sinbat_tornadoto Публикувано Август 13, 2005 Публикувано Август 13, 2005 Преди време спорихме с един мой колега колко и как се използва тремолото.Та той твърдеше, че всеки, уважаващ себе си барабанист трябва да може да прави тремоло.Въпросът е, че това се използва рядко при комплекта и повече се употребява от перкусионистите и и изобщо класически ориентираните музиканти. Вие какво мислите по тоя въпрос? Както и знаете ли популярни барабанисти, които да използват тремоло в изпълненията си? модерирано от Snowwhite - моля - пишете на кирилица!!! правила! Цитирай
AccesS Отговорено Август 13, 2005 Отговорено Август 13, 2005 синбат не я ли научи тая кирилица бре.. направо да ти се чуди човек на писанията Цитирай
Uraganski Отговорено Август 13, 2005 Отговорено Август 13, 2005 Преди време спорихме с един мой колега колко и как се използва тремолото.Та той твърдеше, че всеки, уважаващ себе си барабанист трябва да може да прави тремоло.Въпросът е, че това се използва рядко при комплекта и повече се употребява от перкусионистите и и изобщо класически ориентираните музиканти. Вие какво мислите по тоя въпрос? Както и знаете ли популярни барабанисти, които да използват тремоло в изпълненията си? модерирано от Snowwhite - моля - пишете на кирилица!!! правила! ......как така се позва рядко при комплекта. :think: Цитирай
Katsko Отговорено Август 14, 2005 Отговорено Август 14, 2005 тремолото е абсолютно задължително за всеки уважаващ себе си барабанист-с единични или двоини удари(някои го правят и с една ръка )най вече като базова техника.аз го използвам непрекъснато като упражнение.не може да претендираш за добра техника ако не можеш едно тремоло да изкараш като хората...колкото до известните барабанисти-ми дай да видим...-ВСИЧКИ Цитирай
Katsko Отговорено Август 14, 2005 Отговорено Август 14, 2005 1.пиши на кирилица 2.тва че не се използва често не значи че не е важно.къде го има ли-например в химна на България 3.тва че не е технически похват не е така,да не говорим че вървят ръка за ръка с форшлазите 4."начин на звукоизвличане"-моля!?! 5.не се заяждам-искаш мнение във форум-давам и не ме карая да си ровя из дисковете да ти търся парчета с тремоло-чак пък толкоз... Цитирай
evans Отговорено Август 14, 2005 Отговорено Август 14, 2005 това са двойки,но исвирени доста бързо .Има затворено и отворено тремоло ,също така участват и пръстите ,но най гадното тремоло е само от китка без никакви пръсти .Там вече има един пениз ,кой много ме мъчи Цитирай
imperor Отговорено Август 14, 2005 Отговорено Август 14, 2005 Sinbad Tornadoto, не мога да не се съглася с мнението на колегата Katsko, koйто е постъпил по най-правилния начин и в рамките на абсолютно колегиалния тон. Ще добавя някои неща, които знам от опит. 1. Тремолото е два вида: с единични и двойни удари. При двойните удари при минимална динамика се изпълнява с "влачене" (палките се придържат леко и се оставят да отскачат от собствената си тежест), като постепенно, някъде към мецофорте, се задейства фингър контрола и пръстите започват да взимат дейно участие, като заедно с китките изграждат динамиката до форте фортисимо. 2. Тремолото и в двата си варианта е абсолютно задължителен похват за амплоато на един барабанист, както да речеме арпежирането при струнните инструменти. 3. Тремолото и по двата начина трябва да се владее във всякаква динамика. 4. Ако един барабанист, който не е упражнявал тремоло по двата начина + четирите вида форшлаг, то той просто трябва да забрави, че има технически похвати като парадидли и фламадидли. 5. Изглежда си млад човек (и това е добре, защото бъдещето е пред тебе), но като всеки млад, допускаш грешката, че музиката започва от момента, в който ти си започнал да я слушаш. За съжаление това не е така. Ако очакваш да чуеш техническия похват тремоло в някоя модерна банда, няма да стане и то не защото той е ретро, а защото сега е времето на рапа и бездарниците в рока. Като изключиме всички джазмени, които ползват ВИНАГИ похвата тремоло, от групарите това са (говоря за тремоло и по двата начина): Ян Пейс от "Пърпъл", Джон Бонам от "Цепелин", Майк Портной от "Тиътър", Мик Тъкър от "Суит", Денис Елиът от "Форинър", Кози Пауъл във всички формации, в които е участвал, Фил Еърт от "Канзас", Дон Бруер от "Гранд Фънк", Джеф Поркаро от "Тото" (както и Саймън Филипс в "Тото" и въобще), Лий Керслак от "Юрая Хийп", всичките барабанисти на Малмстийн, Фил Колинс от "Дженезис"... Мисля да не продължавам, защото няма барабанист със стойност, който да не използва този похват. Ако на тремолото се гледа с лошо око, това е поради причината, че много често се ползва в цирка, при опасните номера и нашите рок барабанисти смятат, че е обидно да се свири като в цирка. По същия начин навремето китаристите у нас не признаваха Карлос Сантана, защото негови неща можеха да се чуят във всяка кръчма по време на инструменталната серия. Но не всичките му неща. Бачкай яко за тремоло, Синдбад! Ще ти е от полза! Цитирай
YtseJam Отговорено Август 15, 2005 Отговорено Август 15, 2005 Толкова глупости си изписал, че дори няма да си правя труда да те поправям по точки. Мъка, мъкаааа... Цитирай
AccesS Отговорено Август 15, 2005 Отговорено Август 15, 2005 (Редактирано) sinbat, "приятелю" , дано си наясно поне малко кого точно съветваш, говоря за барабаниститe katsko и imperor , хора свирили и просвирили, аз лично нищо не разбрах от написаното от теб, не само заради маймуницата на която пишеш(която е задължителна доколкото се сещам) но и от безсмислените за пореден път отговори и менния които даваш. свиря отскоро, и не съм запозната дълбоко с терминологията и тънкостите в това да свириш на барабани, но определено и ти не ми изглеждаш по-напред в материала от мен,въпреки че раздаваш мнения и препоръки като за световно.мерси за "милите" думи които си ми писал в личните съобщения. и там си гол и бос и си личи колко ти е беден речника. винаги съм била на мнение че е по добре да си мълчиш като си некомпетентен в някоя тема, плсссс направи го и ти.. благодаря ти че те има, за да знам как не трябва да се държа във форума по темата: ами те хората са ти обяснили че е задължителен похват за всеки барабанист който се има за нещо. това че не пасва на свиренето на бандата в която си , не означава че не трябва да го правиш примерно след репетиция за собствено удоволсвтие и доразвиване на техниката . в крайна сметка всеки барабанист малко или много си има собствен стил на свирене и сам избира какво точно да упражнява и да свири. всичко което можеш да научиш е само в плюс за теб. няма значение колко вида тремоло има, ако можеш да ги извириш всички .. евала.. Редактирано Август 15, 2005 от AccesS Цитирай
tupoto kopele Отговорено Август 15, 2005 Отговорено Август 15, 2005 Поооооооооооооооооооооооооммммммммммммммммммммоооооооооооощщщщщщщщщщщщщщщ вие сте луди бе лллллллллллллллллллууууууууууууууддддддддддддддддддиииииииииииии Цитирай
bonzo Отговорено Август 15, 2005 Отговорено Август 15, 2005 синбат ще те попитам слушал ли си californication на red hot chili pepers питам те: как ще го извири това парче chad smith ако не може да извири едно тремоло Цитирай
imperor Отговорено Август 15, 2005 Отговорено Август 15, 2005 Синдбад, приятелю! Благодаря ти най-горещо за препоръките! Аз си го пробвам тремолото (и по двата вида, 'щото за повече не ми достигат знания). Не съм чувал за неброено тремоло и тук ме заинтригува, ще се поинтересувам. Човек се учи докато е жив. Аз съм свикнал да си броя и на учениците си казвам, че ако не броят поне до 4, от тях нищо няма да излезе. Познавам поне двама души, които свирят парадидли така, че ако си с гръб и не ги гледаш в ръцете, няма да направиш разлика дали е тремоло или парадидли (на малък барабан). Колкото до Поркаро (лека му пръст!), набави си всичко на "Тото" и може и да чуеш нещо някъде. Ако един ден се срещнеме, ще съм щастлив да ми покажеш някои неща и да ме научиш на нещо. Аз съм ученолюбив и бързо схващам! Цитирай
evans Отговорено Август 15, 2005 Отговорено Август 15, 2005 Sinbad Tornadoto, не мога да не се съглася с мнението на колегата Katsko, koйто е постъпил по най-правилния начин и в рамките на абсолютно колегиалния тон.Ще добавя някои неща, които знам от опит. 1. Тремолото е два вида: с единични и двойни удари. При двойните удари при минимална динамика се изпълнява с "влачене" (палките се придържат леко и се оставят да отскачат от собствената си тежест), като постепенно, някъде към мецофорте, се задейства фингър контрола и пръстите започват да взимат дейно участие, като заедно с китките изграждат динамиката до форте фортисимо. 2. Тремолото и в двата си варианта е абсолютно задължителен похват за амплоато на един барабанист, както да речеме арпежирането при струнните инструменти. 3. Тремолото и по двата начина трябва да се владее във всякаква динамика. 4. Ако един барабанист, който не е упражнявал тремоло по двата начина + четирите вида форшлаг, то той просто трябва да забрави, че има технически похвати като парадидли и фламадидли. 5. Изглежда си млад човек (и това е добре, защото бъдещето е пред тебе), но като всеки млад, допускаш грешката, че музиката започва от момента, в който ти си започнал да я слушаш. За съжаление това не е така. Ако очакваш да чуеш техническия похват тремоло в някоя модерна банда, няма да стане и то не защото той е ретро, а защото сега е времето на рапа и бездарниците в рока. Като изключиме всички джазмени, които ползват ВИНАГИ похвата тремоло, от групарите това са (говоря за тремоло и по двата начина): Ян Пейс от "Пърпъл", Джон Бонам от "Цепелин", Майк Портной от "Тиътър", Мик Тъкър от "Суит", Денис Елиът от "Форинър", Кози Пауъл във всички формации, в които е участвал, Фил Еърт от "Канзас", Дон Бруер от "Гранд Фънк", Джеф Поркаро от "Тото" (както и Саймън Филипс в "Тото" и въобще), Лий Керслак от "Юрая Хийп", всичките барабанисти на Малмстийн, Фил Колинс от "Дженезис"... Мисля да не продължавам, защото няма барабанист със стойност, който да не използва този похват. Ако на тремолото се гледа с лошо око, това е поради причината, че много често се ползва в цирка, при опасните номера и нашите рок барабанисти смятат, че е обидно да се свири като в цирка. По същия начин навремето китаристите у нас не признаваха Карлос Сантана, защото негови неща можеха да се чуят във всяка кръчма по време на инструменталната серия. Но не всичките му неща. Бачкай яко за тремоло, Синдбад! Ще ти е от полза! лелеле ебати глупостите ,ти измисли нов метод на свирене .Това за влаченето е пълна простотия,СВИРЯТ СЕ ДВОЙКИ с помощта на пръстите които придърпват палката,също така двойките трябва да се свирят доста бързо за да се получи тремолото Цитирай
imperor Отговорено Август 15, 2005 Отговорено Август 15, 2005 Evans, ако не си забелязал, термина "влачене" е поставен в кавички, т.е. думата не е употрбена в буквалния смисъл. Че се прави с пръстите, това е така, но се опитай да изсвириш в динамика ppp<mf тремоло с двойни удари и ми кажи как в началото ще сецаш с пръсти палките по кожата на малкия барабан?!? Това, което имам предвид, като казвам "влачене", го прави Ян Пейс на едно видео от 1969 в зала "Royal Albert Hall", заснето от BBC и ако аз съм глупак (което не оспорвам), то мисля, че той не е, 'щото е толкова по-голям от нас, че можеме само да му пиеме вода от обувката (лява или дясна - по избор). Освен това. Всеки начинаещ, който започва да изучава техническия елемент тремоло с двойни удари, започва с упражнение, при което отпуска палката в/у кожата и я оставя да подскача свободно, докато с течение на времето, малко по малко започва да я контролира с пръстите (фингър контрол) и започне да да изгражда усета за само два удара. На мене навремето така ми показа моя учител и аз оттам започнах, а той не ме е учил само мене, доста сме по групите и по света учениците на Драго (Драгомир Димитров от "Везни")... И Цитирай
Uraganski Отговорено Август 16, 2005 Отговорено Август 16, 2005 Дрън,дрън, дрън дрън дрън, дрън дрън дрън дрън, дрън дрън ........................................................дрънканици! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.