Jump to content
Българският форум за музиканти

Търся си професионална "sound "карта


SKYFACE

Recommended Posts

Oт сега благодаря на всички-които ми помогнат при избора :)

Здравата съм затруднен -всеки ми казва различни неща-и се обърках :D

Тук има доста разбиращи хора та се надявам чрез вашата помощ да взема наи-доброто за тези пари(500 лв.)

Хиляди благодарности предварително :D:pray:

Да добавя-ще я използвам за домашни записи(на музикални програми Cubase и др.)-но искам да са максимално по-добри и качествени

Моля за вашите мнения :help:

Редактирано от SKYFACE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)АЗ СЪМ ЗА M-AUDIO. СПОРЕД МЕН РАБОТЯТ НАДЕЖНО.НЕ СА СЛОЖНИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАСТРОЙКА ЗА РАЗЛИКА ОТ EMU, МИСЛЯ ПРИОРИТЕТНО СА ПО ДОБРИ ВЪВ АУДИОТО ОТКОЛКОТО ВЪВ МИДИТО/МОЖЕ И ДА ГРЕшА/ГЛАДАМ чЕ НАЙ-МЛКАТА ЛАТЕНСИЯ ИМ Е 5-6 милисекунди/ПРИ EMU и AUDIGY 2 PLATINUM БЕшЕ 2 милисекунди.МИСЛЯ чЕ ПО ЛЕКО РАБОТИ И НЕ ТОВАРИ ТОЛКОВА ПРОЦЕСОРА КАТО EMU и AUDIGY 2 .ТОВА Е чЕ ИМА СРАВНИТЕЛНО НИСКОчУВСТВИТЕЛЕН ВХОД,НЯКЪДЕ БЕшЕ ПИСАНО ПО ТАЗИ ТЕМА ВЪВ ФОРУМА.ВСЕ ПАК УСПЕХ ВЪВ ИЗБОРА!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^a защо пишем с главни букви?

 

 

Бтв. ЕМУ може да изглеждат сложни за настройка и управление за теб, но много хора не са.

"Професионален" аудио интерфейс е интересно понятие, но това което се разбира под него определено струва повече от 500 лв. Но и с този бюджет могат да се постигнат добри резултати.

Но има няколко въпроса към оригиналния питащ - колко канала за запис ти трябват и колко изхода? Трябва ли да има микрофонни предусилватели аудио интерфейса?

 

А иначе аз съм използвал ЕМУ и ми трябваха общо взето 2-3 часа, за разбера как стават нещата. Това е. Съотношението цена качество е много добро. За около 500 лв - EMU1212M, при положение, че не ти трябват микрофонни предусилватели и ще се справиш с 2 входа и 2 изхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията ви-наистина и двете предложения са добри.Нормално е всеки да има различни виждания и да харесва различни неща-затова съм и пуснал тази тема.

2 входа и 2 изхода са ми достатъчни-няма да ми трябват микрофонни предусилватели.

Ще помоля за още преддложения :hysterical:

Или включването и на други от форума-коя карта е по-добрата от предложените до сега М-AUDIO или E-MU ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тамън и аз си търся карта само че USB или Firewire за да мога да я ползвам с laptop и след един малък ресърч съм се спрял на следните марки и модели (в общи линии се покриват с това което и ти търсиш)

 

1. TASCAM US-122 L или TASCAM US-144 като 144 е по-добрата разбира се

2. Alesis IO2

3. LINE6 TONEPORT UX2

 

аз лично един от тези модели ще си взема ама не знам още кой ... пък и още събирам кинти.

 

Всички имат по 2 входа, на водещи марки са и ревютата в нета не са никак лоши. Другите са М-Аудио и Ему ... За мене е важно да са USB или Firewire. По принцип PSI картите би трябвало да са по-евтини и за към 500 лв. дори мисля че можеш да си вземеш карта с доста повече входове, миди и тн...

 

дано съм помогнал с нещо

поздрави

Алекс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PCI картите с повече входове, не са от класа на EMU1212m със сигурност :) Сори :hysterical:

Ако наистина не ти трябва USB, Firewire ( с оглед използване с лаптоп, или нямаш повече свободни PCI слотове, или искаш да го използваш като самостоятелно устройство - като RME Fireface Например) - аз поне ти препоръчвам PCI интерфейс. Сравнително по-стабилни, по-малко главоболия при инсталация и изисквания за съвместимост и т.н.

МАудио имам и съм използвал за кратко Transit USB, което си е играчка - върши работа, но драйверите на мен поне ми създаваха съществени главоболия и качеството на звука не оправдаваше тези главоболия. Аудиофил е съвсем друга работа и познавам доста хора, които са много доволни от работата и резултатите, които постигат.

ЕМУ1212м съм използвал значително по-дълго и въпреки частични проблеми в началото с драйвери (които отдавна вече са обновени, тъй като от почти 2 години съм с друг аудио интерфейс) ми допадна доста - качеството на конверторите наистина е добро. Не просто добро за парите си, ами си е добро :hysterical: Не е Lavry или Benchmark, но не отстъпва с много на RME (PCI интерфейсите, ADI серията е друга работа :hysterical: ). RME от друга страна освен че, според мен, са с по-добро качество на конверсията, са изключително стабилни интерфейси и позволяват работа с доста ниска латенция при наистина значително количество писти. Но пък са и по-скъпи.

От трета страна, за да оцениш качеството на конверсията ти трябва и подходяща среда и средства за слушане на това, което записваш и смесваш.

От четвърта страна разликата в качеството на коверсията/респ. звука на аудио интерфейсите от един ценови клас е наистина въпрос на лично предпочитание. Това е така както за относително евтините интерфейси, така и за тези по над 1000$ за канал :hysterical:

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички :)

Ами дали не може да се намери RME за около 500 лв.?Или е доста по-скъпа?

Защото май това е наи-добрият избор за мен-всъщтност като най препоръчвани са ми E-MU и RME...

И изборът ми натежава към RME -но незная дали има за тези пари(500лв.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^чудесно "аргументирано" мнение :/

 

Аз бих казал RME или Lynx, за да не те "боли глава". В краен случай Soundscape. Само, че тези решения не се вписват в бюджета първо и второ от ръсенето на марки, "просто ей така, за да видите че знам" полза няма.

 

Ако си имал и М-Аудио и ЕМУ, просто сподели опита си и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз като бивш притежател на М аудио Аудиофил(FireWire) и настоящ на Е-МУ 0404USB2,мога да кажа че и двете (според мен)са много подходящи за домашни условия.Е-Муто има повече екстри,но и е по скъпо.Аз лично смених М Аудиото заради проблеми със съвместимостта с моя лаптоп(Дел).Моя съвет е само преди закупуването на каквато и да е карта да се търсят и четат ревюта на тема проблеми от този род

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм настоящия притежател на бившата карта на Кольо - М аудио Аудиофил(FireWire) и съм супер доволен , но всеки си знае най добре - последните неща които съм правил включително и последния Рок Джем 6 са записвани с нея , ако разбира се някой се интересува от конкретен резултат , а не от цитати от разни сайтове . преди това бях Креатив sb live 16b ....даже и той ставаше само дето закъснението беше по голямо от това на Софийския влак :greenangel: - като казвам Креатив говоря за работа в стил домашно студио де . Гевезелъци разни според мен човек трябва да си позволява ако изкарва пари от тая работа .... е и ако е открил място от където да ги копае без ограничения ...... с други думи препоръчвам добра карта втора ръка - правят ги здрави и ако продавача както в моя случай е бил добър ползвател нямаш грижи . Цеко :hysterical:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^чудесно "аргументирано" мнение :/

 

Аз бих казал RME или Lynx, за да не те "боли глава". В краен случай Soundscape. Само, че тези решения не се вписват в бюджета първо и второ от ръсенето на марки, "просто ей така, за да видите че знам" полза няма.

 

Ако си имал и М-Аудио и ЕМУ, просто сподели опита си и това е.

 

То и от някое интерфейсче на Фокусрайт няма да го боли глава ама ..... мъни мъни :thumbdown:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами само мога да дам позитивно мнение за M-Audio Audiophile 192 - много стабилна карта, балансирани входове/изходи, страшно безшумна и от към драйвери също нямам оплаквания, освен липсващите такива за Windows Vista, но това е друга тема. За свирене в реално време със софтуерни ефекти е доста добре - при определени метеорологични условия работи с около 1.5 мс латентност.

 

ЕМУ 1212М не съм имал, но всички са много прехласнати заради конверторите, които били като на Digidesign ProTools HD 192 I/O. Преди време имаше оплаквания от драйверите, но доколкото разбирам новите драйвери работят добре.

 

Като цяло, която и от двете карти да се вземе, май няма да е особено голяма грешка.

 

Само една особеност - Аудиофила поддържа само professional ниво на входният сигнал, така че каквото се вързва към него ще трябва да подава +4dB, докато EMU-то мисля че има възможност за превключване -10 dBV/ +4 dBu. Другата разлика е, че ЕМУ-то има някакво DSP за ефекти, докато Audiophile-a е гол като пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Само една особеност - Аудиофила поддържа само professional ниво на входният сигнал...

Моя Аудиофил 2496 има двата вида нива (pro & consumer), като се превключва с отметка от драйверите. Затова ми се струва, че и FW AP има тази опция... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.