Jump to content
Българският форум за музиканти

Каква ви е звуковата карта ?


Dilian Nedev

Recommended Posts

M-Audio FIreWire Audiophile

 

 

4 x 6 24-bit/96kHz I/O

 

 

S/PDIF digital I/O w/ PCM, AC-3, and DTS support

 

 

flexible software-controlled mixing

 

 

momentary A/B source monitoring switch

 

 

1 x 1 16-channel MIDI I/O

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 45
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Mbox na Digidesign.

 

Two analog inputs and outputs, featuring Focusrite mic preamps

Pristine 24-bit signal path from input to output

24-bit stereo S/PDIF digital I/O (RCA)

Separate source selection (MIC/LINE/INST) and gain control per channel

48V phantom power

Hi-Z input for instrument pickup

Two analog TRS inserts

Zero-latency monitoring

Balanced/unbalanced connections

Headphone output with dedicated volume control

100% USB* powered

Pro Tools LE software

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M-audio Delta 1010LT

 

delta_1010_lt.jpg

 

8 x 8 analog I/O

 

2 mic preamps or line inputs

 

S/PDIF digital I/O (coaxial) with 2-channel PCM

 

SCMS copy protection control

 

digital I/O supports surround-encoded AC-3 and DTS pass-through

 

1 x 1 MIDI I/O

 

directly drive up to 7.1 surround (bass management software included)

 

software controlled 36-bit internal DSP digital mixing/routing

 

+4dbu/-10dBV operation individually switched in software

 

frequency response: 22Hz-22kHz, -0.2,-0.4dB @48kHz

22Hz-40kHz, -0.2,-0.7db @96kHz

 

dynamic range: 101.5dB (D/A) (A-weighted)

99.6dB (A/D) (A-weighted)

 

THD:

 

 

delta_1010_lt.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PCI CMI8738 6CH за 10-15 лв нова от който и да е магазин за комп части

 

HRTF-based 3D positional audio(C3DX™) for 4 / 6 CH output.

Professional digital interface, supporting 24-bit SPDIF IN/OUT (44.1K and 48K)

Built-in 32ohm earphone buffer, ZV port, and PCtel® HSP56 Modem™ interface.

32-bit PCI bus master.

Comprehensive driver support: Microsoft® DirectSound™3D, EAX™, Linux™, BeOS™, etc.

Microphone echo and Karaoke ascending/descending key effects.

Single chip design, digital power +3.3V, analog power +5V, 128 pins QFP.

C3DX™ is the registered trademark of C-Media.

с 2 думи най еФтиното нещо което щеше да просвирва колонките и уфера ми

6_Channel_Sound_Card__CMI8738_.jpg

 

 

 

Детх шит(Datasheet)

 

Proud2b cheap N working :ph34r::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sound Blaster Live! 24-bit Audio Performance

Signal-to-Noise Ratio (A-Weighted) = 100 dB (2V)

Frequency Response at -3 dBr =

Това и е съотношението при плейбек, не при запис. При това измерено без сигнал. Всички чипове на Криейтив си имат Auto Mute функция след като няма сигнал няколко милисекунди на изхода. Доста глупаво е да че твърди, че картата има дадено съотношение сигнал/шум, когато няма СИГНАЛ.

Сигурен съм че съотношението сигнал/шум на входа не е по - голямо от седемдесетина децибела. Плюс това DSP - тата на креатив използват много куци алгоритми за пооправяне на грешката при квантуване, както и за ресемплиране и dithering. Друг недостатък на картата, е че без значение на какъв семпъл рейт записваш, картата ВИНАГИ го песемплира на 48000 Хц(44100 за Live). При това на 16 бита. Всички креатив карти са мразени поради тази причина, че са rate locked. Тоест вътрешно си работят само на една честота на дискретизация. Имат и ужасни интермодулационни изкривявания, заради куците алгоритми в процесора си. Изобщо, ако някога решиш да си сменяш картата - НЕ взимай Креатив. Все още НЯМА тяхна карта, която наистина да записва на 24 бита, и на семпъл рейт различен от 44100(48000), при това ВИНАГИ ресемплира(дори когато искаш да записваш на толкова).

Изобщо много грозна история. Всяка професионална 16-битова звукова карта е

в пъти по-добро решение от Креатив.

 

Например Turtle Beach на старо може да се намери за 40-ина лева, а той има С/Ш от около 85-90 децибела, при това не ресемплира.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и е съотношението при плейбек, не при запис. При това измерено без сигнал. Всички чипове на Криейтив си имат Auto Mute функция след като няма сигнал няколко милисекунди на изхода. Доста глупаво е да че твърди, че картата има дадено съотношение сигнал/шум, когато няма СИГНАЛ.

Сигурен съм че съотношението сигнал/шум на входа не е по - голямо от седемдесетина децибела. Плюс това DSP - тата на креатив използват много куци алгоритми за пооправяне на грешката при квантуване, както и за ресемплиране и dithering. Друг недостатък на картата, е че без значение на какъв семпъл рейт записваш, картата ВИНАГИ го песемплира на 48000 Хц(44100 за Live). При това на 16 бита. Всички креатив карти са мразени поради тази причина, че са rate locked. Тоест вътрешно си работят само на една честота на дискретизация. Имат и ужасни интермодулационни изкривявания, заради куците алгоритми в процесора си. Изобщо, ако някога решиш да си сменяш картата - НЕ взимай Креатив. Все още НЯМА тяхна карта, която наистина да записва на 24 бита, и на семпъл рейт различен от 44100(48000), при това ВИНАГИ ресемплира(дори когато искаш да записваш на толкова).

Изобщо много грозна история. Всяка професионална 16-битова звукова карта е

в пъти по-добро решение от Креатив.

 

Евала Евтиме и аз знаех за някои недостатъци на Креатива,

ама сега разбрах по подробно и ти ми затвърди мнението

за тази платка мерси :):)

 

P.S. Имам едни познати дето спореха и твърдяха, че креатива е

супер добра и професионална платка ама сега ще им разпечатам изказването

ти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с Евтим, само че не мога да го обясня толкова добре.

Освен това на по-евтинките модели на Криейтив умишлено слагат скапватели на звука при запис, щото конверторите им са идентични с по-скъпите модели и няма друг начин да са по-скапани. Демек - ако искаш читав запис или си презапояваш картата (но трябва да си наясно какво точно правиш) или просто си купуваш по-скъп модел без въпросните скапватели :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Metric Halo ULN-2

• 2 Mic/Line/Instrument analog inputs on Neutrik Combo connectors

• Balanced TRS analog sends and returns for analog inputs

• 2 analog outputs on balanced TRS connectors

• 24bit/96k converters on all channels

• Headphone amp with front panel volume knob

• Balanced stereo master control room monitor output with front panel volume control

• AES-S/PDIF Digital I/O with selectable SRC

• Onboard 80-bit multibus mixer for near-zero latency mixing and routing

• 4-pin XLR power port for compatibility with most location battery systems

• 9 front panel preset system/routing memories for stand-alone operation

• FireWire Connectivity

• Compact, light, and bus-powerable

 

Tech Specs:

 

Mic Inputs:

Stepped Gain Range +6 dB – +72 dB (6 dB Steps)

Gain Range with Trim -14dB – +70 dB

Input Impedance 3.3 k?

Harmonic Distortion @1kHz (+9dBu in @ 6 dB Gain) 0.0005%

Intermodulation Distortion 1k component (19 kHz/20kHz @ +8dBu) -96 dBu

 

Equivalent Input Noise (E.I.N.) 20 Hz – 20 kHz Flat @ 72 dB Gain:

150ohm Source -130.5 dBu

50ohm Source -132.0 dBu

0ohm Source -134.0 dBu

 

Frequency Response:

18 Hz – > 20 kHz ± 0.1 dB

8 Hz – > 50 kHz ± 1.0 dB

3 Hz – >100 kHz ± 3.0 dB

 

Crosstalk @1kHz:

trim link engaged -107 dB

trim link disengaged -132 dB

 

Maximums:

Max Gain 72 dB

Preamp Headroom 20 dB above Digital Clip

Phantom Power +48v Regulated, high current, individually switchable, P48 test compliant, short circuit/hotswap protected

 

Physical Specs:

Controls Stepped Gain (12 steps 6dB – 72 dB)

Continuous Attenuator on return

Attenuation link

Mic/Line Select switch

Independent Monitor Volume Controls

Independent Phantom Power Controls

 

Power:

Rating 8 watts @ 9 – 30v DC

Connectors 2.1 mm Coaxial, 4 pin XLR Broadcast Battery, Firewire

 

 

 

 

ULN2DSP_full.jpg

ULN2_backplate_full.jpg

Редактирано от phile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audigy2 NX

 

Channel Signal-to-Noise Channel Ratio (A-Weighted)

Front/Rear/Center/Sub 102dB @ 2Vrms

Headphone/Side 96dB @ 2Vrms

 

24-bit/96kHz Analog-to-Digital Converter (ADC) for various analog inputs

24-bit/96kHz Digital-to-Analog Converter (DAC) for up to 7.1 channels output

Supports Sony/Philips Digital Interface (S/PDIF) format input signal of up to 24-bit/96kHz quality

Recording/Playback: up to 24-bit/96kHz*

SoundFont 2.1 Support for Midi playback

 

My Webpage

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.