Ламби, със всичкото ми уважение, бих искал да припомня, че има два метода на мислене- индуктивен и дедуктивен (от частното към общото и от общото към частното). Ако свириш в група, която изпълнява само свои песни, естествено е да търсиш някакъв свой звук, по който да смяташ, че ще си разпознаваем (осъзнах го, когато ми го каза Сашо Мариновски. И си е прав човека.) Когато групата свири кавъри (което смятам, че е по-трудно, от технична и от технологична гледна точка) тогава наистина ти трябва ДОБЪР процесор. И ето, че вече съм във темата. Понеже аз съм повече от втория вид и съм пробвал много джиджавки съм сигурен, че ZOOM си е добър избор, особено за one-man-show. Свирил съм с по два в паралел преди да си взема синтезатора и XLR изхода (G3, G5 имат и ground и loop) към PA не ми е създавал проблеми. Когато си купиш процесор, трябва да му отделиш необходимите любов, време и желание да седнеш и да извадиш от него това, което искаш. Забелязал съм, че повечето фирми дават готови презети, с които просто се фукат какво са направили, но никога тези 5-6, които наистина ти трябват. Затова- сядаш и въртиш копчетата (или натискаш, според случая) и в един момент (дай Боже) вече звука ти е като на....
И пак към Ламби- ти обичаш усилвателите, а аз процесорите. Това са две субективни мнения. Нито твоето, нито моето едва ли са меродавни. Музиката е толкова обширно понятие, че от 8 тона (по Шонберг 12) всъщност има милиарди комбинации...
Извод: Свири това и с това, което те кефи!
Здравейте, за това ми беше думата. След като си свиря само в къщи, без публични участия нужно ли е да събирам тепърва ефекти, лупове и т. н. не, че е лошо, но доста скъпо. Доста се блазня от мултиефектпроцесорите и по точно, от тези двата BOSS GT-100 и Line 6 POD HD500X. Много моля на запознати с тях за препоръки а и нови идеи.