Jump to content
Българският форум за музиканти

нинджа

новаци
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно нинджа

  • Рожден ден 10/23/1910

Previous Fields

  • Инструмент
    никакъв

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    всякакви

нинджа's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Тогава разделяй усилвателите/кабинетите и покривай. Няма фазови проблеми, може би леки лийкове... зависи. Останалото е позициониране на микрофоните. Което е по-голямата играчка. Бих използвал по 2 на всеки. Близък и дистанс в отношение на отстоянията поне 1:3. Ако първия ти е на 5-6 санта от шпулата, втория го дърпаш на 15-18 и т.н. см., но си зависи от положението към/от стените на кабинетите и прочее...
  2. Марин така каза. Иначе добре че ми прати той парчета на вашта банда - дуо. Колкото повече ги слушам, толкоз повече ме кефят. От The Waiting аз бих направил две парчета - след втората бънгълско-еклундска част. "Отново в играта" кърти откъм ритмика и цепелинска тръпка! Има ли още? ()
  3. нинджа

    Guitar Rig

    Пиковете се съдържат в ниските честоти, транзишъните и шумовете, брумовете и кофти токов поток. Ако си погледнем чисто записана китарка директно в компа, се виждат доста силни ниски, които някак си не се чуват. Под 60-80 Hz При всеки е различно. Те се дължат и на тока в предусилвателчето или просто в компа като цяло, но са и функция на кофти адаптери (пикапи) на китарата. Чисто записана китарка или барабанки, чинелки имат едни начални пикови стойности, къде се вижда че вълната е по-остра и стръмна... това са транзишъните. Затова барабаните се компресират, но не за да се убият транзишъните, а за да се вдигне тялото на вълната след тях (sustain, release, soft-knee), та след което могат да бъдат намалени като ниво и пак ще присъстват. Там се забелязва и функцита на прекомпресирането. Същото важи и за акустични или чисти китари. В албума на Animals As Leaders могат да се видят доста компресирани чисти китарни бленди и поради това са с минимална динамика. Това може и да е като ефект разбира се, като по този начин китарата звучи почти като клавирен пад. Обикновено преди да се махнат проблемите с ниските честоти (премахваме ги първо в самия поток на тока, адаптери, кабели, устройства - качествени, след това с EQ), повечето хора компресират, откъдето проблемните ниски също получават компресия и това води до необратимо реултантно прекомпресиране, защото ниските имат силна енергия... "децибелност" така да се каже. Оттам насетне EQ на ниските само ще изтъни микса, а няма да го оправи. Затова и повечето неща звучат или прекомпресирано или с постоянен нисък тон. А особено това се забелязва при резониране в касата.
  4. нинджа

    Guitar Rig

    Нарича се транзишън. Клипването е в пиковете докато трае транзишъна. Обикновено на чистия китарен сигнал и ударните: чинели, барабани.
  5. Напрао ме озорихте с тва парче... и Back In Business, дето е свирил съгражданина и никаква каса не се чува. Има си начин... ше ги бора.
  6. Слагаш ги трите усилвателя на отделни места, покриваш ги, нагласяш микрофони по шпулата, осово, неосово, периферно, отдалечено и ги записваш и трите. После си проверяваш моното с всеки два и ако трябва дефазираш, отместваш, лек дилей евентуално и това е. Има няма два три дена проби и два три дена записи.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.