Glacierise Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 пращаш го като attachment на muzikant.org@gmail.com Цитирай
the_gorer Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 Сори за офтопика, ама то тамън в speed метъла повечето сола са бързи (както и целия джангър, иначе нямаше да е speed, а snail метъл) Цитирай
npace Отговорено Юли 21, 2005 Автор Отговорено Юли 21, 2005 еми да де шрединг само че като първоначална идея е доста лесно, има обаче хора които се задълбават и стават доста трудни парчета Цитирай
maringtr Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 @Dark: Само остава да ги направиш така, че и други да им се кефят Другия вариант е, да обвиня всичко живо, че не разбират от истинска музика ХАХАХАХАХАХ Цитирай
Glacierise Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 E да, всички виждаме до какво води това Цитирай
Crimson Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 За да свириш соло е един вид разнообразие в музиката, която свириш!!Но със сигурност не съм от привържениците на тезата, че солото е задължително за ВСЯКА ЕДНА ПЕСЕН А за това какво е то ?? Glacierise го каза най-добре!! Цитирай
Telerig Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 Не му мисли толкова, а се забавлявай както казаха по-горе Ей твае верно казано Един приятел вика: бе мани ги тия оейзис - като дойде време за соло и ми свирят някви акорди Според мен солото трябва да подчертава даден момент в музиката...ако го прави достатъчно добре, значи човекът си е свършил работата...независимо колко тона свири, аз ни най малко не слагам по-слаба оценка на китариста на Мерилиън или Дейв Гилмор примерно от да речем Сатриани или Вай. Въпрос на усещане и уникално себеизразяване...мажду другото когато човек прави нещо само за да впечатли околните и не обръща внимание на музиката си личи веднага. Цитирай
maringtr Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 (Редактирано) Абе вие не разбирате от истинска музика!! БУАХАХАХАХАХ мноо е як тоя лаф, гледай как действа безотказно Редактирано Юли 21, 2005 от dark Цитирай
BlueZone Отговорено Юли 21, 2005 Отговорено Юли 21, 2005 Аз мога да кажа, че огромна част (не всички разбира се) от солата по света са или твърде дълги, или твърде бързи, или твърде неуместни... ...или твърде безмислени. На мен от няколко години насам (защото и аз естествено съм минал през грандоманския период) започва да ми става много странно защо, аджеба, толкова хора приемат за даденост, че в парчето, видиш ли, задължително трябва да има соло. Ами веднага давам два примера - Стинг и Корн. Вероятно доста хора ще се съгласят с мен, че горепосочените правят страхотна музика, макар и почти диаметрално противоположна, но едно нещо е факт - особено при Корн солата са рядкост, което не пречи на качеството на музиката. Друг е въпроса, че понятието соло е толкова разтегливо, че чак е безмислено. Човек може да изсвири и три тона, обаче ако те са точните три тона на точното място и са изсвирени по точния начин (точни за идеята на парчето) тогава се получава нещо изключително. Както всички от вас знаят, гениалността не е в сложнотията, а в простотата. Според мен един музикант започва да свири прости неща и постепенно вървейки към сложните в даден момент стига отново до простите, но вече знае защо са прости и защо са там, където са и защо са по начина по който са. Аз например страшно дълго време се прехласвах по едно соло, което е толкова кратко, че почти го няма, но до ден днешен продължавам да си мисля, че това е едно от най-смислените сола, които са ми попадали - става въпрос за парчето Dusty Road на Asia от албума Archives 2. За съжаление си нямам ни най-малка представакой точно го свири, понеже в този албум участват доста музиканти, така че большое тенкю, ако някой ме светне кой е тоз герой сътворил това солценце. Цитирай
Glacierise Отговорено Юли 22, 2005 Отговорено Юли 22, 2005 Аз намирам за полезно да мисля за солото като за мелодия. Доброто соло триаа да е една хубава мелодия. Просто, а? Цитирай
wessy Отговорено Юли 22, 2005 Отговорено Юли 22, 2005 спийд метъл-а е крайно лесен за усвояване и не само този "метъл"............. нещо да те черпя ? хаха пич ше ма извиняваш ама ... малко тъпо прозвуча се ено да ми кайш че Symphony X ili Dream Theater е "лесно за усвояване". друг е въпроса че има хардкор и нео-метъл групи дето барабаните ще ги слушаш като гърмян заек просто се запознай с малко повече "метъл" нищо лично ...просто мнение а за солата: няма значение колко е бързо. важното е да е идейно. Том морело да не свири бързо ? ама няма друг кат него нали ай отивам да пия бира Цитирай
npace Отговорено Юли 22, 2005 Автор Отговорено Юли 22, 2005 :wall: а пък хеви-то е безбожно просто. или...да го кажа ли...пънк! говоря за спийд-а като идея, иначе тея които правят музика с него са нечовеци просто както и да е не на място се изказах отивам да пия вода :green: Цитирай
mengel Отговорено Юли 22, 2005 Отговорено Юли 22, 2005 (Редактирано) Какво значение има скоростта в крайна сметка? Може да е бавно и пак на нищо да не мяза. Всъщност ще мяза на тоз дето го е изсвирил . Пък и всичко си остава въпрос на вкус. Умирам си да слушам например бързи сола ала Грег Хоу или Джейсъм Бекер или Джон Маклафлин и ми се драйфа от сола от сорта на Страдивариус или Аксел Руди Пел. По въпроса за това, че бързаците китаристи след време се осъзнавали и почвали по яваш, Дерек Шериниан казва в едно интервю, че много музиканти след определена възраст почва да ги мързи, уморени са и търсят на лесното. Спират да експериментират, да търсят и да се учат и вместо това се оправдават, че уж намерили себе си. Редактирано Юли 22, 2005 от mengel Цитирай
overhate Отговорено Юли 22, 2005 Отговорено Юли 22, 2005 Какво значение има скоростта в крайна сметка За едни - голямо, за други - никакво :guitar: Цитирай
Burton Отговорено Юли 22, 2005 Отговорено Юли 22, 2005 (Редактирано) По въпроса за това, че бързаците китаристи след време се осъзнавали и почвали по яваш, Дерек Шериниан казва в едно интервю, че много музиканти след определена възраст почва да ги мързи, уморени са и търсят на лесното. Спират да експериментират, да търсят и да се учат и вместо това се оправдават, че уж намерили себе си. Това май в едно интервю докато беше в България го каза ако не се лъжа... По темата - тъпо е да свириш сола само бързо или само бавно...като навсякъде другаде идеята е в съчетаването...Както се спомена по-горе, тия дето могат да свирят бързо, могат и бавно Друг е въпроса, че както казва Petrucci, бързината при солирането /не постоянно разбира се/ внася "tension" в цялото звучене Редактирано Юли 22, 2005 от Burton Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.