Към съдържанието


Снимка

Моля за съвет за активни тонколони

RCF ART 715-A MKII или Mackie Thump 15

  • Please log in to reply
21 отговора на тази тема

#16 Teo 1

Teo 1

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 53 Мнения:
  • Инструмент:keyboard

Публикувано 23 август 2017 - 11:16

Благодаря Лими !

Колеги,сега  ми идва на дневен ред ефета за пеене. На powrmixer Yamaha ефектите са много дърводелски. Мисля  да купя един външен ефект, някакъв ревеб. Моля подскажете ми какъв  да бъде ? Гледам има много ефекти педали с  вокализи. Аз искам само ефект. Хармонейери-вокалист не бих желал   да има. Моля , подскажете им  за ефект, който да  го включа в пулта, и да го полва всеки,който си включи микрофона в пулта, а не индивидуален .

Благодаря ви-поздрави



#17 Baby Thomas

Baby Thomas

    Professional Hater

  • Mods
  • 10452 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Русе
  • Инструмент:AllTube AppleMac

Публикувано 23 август 2017 - 13:19

Помисли за варианта двуканален рак ефект, който има и компресор и нещо дилей+ривърб, хорус+ривърб... Нещо като ТС Електроник, Лексикон, и каквито още имаше там подобни.

Ако имаш инсърти на каналите на пулта може да закачиш там първия канал на проца и да си компреснеш, а втория му канал в сенд/ретърн, така че оттам да пускаш хорус/дилей/ривърб.



#18 Teo 1

Teo 1

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 53 Мнения:
  • Инструмент:keyboard

Публикувано 23 август 2017 - 13:36

Baby Thomas,  моля те  да покажеш някой модел  на този вид ефекти. Аз съм  консервативен потребител, с въгледи на от късния социализъм, и нямам познания за новите технологии. Това звучи интересно- да си включим и двата микрофона в  един ефект, и да има  другите дадености ? Поздрави



#19 Baby Thomas

Baby Thomas

    Professional Hater

  • Mods
  • 10452 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Русе
  • Инструмент:AllTube AppleMac

Публикувано 23 август 2017 - 15:48

Да речем Behringer DSP2024P ли беше, или TC Electronic M350 или друго подобно. Сега има по-нови модели. Тези устройства имат два входа и два изхода и по този начин могат да се използват като два напълно независими ефекта, на две места от веригата ти. Идеята е, че компресора е добре да бъде серийно преди екю/фейдър, а ривърб/дилей да се добави паралелно към основния сигнал.

 

Свързването е следното:

Вокален микрофон във вход 1 на миксера -> Майк преамп на мискера -> от Инсърт Сенд към вход 1 на проца -> компресор от първия енджин на проца -> от изход 1 на проца към Инсърт Ретърн на миксера.

Дотук прекарваш сигнала през компресора.

След това сигнала си минава стандартно през Екю-то и т.н. докато стигне до миксер аукс или ФХ сенд (трябва да е пост фейдър за ривърб/дилей). Следва втората верига:

от Миксер аукс сенд към вход 2 на проца -> хорус/дилей/ривърб/комбинация от втория енджин на проца -> от изход 2 на проца към аукс ретърн на миксера.

И после от мастър изходите на миксера към РА-то.

 

Ще опитам кратка версия с английските термини:

  • Mic Input
  • Insert Send
    • Input 1
    • Engine 1 - Compressor
    • Output1
  • Insert Return
  • EQ
  • Volume Fader
  • Post Fader AUX Send
    • Input 2
    • Engine 2 - Chorus/Delay/Reverb
    • Output 2
  • AUX Return
  • Stereo Out

С черните точки е сигнала в мискера, с белите е сигнала в процесора.

 

По този начин можеш да пуснеш компресия на вокалния микрофон (връзката е серийна) + след това да добавиш ефектирания сигнал паралелно преди изхода от миксера към централното. Хорус/ривърб/дилей ефекта може да се добави за всеки канал от миксера, на който врътнеш AUX1 сенд потенциометъра. Примерно и на втори и трети вокален майк, които си включил в канали 2 и 3 на миксера. Компресорът може да се използва само от един канал, разбира се.



#20 Teo 1

Teo 1

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 53 Мнения:
  • Инструмент:keyboard

Публикувано 25 август 2017 - 10:04

Благодаря, ще ми трябва малко време  да го асимилирам .



#21 Teo 1

Teo 1

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 53 Мнения:
  • Инструмент:keyboard

Публикувано 26 август 2017 - 09:37

Колеги, да поговорим за вокалния процесор-ефект. ,Нали това е  "уреда", който не позволява да се изкривява  пеенето  при силен саунд и звучене  .Мисля, че колкото повече корекции сме дали  на канала и еквилайзера- високи и среди-толкова  повече изкривява звука при силно свирене. Поръчахи  две различни джажджи- музикални ефекти процесор   е   с хармонейзер /ако се изразявам точно/  на Boss Ve 20"......другя е  TC-Helicon Mic Mechanic 2- има няколко ефекта, с копче   за преампа на микрофона. Те са от  Thomann.de и мога да ги върна до един месец.Аз съм  малко консервативен pотребител, не ми се занимава  всеки път с настройки, промяна на режима...бих желал като направя един път добри настройки, да  не ги мисля повече...Да ви кажа, нещо мерака ми е  за една "стара картечница МГ42"-   един процесор модел 2001 г-

TC Electronic M-One XL. Препоръчаха ми го, и като го видях ,ми се вижда подходящ.
Имате ли други идеи  за вокален процесор-ефект.
линка към процесора


#22 presly

presly

    вдетиняващ се дЪртанян

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1218 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Инструмент:китара, мишпулт, компютър

Публикувано 31 август 2017 - 21:57

 

...бих желал като направя един път добри настройки, да  не ги мисля повече...


 

няма как да стане. от доста години се занимавам с лайв звук - всеки път, дори и в едно и също помещение си трябва настройка на апаратурата. Влажността и температурата на въздуха, количеството публика, сезона (дрехите) - всичко това оказва влияние върху честотната и динамична характеристика на звука. Четене, разбиране, проба и грешка и чифт добри уши винаги вършат работа. Саунд чек по-дълъг от 10-15 минути (при позната апаратура, група и помещение) е безсмислица. Без него е (почти) сигурен провал.


Този пост е редактиран от presly: 31 август 2017 - 22:00

Life sucks. Make it swallow.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни