Jump to content
Българският форум за музиканти

Всичко без продажби

Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаПравилаНовиниМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 58 дни.

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. Вчера
  3. Ей този суров тип също прави много яки IR-и: Ето и една демонстрация с парче на Sepultura Добре го докарва според мен. Мисля да ги тествам.
  4. Последната седмица
  5. Здравейте, утвърдена ска-пънк група търси барабанист и китарист. За контакт: 089 598 4996 - Ерол
  6. Не че много разбирам, но аз имам Fryette, минах през няколко други, успоредно ми остана само UAD Ox. Няма друга кутия, която при сваляне на нивото на звука (аз не мога да свиря силно у нас по обясними причини) да дава толкова верен на оригинала тон, плюс че има няколко много ефективни тон корекции. Fryette за мен си струва торбата с парите.
  7. Още някои породили се размисли и страсти, предвид фактът, че ги ползвам активно вече всяка седмица: За разлика от пасивните озвучителни тела, на които им е нужен външен усилвател, при активните фактът, че усилвателят е вграден вътре в озвучителното тяло може да изиграе лоша шега при живо свирене – ако е тихо или силно по време на живо участие и е нужна корекция трябва да ида и ръчно да коригирам master volume-а. Разбира се някои хора биха казали: "Добре, не може ли просто да намалиш каналите от миксера?" – за можене може, работата е там, че като свириш на живо и не стигаш на индикация в диапазона 0/+3/+6dBu или с прости думи казано "последното зелено първото/второ жълто" от индикацията, миксерът не влиза в оптималният си динамичен диапазон и просто не се пее и свири толкова леко. Разбира се тук говорим за аналогов миксер, при дигиталните може да е различна ситуацията, не съм ползвал такъв и нямам опит с тях. Когато озвучителните тела са разположени на пилони, корекциите по процесора не са много лесни и трябва човек да се покатери на стол или нещо друго, за да го достигне ... Ако си баскетболист надали е проблем ... Хубаво е да се предвидят по-дълги захранващи кабели, когато озвучителните тела са поставени на пилон, в противен случай трябва да се разправяш с грозни висящи удължения, които нито изглеждат добре естетически, а и трябва механично да ги закрепиш някъде. Фактът, че имаш процесор с настройки прави пресъздаването на една и съща звукова картина на различните места доста лесна, в противен случай трябва да пазиш тефтер със записки и шансът да объркаш нещо при пресъздаването на настройките нараства. Вградената защита от претоварване вътре в тях действа като лимитър, ако ги настъпиш от master volume близко до точката им на изкривяване се усеща как лимитърът се включва и буквално ти "изяжда" атаката на микрофона/китарата/кийборда ... малко е странно в началото като чувство, но по-добре това, отколкото изгорели озвучителни тела. Засега е това, ще видим за в бъдеще какво ни очаква ...
  8. Една много любима група... Препоръчвам за тези, които не са ги слушали.
  9. Една любима композиция на една от любимите ми инструментални групи - The Aristocrats. Това е видео от участието вчера (22.03) в Кашмир, Стара Загора: Този инструментал беше вдъхновител за написването на една от композициите от дебютния албум на Project 7 (фюжън проект, в който участвам). Тук можете да я чуете, както и останалата част от албума: А тук можете да чуете пълен кавър на Flatlands, който записах 2021 в деня на музиката: Надявам се да ви допаднат. Приятно слушане!
  10. Ще си наемеш roadies – гаджето, майка, татко, стринка, вуйчо, леля, сватята, комшията ...
  11. .....RIAA корекцията и грамофоните😉......Дълбочината на улея е фиксирана и нормирана, като дълбочината където стои иглата при възпроизвеждане... зависи от тежеста на дозата както и разбира се в известна степен от самия запис................ RIAA корекцията- се налага по простата причина, че в тази зв.зап. с-ма (както впрочем и във всички аналогови) е почти невъзможно да се запише сигнала директно, тъй като самата система си има собствена честотна крива по редица технологични причини...... При плочата причините са чисто практически - ако трябваше да се записва сигнала без корекция на ниските честоти, трябва да се използва ненормално голяма широчина на браздата, което ще намали силно времетраенето тъй като просто няма къде да се поберат браздите; и освен това максималната амплитуда на отклонение на иглата би станала прекалечо голяма и тя направо би се счупила или износила много бързо. А високите честоти преди запис се усилват, а при възпроизвеждане се намалят, като по този начин ефективно се намалят и високочестотните шумове и пуканки от носителя, които иначе биха били в пъти по-силни; подобрява се отношението сигнал-шум......Проблема на кристалните дози е, че съпротивлението им е от порядъка на 1 мегаом, а обикновено усилвателите са направени с входно съпротивление от порядъка на омове......Усилвателите ,пригодени за грамофон , имат специален вход ...много по-чувствителен от стандартните входове........грамофон с динамична доза която дава изходен сигнал около 1-2mV което е доста по-ниско от стандартното ниво, та за целта по-старите усилватели имаха специален вход за динамичен грамофон със съответната RIAA корекция.........
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.