savov Публикувано Ноември 15, 2008 Публикувано Ноември 15, 2008 (Редактирано) Да речем, че имам представа какво е продуцент, PR, имиджмейкър, разпространител и издател. Не, че съм имал до сега възможност да работя с такива, но сякъш тяхната дейност ми е до някъде по-позната и ясна. Все по-често, обаче започвам да чувам за тези т.н. лейбъли. И честно казано въобще не мога да си обясня каква точно организация е това и каква е дейността на подобна структура!?! За това ще съм Ви благодарен ако споделите малко по-подробно за какво точно става въпрос. Бих се радвал и ако назовете някои от популярните лейбъли в България. Редактирано Ноември 15, 2008 от savov Цитирай
fLiSk Отговорено Ноември 15, 2008 Отговорено Ноември 15, 2008 Лейбъл, на английски е "означение", "надпис", "заглавие". Това, което лейбъла би трябвало да прави е да извършва много от дейностите, които изброи по-горе координирано. Тоест да организира цялостно кампанията ти, PR-a, производството, разпространението, даже защитата на авторските права и правни консултации при някои. Тоест - фирма, или марка, която ти гарантира определено качество при цялостното отношение към това което правиш - от звукозаписа до продажбата му и фирма, която би трябвало да има или поне да има връзка със специалисти в областите които избори горе и ги координира и планира как да действат. Цитирай
soundburger Отговорено Ноември 15, 2008 Отговорено Ноември 15, 2008 зна4и съ6то и етикет = хартийка дето п о д с к а з в а 6т о з а боза има в 6и6ето... тоест стил ...и ниво Цитирай
savov Отговорено Ноември 22, 2008 Автор Отговорено Ноември 22, 2008 (Редактирано) Ок казаното до тук оставам с впечатлението, че лейбъл се припокрива с т.н. продуцент...защото не са ли такива и задълженията на един истински продуцент - да се грижи за уреждане на записите, имиджът ти, рекламата, и участията!?! Поне това си мисля аз, че би трябвало да прави един продуцент с който си подписал договор. Редактирано Ноември 22, 2008 от savov Цитирай
Bubureli Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 Понеже пита и за примери - STEREO ROOM на Мария Илиева.В момента продуцират Криста,за която сигурно сте чували вече. Мисля,че и Графа наскоро създаде лейбъл,но не съм сигурна. Цитирай
fLiSk Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 Малко разграничения, така както аз ги разбирам: 1. Импресариото (мениджъра) отговаря за участия на групата, както и за имиджа им. 2. Продуцентът има задачата да работи с групата по записа, звученето, микса и мастеринга. Той създава звукът на групата. Пример, пословичния Рик Рубин. Лейбълът разполага в много случаи (в зависимост от размера) с няколко продуцента и/или мениджъра, които се занимават със различни групи, имат умения и връзки в различни стилове и т.н. Цитирай
aam Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 Label = издателска къща. Вирджиния рекърдс примерно са лейбъл. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.