CroW Публикувано Септември 11, 2006 Share Публикувано Септември 11, 2006 Здравейте аз съм едно начинаещо басистче мисля да си купя кубе с мощност от около 30 вата поне за репетиции в не толкова голямо помещение но не знам каква марка да търся, видях едни кубета стаг наскоро ама не ми вдъхват много доверие, видях също и берингер ама един тип много говореше срещу тях и аз незнам какво точно да търся. Бихте ли ми дали малко полезна информация.. благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mephistofel Отговорено Септември 11, 2006 Share Отговорено Септември 11, 2006 Ползвайте я малко тази търсачка,виждам,че си нов потребител - запознай се с нея, помага. Ето какво ми извади: 1 2 3 4 5 Ако има още нещо неясно - питай. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Self-Sacrifice Отговорено Септември 11, 2006 Share Отговорено Септември 11, 2006 Здравей,ако ще взимаш бас кубе за репетиций ти трябва мощност поне 80-100W,иначе Mephistofel ти е дал доста инфо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bassobor Отговорено Септември 11, 2006 Share Отговорено Септември 11, 2006 (Редактирано) Преди няколко месеца си купих едно бас кубе ( Stagg 20 W) по-каталог за 240 лв. Тъй като не бях много запознат с бас озвучителните тела, продавачът много лесно ме убеди, че това кубе е идеално за репетиции. Когато се прибрах и го включих бях тотално разочарован - дори не покриваше и нуждите ми за домашно свирене. Сега китаристта ми свири на него. Така че не прави същата грешка. В момента за репетиции ползвам едни 50 ватови кабинет и усилвател Вермона, и съм доволен Редактирано Септември 11, 2006 от bassobor Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...