SviStyle Отговорено Май 5, 2010 Share Отговорено Май 5, 2010 Принципно гледам да свиря така, че да не ме бият.По-яки са от мен, и басиста и барабаниста, та си трая. И леко по-сериозно, ако не стават ги сменям докато станат.Не ми се губи време с разни неможещи персони. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дедо Отговорено Май 6, 2010 Share Отговорено Май 6, 2010 Верно е има ритми дето се хващат с много слушане."Hoy" на Глория Естефан ми беше обрало точките .Е--а ти ритъма е--ти чудото 6+ ako някой го изпее на прима виста. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-L-A-D-I-N Отговорено Май 6, 2010 Share Отговорено Май 6, 2010 Понякога не е лесно, ей-богу, но се налага Подавам темпо и груув с поглед (ако погледите не се срещат, замервам с все по-големи предмети, докато човека погледне) или ако трябва с цяло тяло 'натъртвам' ритъма да ги подсещам. Това води инстиктивно до по-акцентирано свирене, но внимавам да не прекалявам в ущърб на пиесата. Ако при все това не се получава - уволнявам. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Май 10, 2010 Share Отговорено Май 10, 2010 Всеки може да клати, зависи от хората и пиесата. Като има паузи и вокала влиза една идея по-рано и вие к'во, чакате да му дойде метро-времето или свирите в синхрон с него? Аз обичам да си правя диаграма на темпото. Пускам запис в някой DAW и настройвам темпо трака по записа. Ако не е като ЕКГ графиката - добре сме. П.П. Като вадя песни също го правя доста често и не е истина колко много песни са записани "с клатене"... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.