Jump to content
Българският форум за музиканти

Свързване на Dimarzio Crunch lab 7


Recommended Posts

Здравейте,

Купих си Dimarzio Crunch lab 7 и го сложих на китарата Ibanez RG7321, свързан е точно по оригиналната схема на китарата, може да я видите по-долу: 

rg320diagram.gif

 

 

 

Резултата по-силен като ниво сигнал (което се очакваше), но проблема е, че е заглушен, липсват му високи и среди, сравнен с оригиналния адаптер на китарата е просто смешен звук, което води до мисълта, че може би не е свързан както трябва. Гледах схеми за свързване от сайта на Dimarzio, различават се с тези на кирата, в което сигурно се крие разковничето.

 

Някакви съвети от по-запознати колеги, коя схема да ползвам?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-напред го свържи директно към един жак (или само с кабел) и да влиза директно в ампа. Така ще прескочиш всички връзки, щракалки и ключета и ще установиш дали има проблем някъде по веригата или адаптера толкоз си може/е дефектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах цветната схема на Ibanez адаптер и такъв на DiMarzio, почти идентични са. Порови се из разните чуждестранни форуми, може би изпускаш нещо. Аз заменях Гибсънски с DiMarzio и нямах никакъв проблем... Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Виж тази схема:http://www.dimarzio.com/sites/default/files/diagrams/IBZ_DSon.pdf

Може да ползваш и твоята схема ,но само трябва да смениш изводите според цвета им:

1.червен от твоята схемата заменяш със белия на димарцио

2.Черен + бял  съответно със зелен + червен на димарциото

3.син+ оплетка съответно са черен + оплетка на димарцио

4.Ако имаш проблеми при превключването м/у адаптерите(шум или кофти тон) може да завъртиш димарциото така ,че изходният му кабел да е в посока нагоре от изходящият отвор във китарата.

Редактирано от jorog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това последното би ли го пояснил,нищо не разбрах,ако е дефазиран адаптера спрямо другия трябва да се обърне магнита,но с по новите адаптери не е проблем всякакво свързване,и на сингъл може.

предполагам си объркал жиците автора,виж паралелно/последователно и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да се обръща магнита се обръща целият адаптер на 180 градуса.Естествено като се завърти адаптера се променя и положението на вътрешна/външна намотка спряма схемата на превключване на адаптерите.Например вместо да са вътрешните намотки от двата хъма са външна на единия към вътрешна на другия.Зависи как са свързани и във какво положение са хъмовете.Завъртането на самият хъмбъкър е по-безопасна алтернатива от отварянето му и завъртане на магнита.Особенно ако е марков и скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Завъртат се хъмбъкъри когато искаме да няма шум при свързване на единични намотки от всеки тях.

Особено при повече гейн.Понеже за да има шумоподтискащ ефект двете намотки от двата хъма трябва

да са електрически и магнитно противоположни(в противофаза).Разликата при завъртане между магнит/адаптер е ,че при втория се променя малко звука поради различното положение на намотката.

Редактирано от jorog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах ма support-a на Dimarzio. Пратиха ми следнаха схема:

7452206g.gif

 

Която, ако не се лъжа е точно като оригиналната. Довечера ще тествам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, че от DiMarzio дават схемата с релсата на адаптера към бриджа на китарата, а мисля, че Джон Петручи го ползва с релсата към грифа и така е замислен по принцип.
Имам 6-струнната версия на адаптера и съм го сложил с релсата към грифа.
Пробвал съм го и по двата начина и ефектът е сравнително голям. С релсата към бриджа има повече атака и разделение на тоновете в акорди и тн., но тонът изтънява особено при чист звук. Определено пробвай и двата варианта :)
Чел съм, че двете половини на адаптера са с по-различен аутпут, като тази с релсата е с по-висок.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще пробвам, което предложи Baby Thomas с усилвателя си малко по-прецизно. 

Иначе, на Петручи на 6 струнната е с релсата към грифа, а на 7-струнната е към бриджа, защо е така, не знам. Аз съм го сложил както е описано в по-горната схема, с релсата към бриджа.


С един колега записахме по един и същи начин на бързо два семпъла, ето ги по-долу.


Dimarzio
https://soundcloud.com/ddd-6/dimarzio

Ibanez
https://soundcloud.com/ddd-6/ibanez-pickup


Знам ли, може път нищо да му няма на адаптера и така да си се чува като Neck :)


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е все тая може да отдалечиш малко адаптера от струните.Практически би трябвало да се проясни тона.Ако няма други тревожни симптоми като шум или значително тънък тон при превключването м/у адаптерите?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така: тествах го по всякакви начини. Вързах го направо към изхода, чуваше се по същия начин. Той не се чува зле, ама просто не е звука, който търся. Смъкнах го надолу като позиция и горе долу нещата се подобриха.
Както и да е, ще си върна стария адаптер и ще продължа да търся нещо друго. Благодаря на всички за съветите и за помощта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.