parsekguitars Публикувано Юли 20, 2011 Share Публикувано Юли 20, 2011 (Редактирано) My link: Ноти-Part 1 My link; Ноти-Part 2 My sound link A7alt9 - C# G Bb C ............. 3 7 b9 #9 Това е тоновият състав на акорда : А7alt9 , в примерите на нотният текст. В този случай може да се остави основният тон да звучи в басовият инструмент, а на импровизатора - избор на алтерация на 5 степен на акорда . Ако разгледаме горните 4 тона подредени така : Bb C# G C , те се явяват като степени на акорда Bbm6(add9) . Тоест: Bbm6(add9) - Bb C# G C , може да се каже че, Bbm6(add9) е заместител на A7alt9 ! .................................1 m3 6 9 На първият ред от нотния текст, са различни обръщения на акорда: Bbm6(add9). По надолу са различни примери,където този акорд се изпозва като заместител,в прогресията: Em7 A7alt9/Dmaj7. Анализ на разширенията на акордите Em7 и Dmaj7 , оставям на вас . Може не всички примери да ви харесат,всичко е въпрос на вкус,а също така на избор на стил,темпо,вид инструмент, бленда и т. н. .... Тук съм използвал подобни ходове :My link В този случай ,този подход е на една китара ,- Джо Пас стил. Ще бъда радостен ако съм бил полезен на някого стази тема. ....интелект...интелект,но трябва и да се свири ,и всичко да има практическо приложение! Редактирано Юли 20, 2011 от parsekguitars 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.