Jump to content
Българският форум за музиканти

търся си бас кубе


CroW

Recommended Posts

Здравейте аз съм едно начинаещо басистче мисля да си купя кубе с мощност от около 30 вата поне за репетиции в не толкова голямо помещение но не знам каква марка да търся, видях едни кубета стаг наскоро ама не ми вдъхват много доверие, видях също и берингер ама един тип много говореше срещу тях и аз незнам какво точно да търся. Бихте ли ми дали малко полезна информация..

благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвайте я малко тази търсачка,виждам,че си нов потребител - запознай се с нея, помага. :)

 

Ето какво ми извади:

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

Ако има още нещо неясно - питай. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,ако ще взимаш бас кубе за репетиций ти трябва мощност поне 80-100W,иначе Mephistofel ти е дал доста инфо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца си купих едно бас кубе ( Stagg 20 W) по-каталог за 240 лв. Тъй като не бях много запознат с бас озвучителните тела, продавачът много лесно ме убеди, че това кубе е идеално за репетиции. Когато се прибрах и го включих бях тотално разочарован - дори не покриваше и нуждите ми за домашно свирене. Сега китаристта ми свири на него. Така че не прави същата грешка. В момента за репетиции ползвам едни 50 ватови кабинет и усилвател Вермона, и съм доволен

Редактирано от bassobor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въй bassobor знаеш ли че и на мен ми се случи почти същото само че аз не си го купих защото все пак не бях сигурен а и 220 лв не са малко пари затова изчаках и се поразрових.

Сега намерих кубе Beringer 60 вата за 360 лв и мисля че е идеално за репетиции и парите си струват. Съжелявам че си избързал и си сгрешил но нищо нека другия път да знаеш като зимаш нещо скъпо добре да си направиш сметката.

но щом вече си се оредил тогава ...

:headbang:

 

благодаря и на другите за помощта и съветите! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове