the_gorer Публикувано Март 10, 2005 Публикувано Март 10, 2005 Когато свиря на китара с Floyd Rose, много ме дразни разстройването на струните по време на бендинг. Не говоря за перманентно разстройване - при заключени струни то просто отсъства. Говоря за разстройването само по време на самия бендинг. Занчи правиш бендинг и задържаш като в това време удряш друг тон на друга струна. Е да де, ама другата струна в момента е разстроена, защото струната, на която правя бендинга се е опънала, наклонила е Floyd Rose-а, той се е наклонил напред и е отпуснал всички останали струни. Не съм голям майстор на Floyd Rose-а и не го ползвам много често. Никога не съм си разглобявал Floyd Rose-овете и съм запознат с вътрешното им устройство само от схеми и картинки. Досега не съм разпитвал по темата и не съм мислил за разрешение на проблема, ама сега ми хрумна и рекох да попитам. Някой може ли да даде идеи и съвети по въпроса с бендинга и моментното разстройване? Някакви по-силни пружини ли трябва да се ползват? Ако сложа по-силни, няма ли да ми държат Floyd Rose-а наклонен назад? Цитирай
Steve_Vai Отговорено Март 10, 2005 Отговорено Март 10, 2005 Просто ще свикнеш и това бендването ще ти стане 2ра природа. Тогава това няма да е проблем Цитирай
AXE Отговорено Март 10, 2005 Отговорено Март 10, 2005 Просто ще свикнеш и това бендването ще ти стане 2ра природа. Тогава това няма да е проблем Той не говори за свикване. Цитирай
the_gorer Отговорено Март 10, 2005 Автор Отговорено Март 10, 2005 (Редактирано) Просто ще свикнеш и това бендването ще ти стане 2ра природа. Тогава това няма да е проблем Ами аз свиря от много време на китарки с Floyd Rose, ама все още с мъка го ползвам, а с това разстройване при бендинг така и не можах да "свикна". Мислил съм си, че може би трябва да се развие някаква техника леко да бендваш и струната, на която е другия тон (а може и официално да има такава?), но това ми се струва изчанчваща работа... ЕДИТ: Я чакай, ти май говориш, че трябва да се свиква с бендинга по принцип. Той не ме мъчи от десетина години насам, така че може да се каже, че с него съм "свикнал". Въпросът ми беше съвсем друг - за моментното разстройване на китарите с Floyd Rose по време на бендинг. Редактирано Март 10, 2005 от the_gorer Цитирай
Steve_Vai Отговорено Март 10, 2005 Отговорено Март 10, 2005 Мислил съм си, че може би трябва да се развие някаква техника леко да бендваш и струната, на която е другия тон (а може и официално да има такава?), но това ми се струва изчанчваща работа... Е, наистина има такава. Ицко я описва някъде, потърси си. Но, мисля, друго имаш предвид... :think: Успех! Цитирай
wolfgang Отговорено Март 10, 2005 Отговорено Март 10, 2005 подпрете си тремолото отдолу и отзад и натегнете повечко пружините. така бриджа няма да е плаващу същевременно ще можете правите широко вибрато или всякакви видове дайв бомбинг. на моите китари или е така или без тремоло. не ми е кеф и на мен с бендове иначе :-) Цитирай
stratocaster Отговорено Март 10, 2005 Отговорено Март 10, 2005 подпрете си тремолото отдолу и отзад и натегнете повечко пружините. така бриджа няма да е плаващу същевременно ще можете правите широко вибрато или всякакви видове дайв бомбинг. на моите китари или е така или без тремоло. не ми е кеф и на мен с бендове иначе :-) нещо не схванах какво имаш предвид с това подпиране отдолу и отзад. @the_gorer според мен начина е да си направиш по една ръчка на всяка струна поотделно и да си ръчкаш само нея а пък другите да не се мърдат Цитирай
the_gorer Отговорено Март 10, 2005 Автор Отговорено Март 10, 2005 the_gorer според мен начина е да си направиш по една ръчка на всяка струна поотделно и да си ръчкаш само нея а пък другите да не се мърдат Да, със шест-седем ръчки ще изглежда супер (то и без това май само за външен вид ми седят тия машинарии по китарите) Или още по-прост вариант е да се свири на китари без флойд, както каза колегата wolfgang. Не бе, той проблема не е чак толкоз голям - разстройването обикновено е от порядъка на 1/8 - 1/4 тон, ама все пак понадразва. А при дзверски бендинги и твърди и опънати струни, може да скокнем и до фалш с полутон или цял тон, а това вече си е сериозен проблем. Е, наистина има такава, потърси си. Ицко я описва някъде Steve_Vai, относно техниката на свирене: къде да потърся въпросното обяснение, написано от въпросния Ицко? Ма то всъщност май няма значение. Досега съм къпал така както си е - леко фалшивеещо, но търпимо. За кво ли подхванах тази тема? :think: Цитирай
Steve_Vai Отговорено Март 11, 2005 Отговорено Март 11, 2005 Glacierise беше направил специална темичка за това. Но той го използва като ефект - бендва 2 струни заедно докато струнникът се връща към нормалното си положение след diving (доста китаристи го използват това)... За жалост не помня името на темата... Цитирай
AXE Отговорено Март 11, 2005 Отговорено Март 11, 2005 Glacierise беше направил специална темичка за това. Но той го използва като ефект - бендва 2 струни заедно докато струнникът се връща към нормалното си положение след diving (доста китаристи го използват това)... За жалост не помня името на темата... http://forum.muzikant.org/index.php?showto...81&st=0&hl=трик Но той говори за друго. Мен ако питате просто като си с флойд бендваш само 1 string at a time - друго решение няма. Ако решиш да бендваш и другата струна тряя си бахти и гения. Те хората с нормалния бенд имат проблеми, ми с 2 бенда едновременно кво да кажем Цитирай
the_gorer Отговорено Март 11, 2005 Автор Отговорено Март 11, 2005 Мен ако питате просто като си с флойд бендваш само 1 string at a time - друго решение няма. Ако решиш да бендваш и другата струна тряя си бахти и гения. Да, оne string at a time, ама имам една готска книжка с блус сола. Там в 50% от случаите в солото има бендинг със задържане и едновременно прозвучаване на тон от друга струна. С моя Assasin винаги излиза лек фалш заради въпросното проблемче. Просто блус трябва да се жули с Кремона, за да върви работата (A дали няма Кремони с флойд? Не някакви поръчки, нещо серийно ) За бендването на втората струна, така че да няма фалш - ми то не само че трябва да си бахти гения, ами и направо ми изглежда невъзможно. Да не говорим, че като бенднеш втората струната, тя също ще дърпа флойда надолу и ще разстроиш първия бендинг Ебаси майката! Ама както споменах, освен за дисхармонизиране на дет метъл сола за друго не го ползвам флойда, така че там и да се разстрои нещо, много-много не ме събаря. За сериозни сола, обаче, ме дразни АДСКИ. Цитирай
Sturmfuhrer Отговорено Март 11, 2005 Отговорено Март 11, 2005 Аве като искаш да си толкова гениален и прецизен, що просто не направиш тъпия бенд с 1/8 по-малко? Цитирай
Black Bird Отговорено Март 11, 2005 Отговорено Март 11, 2005 the_gorer заеби тез кахъри нема проблем с тремолото просто се научи да го позлваш и няма да имаш проблем Цитирай
Sturmfuhrer Отговорено Март 11, 2005 Отговорено Март 11, 2005 а бендването на втората струна, така че да няма фалш - ми то не само че трябва да си бахти гения, ами и направо ми изглежда невъзможно. Да не говорим, че като бенднеш втората струната, тя също ще дърпа флойда надолу и ще разстроиш първия бендинг Имаш два варианта значи: 1. Спираш да свириш сола. 2. Купуваш си китара без Флойд. За най-сигурно и двете Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.