Paliev The Butcher Публикувано Ноември 21, 2004 Публикувано Ноември 21, 2004 За мен това със сигурност са школата на Палиев за малко барабанче и на Jack Stone "Stick Control"! В момента си търся The New Breed И The New Breed II на Чарлз Хикс мисля ако някой може да помгне ще се радвам! Цитирай
Nasrudin Отговорено Ноември 23, 2004 Отговорено Ноември 23, 2004 това оная школа с пеенето ли е? Цитирай
YtseJam Отговорено Ноември 23, 2004 Отговорено Ноември 23, 2004 Ню Брийд не беше ли на Гари Честър? Иначе не, нямам я и по принцип съм противник на школите, но както и да е... Цитирай
The Crow Отговорено Ноември 23, 2004 Отговорено Ноември 23, 2004 Ню Брийд не беше ли на Гари Честър? Иначе не, нямам я и по принцип съм противник на школите, но както и да е... малко оффтопик ама да те питам защо не си привърженик на школите :think: Цитирай
Paliev The Butcher Отговорено Ноември 26, 2004 Автор Отговорено Ноември 26, 2004 Мдааа обърках се наистина е на Гари Честър.Та Итска ни си ли ходил на учител по барабани? За мен е много е освбождаващо да можеш да си представиш какво свириш, навярно не за всички е така. А пък без школи и подходяща подготовка стигаш едно ниво и не мръдваш от там а това е тъпичко щото само развиваш скорост без звукоизвличане и техника, но както казах сам си избираш а птк и ти явно си барабнист любител ! Цитирай
YtseJam Отговорено Ноември 26, 2004 Отговорено Ноември 26, 2004 Ходил съм достатъчно, но не мисля, че имаше чак толквоа голям кяр. Колкото до останалото, о, божествений изучаващ се по великата консерваторна школа на дедо Добри, извини нас, недостойните, барабанисти любители, нямаме право да се обаждаме там, гдето с десетилетия набиваното насила знание тлей... Цитирай
Paliev The Butcher Отговорено Ноември 26, 2004 Автор Отговорено Ноември 26, 2004 Ебавай се ти ама тва дето Дедо Добри го е измислил го нема никъде! Няма една школа, при която толкова добре се изучават съотношенията 3:4,2:3 (конфликти при, които се използват за повечето бийтове сега)акценти, динамики, форшлаг, моршлаг, касетофони, масетофони. Верно не са засегнати парадидлите ама на ли за туй има Стик Контрол. Тя е далеч от идеална, но ти дава една много стабилна основа (както знаеш сам велики импровизаторе) питай всеки един от добрите барабнисти у БГ всеки ще ти го каже същото сите от там са тръгнали! А под любител имах предвид, че свиренето не ти е живота а хоби! Много лесно се засягаш недей така! аЙде лека! Цитирай
Rosty Отговорено Ноември 28, 2004 Отговорено Ноември 28, 2004 Хмм...според моето скромно мнение школите са доста полезни, защото иначе наистина се стига до едно ниво, от което трудно се мърда. А и много разширяват кръгозора и възможностите. В крайна сметка за да има прогрес трябва да надграждаш това, което другите са измислили, а не всеки сам отното и отново да открива колелото. Лошото е, че ако си започнал като самоук, преходът от "импровизаторския" стил към "школовката" е доста труден. Поне при мен беше така - когато започнах да бачкам с школа при един учител, се оказа, че не мога да изсвиря много елементарни неща. Но все повече се убеждавам, че наистина не може без тази основа - най-малкото ти дава самоувереност, а и започваш да гледаш по съвсем друг начин на нещата. Но към края (или в началото) на всяко свирене заебавам всякакви школи и си блъскам, така както никъде не пише Цитирай
The Crow Отговорено Ноември 29, 2004 Отговорено Ноември 29, 2004 Но към края (или в началото) на всяко свирене заебавам всякакви школи и си блъскам, така както никъде не пише е т'ва е братче така и трябва Цитирай
Red_Bull_Dog Отговорено Януари 20, 2005 Отговорено Януари 20, 2005 В интерес на истината и аз съм учил по школата на Палиев и смятам че е нещо повече от обикновенна основа защото това което имах включваше доста неща освен тремола,форшлаци и парадидли....Имаше купища етюди ,упражнения за каса,фус и т.н.,а накрая имаше и музикални произведениица разни not to mention солата дето също не бяха пропуснати...Наистина е мноого гот да имаш идея поне отделните елементи дето ги вкарваш в една импровизация как изглеждат на белия лист и черното петолиние,отделни тактове-народни и неравноделни-еи така никога не се знае.....жалко че по разни причини не можах да продължа да се ограмотявам ,защото ученото си е учено и никои не може да ме убеди в противното! Цитирай
eL_NinYo Отговорено Януари 21, 2005 Отговорено Януари 21, 2005 все пак школата на Палиев е за барабанче,а не за сет Цитирай
Red_Bull_Dog Отговорено Януари 21, 2005 Отговорено Януари 21, 2005 Хм ..тази дето я имам е доста голяма и май не е само за барабанче....Ходех при един пич дето е с консерватория-малко циганин мязаше човека,но не знам инструмент дето да го нямаше у тях и да не можеше да свири на него-ксилофон,синтезатор,електронни барабани,акустични,китара...да изброявам ли-изрод...Не знам отде я е докопал тая школа ,но си я преснимах и не съжалявам. Цитирай
eL_NinYo Отговорено Януари 21, 2005 Отговорено Януари 21, 2005 всъщност съм сигурен,че е само за соло,но това никак не пречи да се разхвърля по сета-даже е доста поилезно Цитирай
niki123bg Отговорено Януари 21, 2005 Отговорено Януари 21, 2005 Вчера гледах онези видео уроци на Mike Portnoy - Liquid Drums. Много яко Цитирай
kaloian Отговорено Януари 21, 2005 Отговорено Януари 21, 2005 Лошото е, че ако си започнал като самоук, преходът от "импровизаторския" стил към "школовката" е доста труден. Поне при мен беше така - когато започнах да бачкам с школа при един учител, се оказа, че не мога да изсвиря много елементарни неща. Но все повече се убеждавам, че наистина не може без тази основа - най-малкото ти дава самоувереност, а и започваш да гледаш по съвсем друг начин на нещата. И при мене беше така напулно си прав.Колкото за школите неуспоримо първо място заема Добри Палиев а след това ми помогнаха неозаглавени школи преснимвани отук- отам най-вече вариации на парадидли Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.