soundburger Публикувано Юни 2, 2008 Публикувано Юни 2, 2008 (Редактирано) Мейджъри и стилово профилирани инди лейбъли Борба за доминиране По темата.,музикален бизнесс. В сферата на музикалният бизнес освен музикалните закони, Важат и законите на бизнеса. И така има големи компании и по малки компании.глобален пазар и регионални пазари.дотук добре. Във времената на мп3ката,когато цд са сувенир от концерта ,наред с останалият Мерчандайзинг, Основният актив и на 2та вида компании са артистите ,тяхната продуктивност,популярност и талант.това е приликата. След като имаме пред вид че $ят ресурс на потенциалните фанове и ресурсът от Артисти е ограничен във времето, пространството и космосът които ни делят, Ясно е, че се води борба за доминиране и на глобалният и на регионалните Пазари. Понякога мейджърите купуват основният актив на малките компании или Направо компанията.после какво следва е предмет на преговори преди това. За да оцеляват ,малките компании са стилово профилирани и колаборират с други подобни дейстията си, за да стигнат до нови пазари. За това има фестивали ,форуми И панаири .почти всички инди лейбъли поддържат ъндергроунд списания И рубрики . Мейджърите от своя страна имат представителства по регионалните пазари И работят с масовите регионални медии. Интересът на мейджърите е да продадат техен артист на всеки 1 регионален пазар. На малките компании съ6то. Под формата на билет,реклама,мерчандайзинг,права (авторски,продуцентски,за излъчване,изпълнителски,ринг тонове и всички видове нови). Ясно е ,че по талантливите метали са конкурент на Металикка., Въпросът е -след като мейджърът вече е инвестирал в тях ,за6то да започва отначало .? тук идват инди лейбълите.малки и големи.с по 2-3 пазара и с по 20 – 30. Когато артист под шапката на малка компания набере скорост и инерция , Големите искат да го купят.като при футбола. Естествено авансите, които са нужни за първоначална инвестиция,и При 2та вида компании се връщат преди артистът да започне да печели и доста често популярни артисти, под шапката на мейджъри, печелят по малко от други по малко известни .естествено целта е хубава музика и разпространение до всички потенциални фенове ,но средствата са различни и подборът им е важен за просперитета и на компанията и на артиста. Списание “Галарис индипендент.” До момента на щастливата сделка обаче всичко е сам издат . Редактирано Май 8, 2009 от eL_NinYo Цитирай
bassiscotta Отговорено Юни 4, 2008 Отговорено Юни 4, 2008 абе колега. музикалната индустрия е в колапс от няколко години. тва мениджъри, лейбъли и други по веригата почнаха да се преориентират. конкретно, всяка територия си има специфика. например в бгто- поп медийни банди и чалга. в сърбия- турбо фолк, в русия-шлагери, ук- просташки поп и тн. в бг конкретно мога да ти кажа, че хората, които провалят бизнеса са виирджиния рекърдс в момента. там екипа им не разбира от нищо, нито от бизнес, нито от музика. ски къв пи ар си направиха с музик айдъл. следващата стъпка е да почнат да продуцират чалга. дори имам инфо, че са в преговори с пайнер за сливане на дйностите, щото пайнер има недиа и брутален нетуорк. и така до края на света. Цитирай
soundburger Отговорено Юни 5, 2008 Автор Отговорено Юни 5, 2008 (Редактирано) музикалната индустрия вече е по различна- цд-та с е продават по-трудно и по малко.... за сметка на дигиталните разпространители. по-бързо ,с по малка инвестиция,с прикачени реклами и и 2та вида имат + и -. можеше да малко по фън (шуи )ама... i-pod направиха чудеса още преди 4 години и то за кратко време. а конкретно бг пазар-а е трудно да се нарече привлекателен за когото и да било. Редактирано Май 8, 2009 от eL_NinYo Цитирай
soundburger Отговорено Април 7, 2009 Автор Отговорено Април 7, 2009 http://avtora.com/interviews/interwiuta/st...obstweno_mnenie Цитирай
soundburger Отговорено Май 4, 2009 Автор Отговорено Май 4, 2009 (Редактирано) по-скоро от термина да почнем пак отначало; http://en.wikipedia.org/wiki/Record_label и после ; мейджърите купуват грандовете във всеки стил,...КОГАТО станат ГРАНДОВЕ. по-скъпо ,но по-сигурно... и с по-големи печалби... иначе сами си правят звезди ...подбират уона би-та,които пеят но не композират, купуват "на парче" от композитори,които не пеят , и контролират всички... и печалбите пак са за меиджъра. инди-лейбълите са по-близо до основата на пирамидата във всеки стил. и дават по-голяма креативна свобода на артистите си...но понякога ги продават на меиджъри .обикновено когато доиде време за печалба. като всяко предприятие и артистите минават през етапите; бебе,звезда и дойна крава ако искате да печелите обаче е добре да знаете кой как работи ... Редактирано Май 8, 2009 от eL_NinYo Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.