Jump to content
Българският форум за музиканти

Чинели


Recommended Posts

а някой може ли да ми каже нещо за sabian b8 серията в смисъл дали някой е свирил на такива 4инели и какви са впе4атленията му от тази серия знам 4е това една е от най- ниските серии но все пак става въпрос за sabian

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 249
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А някой от вас има ли или поне да е пробвал чинели Istanbul Agop. Преди време мислих да си взимам такива, но имах добра оферта за Paiste Dimensions и предпочетох тях. Но все пак искам да чуя коментари за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ненчо ми даде да се запозная с Истанбул Мехмет и останах много приятно изненадан от тях :P Агоп сигурно са яки...чувал съм добри отзиви за Алхеми Профешънъл (които се водят на Агоп).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Istanbul са много хубави чинели,особено като се има предвид,че корените на фамилия Zildjian са турски /турски арменци/,т.е. модерния облик на чинела произхожда от там.

Предпочитат се предимно от хора които свирят по-комерсиални неща и джаз.Но въпреки това правят и рок серии,имах 13" фус чинели които звучаха много добре-комбинация от медиум горен чинел и супер тежък долен.Предимството за мен пред комбинацията на Зилджан на К горен и З долен чинел беше в това,че тук и двата чинела са ръчно ковани което променя в още по-голяма степен звука.Готино е да имаш такъв хай-хет.Имах и краш чинел,точно от серията за която споменаваш Агоп,но ми идваше малко сух за моя вкус.Като цяло се комбинират краш чинели от различни серии-машинно и ръчно ковани,това обогатява възможностите за един барабанист,но при положение че ползвам един краш чинел в комплекта си,предпочитам да е машинно кован,примерно А къстъм на Зилджан /за по-комерс звук/ въпреки че,в момента свиря с К дарк краш на Зилджан.

Но най-хубавото произтича от това,че тук Истанбул са много евтини и определено е най-достъпният ПРОФЕСИОНАЛЕН избор за БГ музикантите ,а аз лично предпочитам чинелите им пред тези на Пейст.

Негативите...мисля е само един и касае по-тежко свирещите колеги.Чувам,че турските чинели се цепят повечко,но това си е доста субективно,особено като се има предвид ,че доста от ползващите З къстъм на Зилджан се оплакват от същото-поради прекалено голямата твърдост и непластичност на метала в чинелите на тази серия предназначена за тези с по-тежка ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен Zildjian Avedis са страшна серия чинели звучащи прекрасно като са озвучени с микрофон. наскоро пеибавих 20" краш към останалите си аведиси и е адски як и пробивен и носи як пауър в себе си , а чинела сигурно е над 20 годишен. сега произвежданите аведиси малко светлички ми звучът сравнение със по старите произвеждани модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Мдам.Мисля,че това е от сериите How It's Made по Discovery.Там бяха давали и как се правят барабани и палки също. В ютюб като напишете в търсачката how it's made drums и ще излязат :thumbs_up:

А това за чинелите е много интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от видеото едно разбрах .... в чинелите Zildjian A Custom няма нищо custom ... всичко е докарано до по лесно и евтино производство,но това не означава че чинелите са лоши .. напротив. но на мен ми харесва когато всеки чинел си има индивудуален характер и звук, а такъв се постига само от ръчно ковани чинели, например тези на истанбул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
аз от видеото едно разбрах .... в чинелите Zildjian A Custom няма нищо custom ... всичко е докарано до по лесно и евтино производство,но това не означава че чинелите са лоши .. напротив. но на мен ми харесва когато всеки чинел си има индивудуален характер и звук, а такъв се постига само от ръчно ковани чинели, например тези на истанбул.

 

Напротив колега, има къстъм:) Важните операции се правят на ръка, а и всеки чинел се прави от отделно парче, а не от лист (както са евтините чинели). Плюс това видя ли човека от куолити контрола - музикант, а не инженер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбира се , приемам ;) имах впредвид коването на самият чинел , извършва се от машина която имитира човешка дейност, съответно машината така е програмирана че всеки чинел го кове абсолютно еднакво. както и да е това няма никакво значение понеже чинелките на зилджан А къстъм са страхотни. просто някъде из форума някой беше споменал че примерно Сейбиъните се правят 100% къстъм. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако всичко се прави на ръка , имаш ли идея клко ще струват и колко бавно ще се правят!!Основния звук на чинела идва от материала и дебелината на метала , вдлъбнатините които прави машината се програмират предполагам , така че пак може всеки чинел да се прави с различен звук!!

Къстъм не означава всичко да е различно и правено на ръка!аз знам че само К серията е ръчна,при SABIAN e HHX!!

Истанбул не са всички чинели ковани на ръка!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Айде някой който е наясно с чинелите Istanbul да каже кои модели спадат към професионален клас.

Специално Istanbul Mehmet имат 18 модела, ако не се лъжа, но така и немога да разбера кои са нисък, среден и висок клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.