Jump to content
Българският форум за музиканти

sonata_composer

новаци
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sonata_composer

  • Рожден ден 04/26/1989

Previous Fields

  • Инструмент
    пиано

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia
  • Interests
    пиано, композиция

Contact Methods

  • Skype
    lordegorlon

Последни посетители

1783 профилни разглеждания

sonata_composer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Обществена Репутация

  1. На какво по-точно учат, на това как се пише музика ли? Не мисля. 4 акордната музика може да вълнува целия свят, но какво би станало ако Металика или Пинк Флоид започнат да пишат музика в същия стил, но с повече хармония в състава на песните си? Ами, още по-богато звучене, още по-богата гама от цветове.... От усещания също. А израза който може си го може е буквално лицемерие, защото според мен той демонстрира, че тези от нас, които се опитват и учат, ако не го могат не стават. Абсурдното е, че максимата че професионализма е 99 процента труд и 1 процент талант се обезсмисля напълно с този израз. А има хора седящи на инструментите си по 8 часа на ден, упражнявайки едно и също произведение, с цел максимално да заприлича на професионално добре издържано, като в същото време ходят при учители, следват правила и норми и се стараят както да следват структурата, така и да му придадат емоция. Тази дискусия малко на философстване отива, но ето нещо приложимо - ако хората учат тези кръгове по старата изпитана система шанса да запомнят и да разберат според мен е доста по-голям от колкото да се вкарваме в още по-сложна теория, която е базирана на друг тип правила, в комбинация със старите. Това понякога повече обърква от колкото помага. Поне според мен.
  2. Изключително умно от твоя страна да кажеш това. Наистина, основата е най-важна за каквото и да е изкуство. А в случая тук тоналностите е много по-лесно да бъдат разглеждани по оригинал, не по някакви нови системи. Те не са имали учители, но това не значи че учителите са ненужни. Всъщност според мен за всеки човек, занимаващ се с музика е задължително поне малко да понаучи основни неща, като например ЕТМ, елементарни хармонични правила, също и инструментознание, музикален анализ.... Да, тези хора си създават друг тип музика, но от гледна точка на изкуството музика е добре поне малко в основни линии човек да е запознат какво всъщност се оптива да прави или вече прави. Знанията не са демоде. Те са необходимост.
  3. Този последния кръг ми е сложен. Просто се брои... на 5 или 4. И минорните почват с ла минор, а мажорните - с до мажор. Лесно е.
  4. Писа ми четворка, не че има някакво значение, отказах се. Тая специалност ще я завърша на кукуво лято.........
  5. Нищо. Ще мамя. Сори. не мога, пиша ги в програмата, транспортирам на сол и фа ключ и това е.
  6. да де, ама пробвай да научиш на сопранов или на теноров. Бъркам си пръстовките, 3 месеца седя на първата страница и не мога схвана, особено с тоналностите! То си е егати и гадното!
  7. Бъркам си пръстите, при 2 преподавателки отидох на консултация, викат ми, че нямали възможност да ме научат. Е, знам, че няма трикове, ама ако го назубря със солов и басов ключ след тва ке се объркам като ми посочи определен откъс да изсвиря кой е и как се прави. Всъщност има трик да учиш на басов ключ - там нотите са на малка терца като символ от соловия, ама с октава надолу, така че все пак е по-лесно.
  8. Добър ден, колеги, Та, имам един изпит в унито, на който трябва да свиря на до ключ произведения, някакви малки откъсчета, ама материала си е цели 16 страници! Та, има ли някой тук възможност да ме научи как се свири на пиано до ключ в различните му цели 5 на брой разновидности? Наистина ми е много трудно да разчета! Имам време, не е задължително сега да го взимам [ вмомента съм в изпитна сесия], но до началото на Юни трябва да се явя и да го взема! Предмета е Свирене на Партитури, като партитите са на до ключ 2 петолиния или до ключ плюс солов и басов ключ плюс на различни петолиния. Досега не успях да намеря и един преподавател, който да може да ми обясни как да го свиря туй, повечето се отказват. Готов съм да заплащам за тези уроци! Давам снимка на материал от първата страница с ноти.
  9. ето, нещо писано по слух: https://www.youtube.com/watch?v=ggrMdlN4kpA&feature=youtu.be
  10. А, Не. Искам да свиря само хармониите. Мелодия ще измисля за чело или друг подобен инструмент. Да мога да си свиря по 4 тона със всяка ръка отделно. Това ми е идеята. Примера го бива. Ще го пробвам. Tehanox, than why you respond here????????????????????????????????????????? Светът е капризен и подобно на хората има непрекъсната нужда от ласкателства, но истинското изкуство не би забелязало комплиментите / отнпово от Лудвиг/ . Това тука не е тема за умни мисли, а за композиране. Моля, ако нямаш какво да добавиш просто не поствай! Не те карам!
  11. Благодаря за примера. Аз се опитвам освен гласоводене да успявам да хващам тоновете на хармонията на пианото. Твоя пример ще наложи и двете ми ръце да участват.
  12. CyberGene , Опитах се да променя гласоводенето на акордите, които постнах в примера. Искам мнението ти: наименованията са същите както в реда на предишния пост. Отново Ре, Сол на 7ма, до, сол на седма / минора / и до минор на 7ма. Някакви идеи?
  13. Точно на това са ме учили, честно казано,че квинтите и октавите са забранени. Аз не разбирам кое те е подразнило толква в моите обяснения колко съм добър. Това там постче е самата истина, колкото и да не вярваш. А, ако не си забелязал последната седмица почти всеки ден поствам нови тракове, което означава,че освен,че пиша тук се занимавам и с композиране и видеоклипове едновременно. Ако за тебе това е нещо лошо окей. Не съм те карал да пишеш тук. Постнах, защото искам да се науча да пиша сонатна форма. Затова трябва хармония. И слава на Бог намерих хора, които да ми обърнат внимание. Ако не си забелязал един от последните ми постове съдържа опити по задания на хора, поствали в темата. Т.е аз не съм толкова горделив колкото ме изкарваш. А търпя и критика. Тук не сме дошли да спорим що за характер съм. А що за композитор съм.
  14. CyberGene, за съжаление когато пиша мелодии в повечето случаи се въртя много често в едни и същи последования. Последното мотивче, което постнах в саундклауд е пример за това. Затова сега искам да се съсредоточа върху акордите, които си посочил. После ще се опитам от тях да направя тема.
  15. CyberGene, ще се опитам да напиша акордите, които ми даваш един по един. Така ли трябва да бъде написан първия пример? Този, за който споменаваш най-напред? Втория ти пример / минор / - така ли трябва да е ? Опит за модулиране: Моля за мнения. Засега спирам дотук.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.