Jump to content
Българският форум за музиканти

hihiriho

новаци
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Последни посетители

708 профилни разглеждания

hihiriho's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. Моля за координати или начин за контакт с инж. Манов. Имам нужда от спешна консултация.
  2. Ха, направо съм изненадан, че Саундкрафта Ви е фаворит..., не разбирах обаче като корекция на каналите или като ефект-процесор го харесвате повече? идруго ми е любопитно- с 100 мм фейдъри ли е Саундкрафта?По- точно кажете кой модел? Иначе- да струва Ви се, че динамиката на динакордчето е голяма. Точно за това говорех- разликата в импулсното захранване и класическото в моделите на 1/2 и 3 версия на модела е огромна, тройката е доста... семпла. Съветвам Ви да си вземете тогава едно истинско мосфет английско стъпало и да видите какво е динамика и мощ .Нещо като Студиомастер 700/1200/1500 например, има ги в ибей на прилична цена.
  3. Убеден съм, че ще Bи хареса със сигурност, плюс това след като е китаец, значи си е съвсем истински, а не менте )) Ефекта 4/57 според мен е по-добър от класиката 5/55. В последното изречение на ревюто за Динакорда от немския ибей се казва, че миксера е нов... или аз така разбрах от гугъл превода. И последно погледнете в английския ибей има вероятна алтернатива - Studiomaster, която не изглежда никак зле. http://www.ebay.co.uk/itm/Studiomaster-Horizon-2012-12-Input-Channels-Powered-Mixer-NEW-/281781247136?hash=item419b789ca0:g:k9cAAOSw-jhUJ9He Успех в избора, да Ви радва придобивката и най-важното дано Ви служи безпроблемно.
  4. Този музикален магазин дето си търсил е единствения вносител на марката и едва ли ще ти кажат нещо дето човек не бива да знае. ето линк на това за което говоря http://www.ebay.de/itm/Dynacord-PowerMate-Power-Mate-1000-2-1000-2-PowerMate1000-Mate1000-1J-GEWAHR-/252711670279?hash=item3ad6ca1207:g:vRcAAOSwx2dYKG~P дано да съм бил полезен
  5. Тройката е доста "китайска" макар и качествено направена. Екстрите са си екстри, но само миксера е над 2х.лв.+стъпало 1100 +кейс+рак и цената стана... Освен това и като обем и като тежест е повече от Powermate2, да не говорим за удобството/няма допълнителни кабели, двойно захранване и пр./ Така, че читав РМ 1000-2, секънд хенд на цена от 2,5 хилки си е оферта. Ако си поръчаш нов от немския ибей, ще ти стъпи около 1400 евра.
  6. Да вграденото стъпало на Powermate- 3 серия е импулсно с декларирана мощност от 2х1000 вата. За съжаление доста надценени..., поради което бих предпочел чистия миксер. Иначе като миксери и двата модела са топ 6, със страхотни възможности и уникални ефекти+ разни екстри, като USB вход и т.н. С цел компактност и удобство обаче е по- подходящ Powermate 1000-2серия, който макар и без екстрите на третата серия, компенсира със вграденото истинско стъпало 2х700 вата на 4 ома. С две думи това е "истинският" мискер. Като цена са що годе съпоставими, но втората серия се намира доста трудно(говоря за нов такъв).
  7. Нека аз да кажа скромното си мнение: 1.Така поставения въпрос има много неизвестни фактора, които следва да се вземат предвид и влияят на качествения саунд. Първо е месторазположението на сцената или интериора на помещението- ако има дървета, билбордове и пр. на открито и чупки, колони, големи витрини без плътни завеси и т.н в помещението, звукът се "губи". На второ място е брой на хората- теоритично колкото повече хора толкова повече ватове, щото средата се насища от странични привнесени шумове, които трябва да преборим. На трето място е вида музика-за хаус трябва различна мощност в нискочестотния спектър, за рок или чалга е съвсем различно. На трето място е вида и разположението на апаратурата/озвучителните тела - силата на звука идва от чувствителността им (децибелите) а не от мощността на телата, така че образно казано ако имаш 500 ватови 95-6db колони и им подаваш 400 вата от усилвателя за да се чуват на 10 метра добре, то колони 500 ватови колони с чувствителност 103-5db им е нужно да се подават 250 вата и ще се чуват толкова силно като първите. 2. При всички случаи повече от един усилвател изхождайки от горното. Простото правило обаче е като мощност усилвателя да бъде поне 1/4 по-голяма отколкото е озвучителното тяло, тоест ако имаме 2 колони по 500 вт на 8 ома, то стъпалото трябва да бъде поне 2х700 вата на 8 ома. Това е с цел стъпалото да не влиза в гранични режими на работа(клип), като по този начин сие пазят и говорителите от изгаряне. естествено не му увеличаваш усилването на мах 3. Също много относително, но универсална апаратура за малки, до средни събития до около 80-100 човека са 2 бр.18" субове, 2 бр. фулрейндж двулентови или трилентови 15" тонколони и 2 бр. 12" или 15" фулрейндж колони, които ще се използват за монитори или като допълнителни сателити в зависимост от случая. 4. Поне 8 канален пулт с вграден ефект-процесор, ако е двоен ефекта още по- добре. Обикновено такива пултове имат 6 моно/микрофонни канала и два стерео, т.е. могат спокойно да се включат четири инструменталиста и два микрофона за вокали + лаптоп за паузите. Виж ако има и барабани, то вече ти трябват повече канали... В заключение бих казал че както е казал мечо Пух - "...колкото повече толкова повече" важи с пълна сила за озвучаването. По-добре е да се презастраховаш с повече апаратура и мощност отколкото да не стигне и да надуваш и да слушаш кривоч. Дано да съм полезен с мнението си.
  8. Абсолютно те разбирам. И аз така дълги години съм си събирал апаратурата и все има още какво да сменям и добавям. Усещането за добър звук е много индивидуално и зависи от хиляди неща, но от моя скромен опит и от моята си камбанария бих могъл да те посъветвам най- доброжелателно разбира се да махнеш биемата, на нейно място сложи да свири Ямахата. Що касае RCF, с аз съм напълно съгласен за перфектните му качества, но това което казах и ти си го установил сам - сега ти трябва повече сила поне 1000 вата за да го клати както трябва. Просто това е особеното на басрефлексната конструкция- компактна е като размер и тегло, но пък е по- малко ефективна, което особено се усеща на открити пространства. Предимството на басбина е че при по-малка подавана мощност ще се чува по- добре от сега, като размера няма да е много по-голям - http://boxspeakerplans.blogspot.bg/2013/07/box-speaker-rcf-18-inch.html Друга идея е вместо да търсиш второ стъпало за субовете, може да им монтираш по един ето такъв модул - http://irni-l.com/sbm1000/sbm1000.htm те са с активен кросовър и по този начин ще бъдеш още по-компактен.
  9. Мога да кажа само едно- адмирации за желанието, упоритостта и мерака на автора на темата. За съжаление много малко останаха такива хора като Асан, които да преследват мечтите си и да са последователни в това си начинание, включително подлагайки се на изпитания и лишения, че и не само себе си а и семейството. И понеже не съм музикант, а прост ентусиаст-озвучител бих желал да попитам бай Асан що е избрал Ямаха и Биема а не Динакорд за озвучаване? Обикновено хората от тази гилдия /имам предвид чалгаджиите - в добрия смисъл на думата/ са издигнали в еталон марката Динакорд и друга техника не признават. Аз лично също мисля, че Ямахата си звучи някак...бе по много специфичен начин и си подхожда само с колони Ямаха- тогава е как да кажа балансиран звука. За Биемата не ща да коментирам-колкото по-бързо я сменищ толкова повече звука ще се подобри повярвай ми. Също така моето мнение е, че РСФ -ите не се държат добре в това оформление-имам предвид басрефлексните кутии. Да така са много компактни, но не могат да си разгърнат потенциала, както например в бас-бин конструкция, където ще се чува бас и на 15+метра на открито.
  10. https://www.youtube.com/watch?v=LkhjAeWRFcI каквото си поискаш от сръбско- срещу 10 евра
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.