Jump to content
Българският форум за музиканти

ultramax

новаци
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    guitar

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    astral

ultramax's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. bassiscotta това е точно така.... по думите ти разбирам че много добре долавяш положението в което съм.; наистина се изисква прослушване в реално време а и днес ми казаха/намекнаха за времето което ми се отпуска, горе долу по ден и половина за работата около един диск а по отношение на мастеринга пари-държателя ми задава въпроса: ма то треба и като майнеш тия пуканици и мастеринг ли да има"?,,, при което си помислих колко би било хубаво така наречените бизнесмени малко от малко да разбират от работата си - така за всички ни е най добре, защото казусите по работа/време/пари/качество щеше много по лесно и естествено да се разрешат! В този ред на мисли ми се ще да попитам уважаемата аудитория как мислите защо в България нещата в музикално отношение все куцат. Сещам се за един пример преди години Yngwie Malmsteen решава да напусне красивата си родина и го прави и днес всички знаем кой е и какво е постигнал нима на нас нещо ни липсва и сме по - малко оправни? ще ми се да завърша темата с няколко отворени въпроса - трябва да си призная че който съм питал никой нищо не знае или на млкото си противоречи; Та значи представете си следната ситуация - искате да сте финансово независим когато правите музика - всички "нужни пари" за реклама разпространение обложки регистриране на авторско право, пари за издателя, за разпространителя , за безплатни рекламни бройки и т.н та всички тези пари искате да си ги спестите ( все пак вие композирате, аранжирате пи6ете вие сте проводника на музиката, макар и на края да има само трохи за вас) та подели сте посоката да сте си сами шефове на себе си. Искате да предлагате музиката си в ......световната мрежа, там да намерите своята среда и хората които са настроени на вашите честоти. Ето ги и въпросите има ли организация, фирма, и л и каквото и да е което може да ви зашитава правата върху ВАшАТА музика, зашото единственото което можете да направите е когато финализирате вашето "си ди" има една графа във всички музикални редактори наречена copyright и когато някои слуша вашата музика ще види че вие притежавате авторското право. Питам защото ако правите матрични дискове в БГ направо майката ви се.....По закона за авторското право доста кинти тряба да кихнете на държавата (незаслужено) та въпроса ми е с интернет форматите така ли е например mp3 = искате в такъв формат да се разпространявате в мрежата е тогава дължите ли някому нещо? Стана доста дълго но мисля че отговорите ще бъдат интересни на всички. Благодаря за вниманието и нали знаете "съединението прави силата"
  2. Благодаря и на "bassiscotta" за отговора. ТОчно така ще направя. Действително човек трябва нито да се надценява, но не трябва и да се подценява. Радвам се че получих отговор - просто си стоя онази вечер и си мисля.... така и така това ще ползвам и това ще ми трябва, а за това ще са ми нужни и тия и тия плъгинчета пък те закупени с толкова 000 ще ми олекотят кредитната карта., ьмчи в такъв случай при качествена работа за този срок който се договаряме толков кинти е справедливо и чак се шашнах, но явно тия дето ги дават за тях са стотинки.......Понякога на човек му се струва че иска много пък то реално не е така! Който е имал периоди на лук сол и филиййки знае за кво става дума
  3. гледам сега някои теми тук са прегледани повече от 6000 пъти а имат едва около 60 отговора.........
  4. Ами аз имах предвид, че на мен ми предстои да свърша тази работа лично, а не че аз давам офертата. В този смисъл питам колко пари трябва да искам ако качествено съм си свършил работата! Благодаря пак!
  5. Здравейте Колеги! Това е чудесен форум и бих се радвал ако намеря малко информация за това което ме интересува. Може някой вече да е писал по темата, но аз не забелязах и все пак предварително се извинявам ако има повторения. Та значи интересува ме следното: Какви според вас трябва да бъдат общите цени на аудио реставрирането и мастеринга на стари записи със класическа музика - 30, 40, 50те години. Ситуацията е следната: Работи се само в цифрова среда - (от готови дигитализирани стари записи прехвърлени на диск от плочи и ленти без премахнати пукане, шумове и т.н) - изп олзв ат се Sound Forge, Wavelab, Adobe Audition, Waves, iZotope и т.н. Споменавам тези софтуерни приложения, защото знам че вероятно някой ще каже че цените се определят и от хардуера и като цяло техниката с която се работи, Та бих искал да знам на каква база се определят всички неща които се прилагат (звукови редакции, нива, изчистване, корекции на височини, в последствие аудио дизайн микс даун и т.н. - сещате се)казано с думи прости колко приблизително струват тези услуги. Разгледах доста цени в интернет на български студия и честно казано се опитах да намеря обща основа на която се изгражда ценообразуването, но ми се струва че всеки си дърпа коня към себе си и неговото е най - добро и в крайна сметка всички на които попадам работят и с аналогова техника и ситуацията става "приказна". Бих се радвал ако някои сподели общите цени на тези студийни дейности. Предварително благодаря! .....ДОПЪЛНЕНИЕ: предстоят ми около 90 различни заглавия, които трябва да бъдат ремастерирани излъскани и с полиран звук - за претенциозното европейско класическо ухо. Ако се споразумея за добра цена ще черпя - така че разчитам на вас. Благодаря@!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.