parsekguitars Публикувано Юли 20, 2011 Публикувано Юли 20, 2011 (Редактирано) My link: Ноти-Part 1 My link; Ноти-Part 2 My sound link A7alt9 - C# G Bb C ............. 3 7 b9 #9 Това е тоновият състав на акорда : А7alt9 , в примерите на нотният текст. В този случай може да се остави основният тон да звучи в басовият инструмент, а на импровизатора - избор на алтерация на 5 степен на акорда . Ако разгледаме горните 4 тона подредени така : Bb C# G C , те се явяват като степени на акорда Bbm6(add9) . Тоест: Bbm6(add9) - Bb C# G C , може да се каже че, Bbm6(add9) е заместител на A7alt9 ! .................................1 m3 6 9 На първият ред от нотния текст, са различни обръщения на акорда: Bbm6(add9). По надолу са различни примери,където този акорд се изпозва като заместител,в прогресията: Em7 A7alt9/Dmaj7. Анализ на разширенията на акордите Em7 и Dmaj7 , оставям на вас . Може не всички примери да ви харесат,всичко е въпрос на вкус,а също така на избор на стил,темпо,вид инструмент, бленда и т. н. .... Тук съм използвал подобни ходове :My link В този случай ,този подход е на една китара ,- Джо Пас стил. Ще бъда радостен ако съм бил полезен на някого стази тема. ....интелект...интелект,но трябва и да се свири ,и всичко да има практическо приложение! Редактирано Юли 20, 2011 от parsekguitars 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.