the_gorer Отговорено Март 20, 2005 Автор Отговорено Март 20, 2005 Опаа, постнах на грешното място. Изтрито от the_gorer Цитирай
Joys Отговорено Март 24, 2005 Отговорено Март 24, 2005 да не говорим че веднъж вкараш ли си самплите във РеФил формата с който работи Reason не можеш да си ги изкараш просто а трябва да рендерваш към аудио при което пада още повече каачеството на самплите Не си прав коуега. Малко си се занимавал с Reason. Може и за всеки отделен инструмент да си вкараш звук. Например Kasa.wav, snare.wav. После и със ефектите които са си вътре може да се направят да ти звучат както ти харесват. Е ти очевидно не можеш и затова ти е дървен софта. Цитирай
BlackCorsair Отговорено Март 28, 2005 Отговорено Март 28, 2005 По принцип хюмънайзърите правят точно това (а и не само) - сменят звука на семплите, така че, примерно, да не ти върви един и същи монотонен фус в продължение на цялата песен. Това става с превключване между няколко семпли на един и същи фус, които имат съвсем малки разлики, но все пак създават впечатление за жив барабанист.Интересно защо при мен не работят... Пич,според мен си живееш в някаква заблуда! "хюмънайзъри"- глупости! Няма Софт дето да прочете мислите ти , кви Drums искаш и кво ти е в главата! Затова "запрятай ръкави" и научи как се работи с MIDI,семплери и семпли. Обърни внимание на параметъра Velocity и как разликата в неговите стойности влияе на Семплите с които работиш. Пример: Ако на един клавиш(нота) от твоя семплер има повече от един семпъл,то те ще са в определени граници на Velocity и при промяна на стоиността на Velocity ще се задейства семпъла,който е в границите на тези стойности. Казано на БГ така ще получиш желаната динамика на всеки един удар(за Drums) и всяка една нота (ако бъзикаш друг инструмент ) Цитирай
the_gorer Отговорено Март 28, 2005 Автор Отговорено Март 28, 2005 Пич,според мен си живееш в някаква заблуда!"хюмънайзъри"- глупости! Няма Софт дето да прочете мислите ти , кви Drums искаш и кво ти е в главата! Затова "запрятай ръкави" и научи как се работи с MIDI,семплери и семпли. Обърни внимание на параметъра Velocity и как разликата в неговите стойности влияе на Семплите с които работиш. Пример: Ако на един клавиш(нота) от твоя семплер има повече от един семпъл,то те ще са в определени граници на Velocity и при промяна на стоиността на Velocity ще се задейства семпъла,който е в границите на тези стойности. Казано на БГ така ще получиш желаната динамика на всеки един удар(за Drums) и всяка една нота (ако бъзикаш друг инструмент ) Всъщност точно това обсъждаме - как автоматично да разбъркаме велоситито на миди трака, та да станат тези смени на един семпъл с друг. Вграденият хюмънайзър на BFD прави точно това и не ти се налага на ръка да бараш нота по нота. В Cubase SX също има инструмент, който хюманизира като автоматично променя и разбърква велоситито на миди файла, а оттам семплерът сменя семплите на различните единични удари. Вярно е, че не чете мисли, но на мен ми върши работа, стига да се ползва разумно. Цитирай
Dylan_101 Отговорено Март 29, 2005 Отговорено Март 29, 2005 Има такива "хюманайзери", както ти ги наричаш, да. В Cakewalk се наричат groove quantize. Та като ги приложиш на миди трак ти променят velocity-то (т.е. силата на удара), продължителността (в случая на барабани това почти не е от значение) и времето на удара. Друг е въпроса обаче че почти са неизползваеми за брутална музика, стават само за рок у блуз в темпо да 120. Cakewalk обаче има опция по вече готов миди трак да ти запиче такъв groove quantize. Това за мен беше невероятно удобно, защото един приятел ми остави електронните си барабани yamaha dtxpress II и за 2 седмици успях да запиша голямо количество преходи с различни "feeling"... Така че и от мен съветът е че трябва да наблегнеш повече на мидито. Луповете са умряла работа. Цитирай
BlueZone Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 Аз лично с едно батери и с една миди клавиатурка на кюбейса съм правил доста сносни неща, които някои хора са се заблуждавали, че не са живи барабани. Естествено един отракан барабанист няма начин да сбърка, но мисля че не е кой знае колко труд да се измайсторят. Барабаните, които аз съм правил просто съм ги записвал с миди клавиатура и после почти не съм им правил редакции. Куантайза изобщо не го барам, защото в общи линии той е нещото, което прави нещата да изглеждат нереални. Който се интересува да ми драсне някой ред и ще му пратя едно парче по мейл за да придобие представа. Цитирай
BlueZone Отговорено Юли 13, 2005 Отговорено Юли 13, 2005 Можете да си дръпнете парчето оттук. Не е мое - това е само леееееекичък аранжимент от моя страна, както и запис на бас, барабани (програминг) и клавири. Иначе парчето е на един режисьор на име Росен Пенчев и биде сделано за една негова пиеса. Енджой както се казва. Ако ви изкефят барабаните - хич не се правят трудно, така че дерзайте (както описах по-горе). Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.