Jump to content
Българският форум за музиканти

Sign in to follow this  
Angry Samoan

Съвет за лампов амп до 2500 лв.

Recommended Posts

Значи в най-скоро време мисля да разкарам стария solid state усилвател Marshall MGDFX100 и като професионалист, хаха, да мина най-после изцяло на нещо лампово..Гледах в thomann.de и други сайтове различни варианти и се спрях на няколко основни варианта: Fender Twin Reverb 65 Reissue 85 W,

Fender Supresonic 112 Combo,

Fender Twin Reverb 2001 Reissue 100 W,

MARSHALL TSL602 B-STOCK, или

MARSHALL 2466 VINTAGE MODERN,

с някаккъв по евтин extension cabinet, примерно LANEY GS412 LA, и във връзка с това бих искал да ви попитам какво ви е мнението за Laney, аз не знам друг освен Toni Iomi да използва тези ампове..

Та интересно ми е някой от капацитите във форума ако е ползвал някои от горе-изброените усилватели да си каже мнението..

edit: А също и за Marshall AVT сериите, които са хибридни, ако някои ги ползва да каже дали си заслужава да си взема направо AVT и да спестя половината пари..

Edited by Angry Samoan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя съвет е за тея пари да си купиш изцяло лампов амп.

Посочените модели изобилстват със солид стейт буфери по тях - абсолютно типично за маршал.

Реишутата на Фендер не бих препоръчал - доста евтини решения с идея да се продават заради старото име и външния вид.

Нямам поглед само върху суперсоника защото е нов модел и не съм виждал схемата му.

Ще поразгледам за по истински амп за тея пари.

Share this post


Link to post
Share on other sites

добре де е това примерно пише, че е "all - valve" , значи трябва да е изцяло лампов, поне доколкото аз разбирам... не знам ти какви "солид стейт буфери" виждаш.., но признавам, че и аз не съм чак толкова навътре в техническите спецификации..

Edited by Angry Samoan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peavey 6505 или Engl Blackmore + HARLEY BENTON G212 VINTAGE

Само че ако ще е от томан, ще те зарадват с прекрасна цена за доставката.

 

Ако ще е от мюзикстор може и engl fireball и Framus FR 212 CB

Edited by sw1tched

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marshall

TSL 602 Combo 60W

tsl6_1.jpg

tsl6_2.jpg

tsl6_3.jpg

 

Изобилства от солид стейт буфери - all tube - мижи да те лажем ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Красота :hysterical:

 

Честно казано мен не биха ме притеснили тия буфери ако ампа си звучи добре(и смятам, че ще е така) :) Кефя се на лампите ама все пак да не се вманиачаваме чак толкова :)

Edited by wessy

Share this post


Link to post
Share on other sites

^абе и аз мисля така, иначе metallhamer мерси все пак за тия схеми, не че успях да разбера нещо хехе..

 

а пропуснах и това : Marshall DSL 100, това е един от най използваните ампове, само че ше трябва и някво кабинетче към него, което ще увеличи разходите..

Share this post


Link to post
Share on other sites

А каква музика ще се свири на тоя амп или търсиш мултифункционален?

Замислял ли си се за Custom решение?Във форума има хора които се занимават с това,а творбите им изглеждат и звучат много добре.Клиентите им са много доволни,съдейки по отзивите из форума.За тези пари можеш да вземеш нещо наистина добро,както и да ти останат пари за хубав кабинет.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дими - не прекаляваш ли с тьрсене на някакьв изцяло лампов звук.

Ако това е ОК за теб - не значи, че е маната небесна за всички останали,

ти явно си манияк на темата, аз пьк сьм пробвал каквото сьм докопал

(имал вьзможност да притежвам или пробвам)

и мисля ,че мнението ти е крайно и оправдано за теб ,обаче има хора най различни по света.

аз сьм си харесвал и от трите типа -

солид стейт, хибрид и лампа

( ти казваш - лампа без нищо солид стейт само това е лампа -

и такова имам )

та идеята ми е ,човек да си взима това което му хареса и му пасне на свирнята ( и джоба)

без значение от технологията

(веднага ми идва на акьла Чьк Шулдиньр - сьс хибриден маршал сьздаде цял стил - и орди от пунтиращи го банди)

старите Фендери са си класика - звука им е прекрасен за това ,което се свири с тях.

 

човека иска да похарчи доволно количество пари,

има и тькьв сценарий - преди това си е продал транзисторния Маршал -

а после се оказва, че той по го е кефел...

(о - има такива случаи - не разправям приказки. по вкус и цвет ,таварищи нет).

 

моят сьвет кьм питащият е -

пьрво да си разясни каква е разликата - Фендер - Маршал - като два коренно различни звука.

второ - да се откаже от такива простотии , като глава маршал

с колона лени и харли бентьн(боже опази) - ако е гарга да е рошава

нека е изцяло Маршал!

ако не му стигат парите за халф стак - има вариант комбо с 2 - говорителя

да си премисли какво може да носи - защото хамалогията няма да е малка.

 

и най накрая няма нужда - всеки да дава 5-6 бона за най - качествените ампове

(май имаше и от 20 - 50 000)

 

конкретно

LANEY GS412 LA - отпиши я - тя а да се ползва сьс солид стейт или хибриден амп

глупаво е за лампов ,няма да изкара това което трябва

Fender Supresonic 112 Combo,

Fender Twin Reverb 2001 Reissue 100 W,

MARSHALL TSL602 B-STOCK, или

MARSHALL 2466 VINTAGE MODERN,

- всичките те са ОК - тьй като предполагам ще ползваш драй канал за яко метьл.

MARSHALL 2466 VINTAGE MODERN,

-като той излиза от бюджета ти - защото го покрива изцяло, а пьк ще ти трябват пари и за 4х12

Fender Supresonic 112 Combo,Fender Twin Reverb 2001 Reissue 100 W,

-сьщо идват 3000 минимум

 

Fender Twin Reverb 65 Reissue 85 W,

е страхотен амп - за клийн китари и по ретро звук.

тук за по тежьк звук - сьс стомпбокс,процесор или моделер

по разумно и по изгодно е да вземеш вместо него - моята екзеф глава

дава не по - лош клийн саунд- а кабинета сам ще си определиш 1х12, 2х12 или 4х12

 

 

ако дьржиш да е от горните и за бюдежета ти

май най удачен е

MARSHALL TSL602 B-STOCK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Неслучайно съм започнал поста си с:

Моя съвет е ......

 

Ако човека иска нека се вслуша в съвета ако не здраве да е.

 

Ако някой иска да си мерим П. оопс апаратурата да заповяда - казвал съм го и преди.

 

За пари които са константа Х може да си купи човек посредствен "марков" амп средно ниво

(част от паричките отиват за надписчето) , но може да си вземе по добър амп на по нова фирма.

Има толкова добри производители на ампове.

 

Примерно енгъл - жестока марка - има притежатели във форума на такива изделия разпитайте ги за съотношение цена качество в сравнение с DSL и TSL на маршал,

отидете в Райсинг Форс няма да ви спрат да пробвате каквото има налично.

 

И така.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...аз не знам друг освен Toni Iomi да използва тези ампове...

Мога да спомена човекът № 1 за китарен тон в личната ми класация - Andy Timmons!

 

Инак за АМР погледни примерно Peavey Classic 50 или Peavey 6505. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E TONY, мерси човече, че си отделил време за изчерпателния отговор, личи си в час с нещата, като гледам 2500 просто е абсолютният минимум за свестен лампов усилвател и то само 60 W. ясно е че marshall-те имат най-вече як овърдрайв и са най-пригодени за метал и т.н., наистина една хубава marshall глава и един кабинет биха били най-добре, но просто инвестиция от 4000лв. просто няма смисъл, въпреки че има extension cabineti Marshall MG за 300 EU, но едва ли през тях лампова глава би звучала както трябва..

Доколкото рабрах според теб и Fender Twin Reverb 2001 Reissue 100 W също би свършил работата и на един лампов Marshall. Та значи този Fender Twin Reverb 100 W съм си го заплюл от доста време, и по-принцип се кефя и свиря най-вече Stoner Rock, стил Kyuss примерно, "алтърнатив", групи от 90-те , малко ретро в стил 70-те, Sabbbath, Zeppelin, пънк и не ми трябва амп за чак толкова тежка музика, въпреки че и Slayer и Sepultura също са ми на сърцето..

За сведение с Fender Twin Reverb 68 e записан изцяло Bleach, първия албум на Nirvana, който не може да се каже че е особено "лек" ...

Така че ме интересува, дали наистина си заслужава инвестицията в този амп, и дали е по-добър от Marshall-те в същия ценови клас... това разбира се е и въпрос на вкус и лично предпочитание....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marshall са бих казал "по-пригодени" за рокаджийски истории,не чак толкова за тежкарии(не казвам,че не стават).За метъл бих предпочел Mesa/Boogie,Peavey 5150/6505,Soldano и слушайки няколко демота на един ENGL (не помня точно модела,но мисля,че беше Fireball) определено усилвателя ставаше за тежка музика.Съдейки от музикалните ти предпочитания трбва да търсиш 3 канален усилвател.

Twin Reverb-а ще трябва да го ползваш с педали то пред за по-тежка музика.По принцип тоя усивлател е за блус,джаз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз свиря точно с Fender Twin Reverb 65 Reissue 85 W, и бих казал че това е един от най-успешните и най добре звучащи усилватели.преди това имах

Маршал изцяло лампов JCM900 и мога да кажа че и дума не може да става за сравнение между 2 та усилвателя -маршалите нямат истински ниски а по скоро някакви ниски среди - при фендера ниските те удрят директно в диафрагмата и усещаш един много пространствен звук - между другото се замислям дали да го продам защото вече не се занимавам активно с музика

Share this post


Link to post
Share on other sites

^изцяло лампо jcm900 - да ме извиняваш

Супер гнусен амп първо диоди в преампа за да криви на принципа на дистърите настъпикутиики и второ за да е лесен и евтин мастер волюма е операционен усилвател, луупа също. Ужасна концепция правим хубав амп и го спъваме ей така да спестим 50$ за части.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.