Mephistofel Публикувано Август 28, 2006 Публикувано Август 28, 2006 Интересуват ме мнения на хора,ползвали този микрофон за озвучаване на бас - как се държи,плюсове,минуси и т.н. Озвучаването на бас китара чрез поставянето на микрофон пред озвучителното тяло(комбо,кабинет,бидон с кисело зеле) не е толкова популярно,колкото при колегите китарджии,като цяло се предпочитат варианти включващи Line Out,D.I. Balanced Out etc.,и доста по-рядко - микрофон. Надявам се да получа мнения от хора,както казах - ПОЛЗВАЛИ конкретния микрофон,но и друга информация ще приема с удоволствие. Тук. Цитирай
badhabittt Отговорено Август 28, 2006 Отговорено Август 28, 2006 извинявай че питам тук но кажи нещо повече за това озвучаване заинтригува ме Цитирай
docc Отговорено Август 28, 2006 Отговорено Август 28, 2006 (Редактирано) Бих искал да отбележа,че при всеки инструмент с персонален амп(има се предвид + високоговорител),той(ампът) е неотменен и равностоен компонент за постигане на характерния звук.Затова,улавянето на звука излъчващ се от в.г.,посредством микрофон е първостепенна задача.При бас-апаратурите нерядко се прилагат способи за поемане на сигнал и с повече микрофони(напр. при bass stack с различни по размери и предназначение говорители - чест избор за работа),а в специфични live ситуации,могат да се съчетаят и close + distant miking.Останалите варианти са спомагателни. Това е общоприето "изходно положение" при работа и разбира се търпи промени при необходимост(напр. може да се окаже,че "спомагателният" вариант D.I. е единствено удачен),но при добре настроена Р.А. + добри условия за работа,вариации рядко се налагат. За D 550: Според мен е един твърде приемлив вариант за целта(бас амп).По фирмена препоръка е предназначен за работа с нискочестотни сигнали,но се държи сравнително прилично и при по-общи приложения.Аз обаче,не бих заложил на него при по-претенциозни live задачи(за студио изобщо не говорим). Редактирано Август 28, 2006 от docc Цитирай
Mephistofel Отговорено Август 28, 2006 Автор Отговорено Август 28, 2006 Конкретно от това ,което съм замисли,ще си навлека бая псуване от иначе всезнаещия български озвучител. Обмислях вариант за свирене на живо (за студио въобще не седи въпросът ) - комбинация от микрофона и директния сигнал от ампа (подсилен с допълнителен преамп,например). :green: Или дори комбинация 3 в 1 - три отделни канала:микрофон,изходен сигнал от ампа + изходен сигнал от отделен преамп ? :think: :twisted: П.П. "не е толкова популярно,колкото при колегите китарджии". Цитирай
docc Отговорено Август 28, 2006 Отговорено Август 28, 2006 Всеки вариант с обоснована необходимост и в съответствие с конкретните технически възможности,може да бъде обсъждан и прилаган.А псувни(и прочие)могат да бъдат отнесени от всеки(не само БГ,а и "вносен"...и не само всезнаещ,ами и по-нормален)озвучител,или шеф на техн.продукция,когато се представи невъзможно,несъобразено,или безмислено задание. Цитирай
Mephistofel Отговорено Август 28, 2006 Автор Отговорено Август 28, 2006 Е,ставаше въпрос,че много хора от този "бранш" гледат да минат възможно най-тънко,без да се полагат излишни (според тях) усилия.Но както и да е,навлизаме в офтопик вече,мен си ме интересуваше конкретно микрофона. Цитирай
rudibass Отговорено Август 29, 2006 Отговорено Август 29, 2006 бате аз не съм ползвал конкретния модел и незнам то4но как се държи в работна среда но съм ползвал АКГ Д-112 мисля 4е бе6е доста скъпи4ък бе6е преди.....но интересното е 4е съм си озву4авал кубето с него и смея да трърдя 4е е мноого яко...саунда си излезе целия без каквито и да е резаници и тем подобни простотии които ги вър6ат нека4ествените микрофони....тва си е на4ина на озву4аване според мен за да използва6 и саунда на говорителите ......а нали вси4ки тва търсим да зву4им напред както в кубето Цитирай
AorA_Bass Отговорено Септември 2, 2006 Отговорено Септември 2, 2006 Скоро предстои да ме узвучават с такъв микрофон, но все още не съм работил с него. Преди 2 дена на едно участие озвучавах кубето със Shure Beta 57 A и смея да твърся че звучеше добре с малко забележки. Цитирай
Mephistofel Отговорено Септември 3, 2006 Автор Отговорено Септември 3, 2006 бате аз не съм ползвал конкретния модел и незнам то4но как се държи в работна среда но съм ползвал АКГ Д-112 мисля 4е бе6е доста скъпи4ък бе6е преди.....но интересното е 4е съм си озву4авал кубето с него и смея да трърдя 4е е мноого яко...саунда си излезе целия без каквито и да е резаници и тем подобни простотии които ги вър6ат нека4ествените микрофони....тва си е на4ина на озву4аване според мен за да използва6 и саунда на говорителите ......а нали вси4ки тва търсим да зву4им напред както в кубето D 112 е по-висок клас и не се учудвам,че ти е харесал как възпроизвежда звученето ти. Конкретно за D 550 ми стана любопитно от една статия за live equipment-a на Tower of Power,по-специално озвучаването на апаратурата на басиста Франсис "Роко" Престия - точно с D 550.Мисля да си взема един скоро и да си поиграя с него. Цитирай
Veyko Отговорено Септември 23, 2006 Отговорено Септември 23, 2006 Въпреки че не му тук мястото, искам да питам дали някой има впечатления от тоз микрофон при озвучаване на каса Цитирай
docc Отговорено Септември 23, 2006 Отговорено Септември 23, 2006 Да. Определено върши работа.А при по-малки обеми и добро демпфане(когато е нужно,разбира се),дори впечатлява. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.