soundburger Публикувано Юни 2, 2008 Share Публикувано Юни 2, 2008 (Редактирано) Мейджъри и стилово профилирани инди лейбъли Борба за доминиране По темата.,музикален бизнесс. В сферата на музикалният бизнес освен музикалните закони, Важат и законите на бизнеса. И така има големи компании и по малки компании.глобален пазар и регионални пазари.дотук добре. Във времената на мп3ката,когато цд са сувенир от концерта ,наред с останалият Мерчандайзинг, Основният актив и на 2та вида компании са артистите ,тяхната продуктивност,популярност и талант.това е приликата. След като имаме пред вид че $ят ресурс на потенциалните фанове и ресурсът от Артисти е ограничен във времето, пространството и космосът които ни делят, Ясно е, че се води борба за доминиране и на глобалният и на регионалните Пазари. Понякога мейджърите купуват основният актив на малките компании или Направо компанията.после какво следва е предмет на преговори преди това. За да оцеляват ,малките компании са стилово профилирани и колаборират с други подобни дейстията си, за да стигнат до нови пазари. За това има фестивали ,форуми И панаири .почти всички инди лейбъли поддържат ъндергроунд списания И рубрики . Мейджърите от своя страна имат представителства по регионалните пазари И работят с масовите регионални медии. Интересът на мейджърите е да продадат техен артист на всеки 1 регионален пазар. На малките компании съ6то. Под формата на билет,реклама,мерчандайзинг,права (авторски,продуцентски,за излъчване,изпълнителски,ринг тонове и всички видове нови). Ясно е ,че по талантливите метали са конкурент на Металикка., Въпросът е -след като мейджърът вече е инвестирал в тях ,за6то да започва отначало .? тук идват инди лейбълите.малки и големи.с по 2-3 пазара и с по 20 – 30. Когато артист под шапката на малка компания набере скорост и инерция , Големите искат да го купят.като при футбола. Естествено авансите, които са нужни за първоначална инвестиция,и При 2та вида компании се връщат преди артистът да започне да печели и доста често популярни артисти, под шапката на мейджъри, печелят по малко от други по малко известни .естествено целта е хубава музика и разпространение до всички потенциални фенове ,но средствата са различни и подборът им е важен за просперитета и на компанията и на артиста. Списание “Галарис индипендент.” До момента на щастливата сделка обаче всичко е сам издат . Редактирано Май 8, 2009 от eL_NinYo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bassiscotta Отговорено Юни 4, 2008 Share Отговорено Юни 4, 2008 абе колега. музикалната индустрия е в колапс от няколко години. тва мениджъри, лейбъли и други по веригата почнаха да се преориентират. конкретно, всяка територия си има специфика. например в бгто- поп медийни банди и чалга. в сърбия- турбо фолк, в русия-шлагери, ук- просташки поп и тн. в бг конкретно мога да ти кажа, че хората, които провалят бизнеса са виирджиния рекърдс в момента. там екипа им не разбира от нищо, нито от бизнес, нито от музика. ски къв пи ар си направиха с музик айдъл. следващата стъпка е да почнат да продуцират чалга. дори имам инфо, че са в преговори с пайнер за сливане на дйностите, щото пайнер има недиа и брутален нетуорк. и така до края на света. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soundburger Отговорено Юни 5, 2008 Автор Share Отговорено Юни 5, 2008 (Редактирано) музикалната индустрия вече е по различна- цд-та с е продават по-трудно и по малко.... за сметка на дигиталните разпространители. по-бързо ,с по малка инвестиция,с прикачени реклами и и 2та вида имат + и -. можеше да малко по фън (шуи )ама... i-pod направиха чудеса още преди 4 години и то за кратко време. а конкретно бг пазар-а е трудно да се нарече привлекателен за когото и да било. Редактирано Май 8, 2009 от eL_NinYo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soundburger Отговорено Април 7, 2009 Автор Share Отговорено Април 7, 2009 http://avtora.com/interviews/interwiuta/st...obstweno_mnenie Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soundburger Отговорено Май 4, 2009 Автор Share Отговорено Май 4, 2009 (Редактирано) по-скоро от термина да почнем пак отначало; http://en.wikipedia.org/wiki/Record_label и после ; мейджърите купуват грандовете във всеки стил,...КОГАТО станат ГРАНДОВЕ. по-скъпо ,но по-сигурно... и с по-големи печалби... иначе сами си правят звезди ...подбират уона би-та,които пеят но не композират, купуват "на парче" от композитори,които не пеят , и контролират всички... и печалбите пак са за меиджъра. инди-лейбълите са по-близо до основата на пирамидата във всеки стил. и дават по-голяма креативна свобода на артистите си...но понякога ги продават на меиджъри .обикновено когато доиде време за печалба. като всяко предприятие и артистите минават през етапите; бебе,звезда и дойна крава ако искате да печелите обаче е добре да знаете кой как работи ... Редактирано Май 8, 2009 от eL_NinYo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.