
Rosty
новаци-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Profile Information
-
Location
Sofia
Rosty's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
Сложи си огледало до коплекта, така че да можеш да се виждаш в профил. Знам че звучи малко глупаво, но знам много добри барабанисти, които го използват и наистина помага. Освен това така можеш да си следиш аплитудата на палките и да гледаш дали е равна, а не на последно място помага и за изграждане на готина визия.
-
Турция съвсем не произвежда чинели от вчера. Имат много добри марки - аз знам за Bosphorus, Istanbul, Mehmet...а сигурно има и още. Ако се поразровите из сайтовте им ще видите, че има много добри модели, а и доста хора ги използват...особено за джаз. http://www.bosphoruscymbals.com/ http://www.istanbulcymbals.com/
-
Наистина е много добър. Особено ме кефи как си играе с размерите - скача си от един неравноделен в друг, а най-интересното е, че дори звучи добре. Поне за Isn't It 01 мога да кажа, защото съм я срещал в една школа, та тя започваша (ако не се лъжа) в 11/16 в първия такт, вторият е в 13/16, третият в 5/8, след това 4/4 и така ги сменя постоянно.
-
Слагам два интересни мотива - първият е от Fifty Ways to Leave Your Lover на Simon&Garfunkel със Steve Gadd на барабаните (и типичното за него линейно свирене), а вторият е известното начало на Good Times, Bad Times на Zeppelin. Надявам се да подкрепите темата и да сложите и вие някой груув, фил, брейк, техническо упражнение... Току сме научили нещо в този форум, покрай общо взето безсмислените спорове. :think: Fifty ways to leave your lover Good Times, Bad Times
-
Има ли смисъл свиренето с метроном?
topic отговори на Rosty's Paliev The Butcher в Ударни инструменти
Надали има сериозен и уважаващ себе си барабанист, който да каже нещо против метронома. -
Не трябва да ни подценявят я! Все пак барабанистите са първите приятели на музикантите!
-
Освен високите цени, за на НБУ не е лошо да се отбележи, че преподаватели по барабани ще са ти Венко Поромански (барабанистът на група ТЕ) и Цветан Георгиев (барабанистът на Латинопартизани)... ...не че имам нещо против двамата, но все пак...
-
Трябва да имаш предвид, че конкуренцията за ДМА е доста сериозона, защото за ударни приемат само 1-2 човека в естрадния отдел. Можеш и в инструменталния да се пробваш, ама за там ти трябва и ксилофон, ако не се лъжа. Наистина няма да стане без да ходиш на уроци - цените са по 10лв на час общо взето. Но имай предвид, че ще приемат 1-2 човека, а има хора които години са се готвили за този изпит, така че няма да ти е лесно... ...до колкото знам ДМА няма сайт
-
Обмислям дали да не си взема един комплект електронни барабани, които да мога да си сложа в стаята, защото сега комплектът ми е в мазата, а заради съседа не мога да ги кача горе. Проблемът е, че изобщо нямам представа кои марки и модели са добри, на прилични цени и кой внася такива неща в България. Преди няколко години имах удоволствието да изпробвам няколко комплекта в един музикален магазин в чужбина, но изобщо не си спомням какви бяха. Затова моля, ако има някой, който се интересува от електронни барабани, да ме светне: 1. Кои модели са прилични и на достъпни цени ? 2. Кой в България се занимава с внасянето ? 3. Може ли да се намери нещо на старо ? P.S. Това не е топик "За" и "Против" електронните барабани !
-
За машинките и ръждата не мога да ти помогна, но чинелите можеш да ги минаваш с полир-паста за кола. Защото с времето придобиват един такъв гаден цвят и потъмняват леко, но с паста се оправят идеално. Изчистват се, придава им блясък и няма проблем дори и да вали върху тях...е все пак не пробвай това последното
-
Защо любимите ви барабанисти са ви любими?!?
topic отговори на Rosty's eL_NinYo в Ударни инструменти
Има доста критерии, по които преценявам дали един барабанист е добър или не, но най-важното е барабанистът да си върши работата, тоест като излезе на сцената да може да държи СТАБИЛЕН ритъм и да знае къде кога има филове, брейкове и смени - тази работа може да свършиш и само с барабанчето, касата и фуса. Всеки барабанист, който не може да направи това за мен не е добър, каквито и пинизи да прави, както и да върти и премята палките, колкото и да подскача по стола. Сега ще се опитам да си подредя "критериите" по някакъв начин, но надали ще е напълно точno: 1. Да си върши работата, с други думи да знае къде какво да свири. 2. Да е точен и ритмичен - един приятел казваше "Метрономът трябва да пада от срам като чуе барабаниста " - трябва да може завърши песента с минимално отколнение (което е най-често забързване) от основното темпо. ----- 3. Един добър барабанист трябва да е идеен и изобретателен, защото в крайна сметка на 99% от песните може да се сложи първият патерн от някоя школа. 4. Бързина 5. Динамика - това е нещо, което се пропуска от много хора, но според е много важно. Динамиката в една песен до голяма степен се определя от барабаните 6. Техника на удар - рязък и точен 7. Сценично поведение Още нещо, което смятам, че тряба да притежава добрият барабанист (а и всеки музикант изобщо) е т. нар. "overhead" - тоест няма смисъл постоянно да свири на ръба на възможностите си и да прави невероятно сложни неща, а като свири нещо, било то и по-просто, да си личи, че може да направи много по-сложни неща, но е преценил,че за тази песен това е достатъчно. -
Хмм...според моето скромно мнение школите са доста полезни, защото иначе наистина се стига до едно ниво, от което трудно се мърда. А и много разширяват кръгозора и възможностите. В крайна сметка за да има прогрес трябва да надграждаш това, което другите са измислили, а не всеки сам отното и отново да открива колелото. Лошото е, че ако си започнал като самоук, преходът от "импровизаторския" стил към "школовката" е доста труден. Поне при мен беше така - когато започнах да бачкам с школа при един учител, се оказа, че не мога да изсвиря много елементарни неща. Но все повече се убеждавам, че наистина не може без тази основа - най-малкото ти дава самоувереност, а и започваш да гледаш по съвсем друг начин на нещата. Но към края (или в началото) на всяко свирене заебавам всякакви школи и си блъскам, така както никъде не пише
-
Браво Хитър ! Не знаех, че свириш толкова хубаво
-
Tova poslednoto go napisah az, ama sym bil zabravil da se registriram i zatova e kato "Гост". Sorry.