Jump to content
Българският форум за музиканти

Akg D550 - мнения?


Mephistofel

Recommended Posts

Интересуват ме мнения на хора,ползвали този микрофон за озвучаване на бас - как се държи,плюсове,минуси и т.н.

 

Озвучаването на бас китара чрез поставянето на микрофон пред озвучителното тяло(комбо,кабинет,бидон с кисело зеле) не е толкова популярно,колкото при колегите китарджии,като цяло се предпочитат варианти включващи Line Out,D.I. Balanced Out etc.,и доста по-рядко - микрофон.

 

Надявам се да получа мнения от хора,както казах - ПОЛЗВАЛИ конкретния микрофон,но и друга информация ще приема с удоволствие.

 

image1079363583_d5504055c7fea53e8.jpg

 

Тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да отбележа,че при всеки инструмент с персонален амп(има се предвид + високоговорител),той(ампът) е неотменен и равностоен компонент за постигане на характерния звук.Затова,улавянето на звука излъчващ се от в.г.,посредством микрофон е първостепенна задача.При бас-апаратурите нерядко се прилагат способи за поемане на сигнал и с повече микрофони(напр. при bass stack с различни по размери и предназначение говорители - чест избор за работа),а в специфични live ситуации,могат да се съчетаят и close + distant miking.Останалите варианти са спомагателни.

Това е общоприето "изходно положение" при работа и разбира се търпи промени при необходимост(напр. може да се окаже,че "спомагателният" вариант D.I. е единствено удачен),но при добре настроена Р.А. + добри условия за работа,вариации рядко се налагат.

 

За D 550:

Според мен е един твърде приемлив вариант за целта(бас амп).По фирмена препоръка е предназначен за работа с нискочестотни сигнали,но се държи сравнително прилично и при по-общи приложения.Аз обаче,не бих заложил на него при по-претенциозни live задачи(за студио изобщо не говорим).

Редактирано от docc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно от това ,което съм замисли,ще си навлека бая псуване от иначе всезнаещия български озвучител. :headbang: Обмислях вариант за свирене на живо (за студио въобще не седи въпросът :headbang: ) - комбинация от микрофона и директния сигнал от ампа (подсилен с допълнителен преамп,например). :green:

 

Или дори комбинация 3 в 1 - три отделни канала:микрофон,изходен сигнал от ампа + изходен сигнал от отделен преамп ? :think: :twisted:

 

П.П. "не е толкова популярно,колкото при колегите китарджии". :headbang:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки вариант с обоснована необходимост и в съответствие с конкретните технически възможности,може да бъде обсъждан и прилаган.А псувни(и прочие)могат да бъдат отнесени от всеки(не само БГ,а и "вносен"...и не само всезнаещ,ами и по-нормален)озвучител,или шеф на техн.продукция,когато се представи невъзможно,несъобразено,или безмислено задание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,ставаше въпрос,че много хора от този "бранш" гледат да минат възможно най-тънко,без да се полагат излишни (според тях) усилия.Но както и да е,навлизаме в офтопик вече,мен си ме интересуваше конкретно микрофона. :headbang:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате аз не съм ползвал конкретния модел и незнам то4но как се държи в работна среда но съм ползвал АКГ Д-112 мисля 4е бе6е доста скъпи4ък бе6е преди.....но интересното е 4е съм си озву4авал кубето с него и смея да трърдя 4е е мноого яко...саунда си излезе целия без каквито и да е резаници и тем подобни простотии които ги вър6ат нека4ествените микрофони....тва си е на4ина на озву4аване според мен за да използва6 и саунда на говорителите ......а нали вси4ки тва търсим да зву4им напред както в кубето :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро предстои да ме узвучават с такъв микрофон, но все още не съм работил с него. Преди 2 дена на едно участие озвучавах кубето със Shure Beta 57 A и смея да твърся че звучеше добре с малко забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате аз не съм ползвал конкретния модел и незнам то4но как се държи в работна среда но съм ползвал АКГ Д-112 мисля 4е бе6е доста скъпи4ък бе6е преди.....но интересното е 4е съм си озву4авал кубето с него и смея да трърдя 4е е мноого яко...саунда си излезе целия без каквито и да е резаници и тем подобни простотии които ги вър6ат нека4ествените микрофони....тва си е на4ина на озву4аване според мен за да използва6 и саунда на говорителите ......а нали вси4ки тва търсим да зву4им напред както в кубето :metalist:

D 112 е по-висок клас и не се учудвам,че ти е харесал как възпроизвежда звученето ти. :happy:

 

Конкретно за D 550 ми стана любопитно от една статия за live equipment-a на Tower of Power,по-специално озвучаването на апаратурата на басиста Франсис "Роко" Престия - точно с D 550.Мисля да си взема един скоро и да си поиграя с него. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.