Jump to content
Българският форум за музиканти

Sign in to follow this  
Sharpirate

Избор на китарно кубе (комбо) до 300лв.

Recommended Posts

Здравейте!

Аз съм начинаещ китарист и ми трябва помощ при избора на китарно комбо до 300лв. Смятам да свиря Gary Moore, Santana, общо взето търся пищящи високи тонове и състейн. Ще свиря предимно в апартамент, та усилвателят мисля да е около 15W - 30W. Аз самият съм си избрал Marshall MG15CFX, защото там където ходя на уроци има подобен маршал и ми харесва как звучи. Какво бихте ми предложили?

Съветвам те задължително да си вземеш лампово кубе ! Наистина си струва. Иначе аз си купих вчера усилвател 18w  правен от Владо Балев  от mmg-music и съм много доволен. Имаха още едно мисля можеш да го чуеш на място в магазина. Мисля че за парите си си струват тези усилватели. 

Пробвал съм маршалско кубенце на един приятел. Не е точно този модел, беше MG15... нещо си, но веднага ми направи впечатление че звучи някак си... маршалски... има си характерен звук, на мен ми хареса. Ако бях на твое място, аз бих дал 20лв повече за 30 ватовия модел, главно защото говорителя е по-голям.

• Like 1

+1 за 30 ватовия модел.

+1 за VMB 18w combo на Балев. Амповете му имат хубав клийн, поволяват ползване в къщи, репетиционна и в клуб. Възможен е и ъпгреѝт с по-добри лампи, говорител и т.н, при желание. Разликата с транзисторите е осезателна.

• Like 2

Предполагам човекът при,когото ходиш на уроци ти е обяснил какво ти трябва,като начинаещ,какво може да се купи за 300лева.Каква сума ще си върнеш,ако решиш да го продаваш.

В общи линии за тези пари единственото читаво лампово кубе, което може да вземеш е на Владо Балев. Тези кубета много приятно, но нямат много гейн, така че ще ти трябва и педалче...

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in