Jump to content
Българският форум за музиканти

rodji

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rodji

  • Rank
    Ослушващ се

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Значи нещо не си ме разбрал.Говоря за Високите изисквания на музикантите към централното озвучаване,които обаче упорито отказват да си плащат за него въпреки,че на няколко места във форума беше казано изрично "За качество се плаща".Поне на мен ми е омръзнало от вечните пазарлъци,ама не може ли да донесеш 14 колони вместо 8 за същите пари,или пък дай да посвирим още един час,че купонът се проточва естествено после се разсейват.А основно исках да споделят хората"озвучителите" кой с какво работи обяснено по-детайлно.Що се отнася до магазина и 25000 то е ясно,но имах предвид реално използваните неща по сцените.
  2. Понеже вече има тема за това какво концертно оборудване използуват големите,бих искал да Ви попитам какво оборудване ползват така наречените големи и не чак толкова големи Български озвучители?И без това са изприказвани много приказки главно за тяхното"Неможене",та ми е интересно с каква техника работят и дали е възможно при сравнително "тънкият" им джоб да могат да се въоръжат със всичко необходимо за задоволяване на ВИСОКИТЕ изисквания?Ако е възможно по-конкретни отговори т.е. например пулт-марка и модел:стъпала-марка и модел:колони-марка и модел и така нататъка.Благодаря Ви предварително
  3. rodji

    Въпрос относно Kawai Q-80ex

    С кой плеър се опитваш да четеш тези файлове?Аз например ползвам ROLAND VIRTUAL SOUND CANVAS а също така NOTATION PLAYER.И със двата нямам проблеми.Опитай,ще останеш доволен.
  4. Предварително се извинявам,че въпросът ми може да звучи лаишки,но някой би ли ми обяснил какво ще рече това,че групата има изискване за 4,6,8 или повече мониторни кръга?А още по-добре ако може да ми кажете какво би желал да чува в неговият монитор(мониторен кръг) например барабанистът или баскитаристът?
  5. Благодаря за помощта!!Поръчах си една рибка и я чакам за да започна с пърженето.Вероятно няма да е като професионалните системи,но както се казва"за толкова пари-толкова".
  6. Колега,благодаря за разясненията,наистина има резон в тях.И аз съм попрочел нещо по въпроса,но ми се искаше да получа съвет с повече реална насоченост т.е. да е по-подходящ за "този сектор" както си казал по-горе.Имах предвид нещо като от по-долният рафт както има една такава приказка.В новите поколения процесори за управление на РА системи има някакви подобни възможности,но не съм съвсем запознат с тях.Ако имаш някаква по-конкретна информация за работата им и естествено решиш да я споделиш,ще се радвам да я чуя!
  7. Привет на всички интресуващи се от темата!Понеже вече почнаха да опъват големите палатки ми се появи старият-нов проблем за закъснението на звука и въпреки опитите ми да слагам допълнителни колони напред се получават едни гадни застъпвания на звука,които тровят целият саунд.Когато имам време пооправям нещата чрез разместване или препозициониране на тези колони,но обикновено такова време липсва(както знаят запознатите още не си стоварил цялото оборудване и вече започват да подвикват"Хайде бе,почвайте че булката идва!").Та мисълта ми е как да се справя с този проблем,има ли специализирани устройства за регулиране на тези времезакъснения,има ли някакви зависимости коя група колони(основните или далечните)как и колко да закъснява или избързва?Ще се радвам да чуя как Вие решавате подобни проблеми.
  8. За 850 лв. мога да ти предложа пулт и ефект-процесор с много по-големи възможности от това смешно Behringer - че.Виж това ако искаш: http://www.album. bg/rogi/images/20607625/ http://www.album.bg/rogi/images/20607619/
  9. В последно време забелязвам една тенденция сред мургавите музиканти особено тези които през зимата работят по заведения в големите градове да свирят и пеят вече със реверб и да избягват дилеят,т.е. като че ли се забелязва някакво облагородяване в тази насока особено сред певците им.Явно рутината която придобиват в тези заведения и повишените изисквания на собствениците дават някаква надежда за подобряване на музикалните им предпочитания.Разбира се това се отнася само до по-класните им музиканти,другите си карат по отдавна установените правила и вкусове.
  10. Значи съгласен съм с почти всичко което казваш,но аз имах предвид че даже и цялата верига от хора със съответните им длъжности и ангажименти включени в системата за правене и предоставяне на звук на музикантите и публиката не може да гарантира перфектната звукова картина и винаги ще има някой за оплюване(в повечето случаи озвучителя) въпреки обширните обяснения по-горе за неговите задължения и възможности.
  11. {Ритъмът е нещо много по сложно и комплексно от способността да се чуват хармонии, скали, фрази и тн. И за съжаление танцуването, свиренето с метроном и тн., макар и много полезни в много случаи, далеч не могат да ни помогнат винаги. Човек трябва да си изработва най различни специфични патерни за работа, според различната цел. Но разбира се с уточнението, че владеенето на ритъма е нещо повече от това да уцелваме ауфтакта или да спрем лупа, да продължим да свирим и когато такт по късно същият пак тръгне да се окаже, че сме с него. Макар, че това, разбира се, също е част от работата.} Радвам се че още един човек мисли за ритмичността на музиканта като нещо което ако го нямаш по рождение трудно се формира и развива въпреки многото варианти за това.На мен лично много ми помогна слушането и свиренето(любителски по-скоро) на джаз и по-точно разчупването на такта при свиренето на всякакъв вид музика.Някой хора твърдят,че стегнатият такт дава завършеност на цялата песен и непрекъснатото дриблиране само разваля нещата,но на мен така си ми харесва.
  12. Да си кажа и аз мнението.Според мен ритмичността или я имаш или не,т.е. ритмичността трудно се учи тя е дадена на човек по рождение.Познавам хора които свирят вече десетки години,но все още клатят темпото и им е трудно да влезнат в нужният момент за да си изсвирят солото,въпреки че свирят основно в заведения а там както знаем нещата се повтарят всяка вечер и човек просто трябва да ги запомни и донякъде да свири почти автоматично.Докато музикалният слух чрез редица методи цитирани в предишните писания може да се развие и да се държи на ниво чрез постоянна работа и упражнения.Разбира се и музикалният слух е природна даденост но без малко теория и много слушане не може да има развитие.Все още си спомням как един подобен псевдослухар се гордееше колко точно е извадил и свири една пиеса за китара,но след известно време я намерихме нотирана и се оказа,че има голяма разлика.От тогава като го видим го питаме дали още я свири от 11 страница(както той я извади) или от 111 страница( както е в действителност). Успех на всички
  13. Става въпрос за това чудо. http://www.dbxpro.com/PA+/index.php
  14. Приятел,казваш ми нещо ново защото опитът ми със металисти особено яростните(траш и други подобни) е направо нищожен.Работил съм с няколко групи свирещи по- скоро мелодичен рок отиващ към по-хард версии,но никога със тежката артилирия.Човек се учи докато е жив се казваше някъде,та и аз смятам да послушам мъдреците.А за последната част от коментара ти(за мазохистите) напоследък решавам като след саундчека,първите две-три пиеси и хапване набързо отивам в буса и оставям нещата в ръцете на помощника(много свястно ромче , бас китарист),който следи чаветата да пипат възможно по-малко пулта.Когато вече нещата започнат да стават нетърпими се намесвам отново за да спасим каквото може от саунда.Този метод работи обаче само за неангажиращи участия и с по-пишман групи,когато нещата са сериозни тогава вече човек е плътно до пулта и понякога използвам и тапи за уши(слухът си е мой и ми е нужен за повече време.
  15. Искам да питам някой има ли координатите на някое звукозаписно студио или репетиционна в Плевен включително и това на Максим Горанов.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.