Jump to content
Българският форум за музиканти

yakiya

Метълска проба с два микрофоня

Recommended Posts

Единия микрофон е AZUSA DM-525   а другия Беринджър C-1 кондензаторен (май се води вокален ) . Кабинета  си е Маршалски ,главата е транзисторна .Китара LAG Rockline и адаптера е Seymour Dunkan Alternative-8 . Настройката ми е Ла# стандарт  струни  0.60  е 6-та . Барабанки от Супериора .  Първо е първия мик. после втория ,след това двата с лека панорама и накрая само китари пак се редуват с първи и втори микрофон . През около 33 секунди се редуват смените .

https://soundcloud.com/yakiya/2guit2mic

Редактирано от yakiya
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://yakiya.snimka.bg/culture/music.85369.2824432

 

http://yakiya.snimka.bg/culture/music.85369.36593705

 

http://yakiya.snimka.bg/culture/music.85369.36593706

 

036593705.jpg

 

036593706-big.jpg

Редактирано от musicman
Първата снимка е като аватара ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че имаш проблем с фазите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе  по принцип проблема ми е финансов хахаха ,ма щом надушваш и във фазите  ,значи е така. Бос съм в звукозаписа ,  казвай как да оправям бакиите 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звука на ампа си е доста приличен. 

Пробвай да обърнеш фазата на единия китарен трак, и ако имаш осезаема разлика във звука, то имаш проблем с дефазиране...

Другия вариант е да  мръднеш съвсем малко единия трак назад, за да избегнеш дефазирането.

Ти паннал ли си двата трака ляво и дясно? На 100% ли?

Не чуваш ли китарите в средата? Защото аз ги чувам там и са глухи, затова писах за фазите.

Ако искаш прати ми траковете да ги видя, така ще е най-бързо май :)

скайп: aarab.hris

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да ги чуя, че тоя саундклауд никога не работи като ти трябва :D

 

Това, което казва aarab означава, че сигнала от говорителя не стига до двата микрофона по едно и също време. И звуковата вълна се записва с лек оффсет между двата трака. Така после при прослушване може да се получи частично канселиране и да звучи рехаво и вяло.

 

Лек графичен пример:

TIME%20PHASE%20DIFFERENCE.jpg Тук има малко отместване и затихването няма да е супер голямо.

 

images-phase.jpeg Тук в горния пример двата сигнала са ОК и сумарната вълна е ОК. В долния има пълно канселиране и не остава никакъв полезен сигнал.

При запис с два микрофона пълно канселиране никога не може да има заради различните честоти, но може да е доста осезаемо. Някой път се оправя просто с цъкане на phase invert копче на единия трак (ако е близо до 180*), друг път трябва да се мести единия трак напред/назад, за да се подравнят пиковете така, че да удрят заедно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случаят обаче това не е проблем :)

 

Т.е. остава финансовия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух го ей сега, не ми се струва да има дефазиране (поне не сериозно). Нейде другаде е проблемата. Нивата не са много добре нагласени, може и това да лъже...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нормално ли е двете китари да са в средата с по-малка панорама от барабаните и по-тихи? :D

Ако ги е оставил така, да каже, да не гадаем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само  от 1:03 до 1:32  има едновременно двата микрофона заедно с панорама 55 на единия и същата за другия. През останалото време се редуват ту единия ту другия  моно. Идеята ми не беше да се изтъквам колко велик запис съм издялкал , щото съм супер зле  в таз насока .Просто пуснах семпълчетата без никви корекции ,импусли и амп симулации. Единия микрофон е за 50 лв , другия предполагам че е за около 150 . 

Ако някой е много "бог"  в записите  ще му дам 4 трака да  мастерира и да върне резултата. Хахахаа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.