Jump to content
Българският форум за музиканти

помогнете ми ..


kisska

Recommended Posts

Аз съм абсолютно начинаеща, не съм се занимавала сериозно, защото нямам възможност. Скоро навършвам 18 и ще работя, всички пари ще влагам в музиката.

Моля ви, дайте ми някакви насоки.

При първа възможност ще се запиша на уроци..

Сега искам да си купя оборудване (китара, микрофон..) Но не разбирам и ми трябва помощ. Някаква насока към марки и такива неща и да не са прекалено скъпи.

Имам и още един проблем.. немога да казвам буквата "Р"

Казвали са ми, че пея добре и вярно, но хората са малко, най-вече защото ме е срам да пея пред хора и когато го направя гласът ми трепери. В по-долните класове когато имах музика бях любимката на госпожата, винаги ме караше да пея и постоянно ми повтаряше "браво"

Живея в апартамент.. ходя на училище и през повечето време родителите ми са си вкъщи, ако не единия то другия и не пея пред тях.. Чакам с нетърпение да остана сама дори за 1 час за да мога да си попея малко.. И пак не пея спокойно и не отпускам гласът си, знаете ги панелките, не искам да ме чуят съседите, а знам(вярвам или поне се надявам), че гласът ми на подходящо място (студио за което нямам възможност), ако не ме изуми(за моите възможности) то поне ще ми хареса..

Това е мечтата ми от както се помня и понякога чак ми се реве от мисълтта, че няма да я достигна.

Какви са вашите съвети? Много ми е нужно и наистина ще го оценя..

Редактирано от kisska
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне за буквата "р" не се пррритеснявай. И си крещи смело - съседите да се оправят! :thumbs_up: Ще се получи характерно.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=440827499

 

Чуй първото парче. :icon_shithappens:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм аз :) , Светлозар беше още през 91-ва година. :hysterical: Ето, може и така стига да имаш желание. /Благодаря за "якото"./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове