Jump to content
Българският форум за музиканти

Вижте Китайците какво са сътворили


temerut

Recommended Posts

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Meнтета , не се заблуждавай! :)

Не може китара на фирма Мюзикмен, модел Петручи /примерно/ да струва 350$...при цена над 2000$ в Щатите употребявана!

Лошото в случая е , че имитират производителите явно и брутално , дори и с серийни номера и щампи! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, едва ли Темерут точно ще се заблуди, макар да е свикнал да корми и "хубави" само защото са спомен бас китари :)

Доколкото аз схващам - китайците докарват на външен вид много. Ясно е, че дърво, електроника и всичко значимо е като за цената си, но хей - ако аз съм начинаещ, взимам си Фодерата и късам главите ...преди да я включа :)

Самият аз обаче наскоро си взех едно китайско копие на Фендър - ами освен визия, басът звучи просто чудесно за моя вкус ; единственият му "порок" е, че тежи много.

Така де, исках да кажа, че в определени случаи китайците могат да бъдат и полезни..

Редактирано от Babyface Bob
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тези пари са си оферта само дето не са 6 струнни иначе ще си взема поне 2 или 3 след това ще ги глася

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да докарат дървото на цвят и на вкус , китайците не биха вложили тази електроника която е в оригинала и да искат 10% от цената....така ,че и да я гласиш никога няма да е същото... :nono:

Не казвам , че китайците са лоши производители -напротив изнасят стоки за цял свят, да не говорим за готвачи например :punk_guitar:

А предполагам американците не им обръщат внимание, защото музикант който търси скъп инструмент на реномирана марка е наясно с цените им...

 

:cheers2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че е по на изток, но... просто се сетих :

Мъничка японка ще си взема - всичко в моя дом ще е хитачи... :D