Jump to content
Българският форум за музиканти

Ibanez или Jackson ?!


Mephistopheles

Recommended Posts

Според вас кой избор е по-добър, Айбанец, или Джаксън. Аз лично предпочитам Джаксън, а и доста мои авери и хора които се занимават с музика са ми казвали, че Джаксън винаги са били една класа над Айбанец. Вие как мислите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисял така:

 

Ако си псевдо 90' американ гуитар сноб ДА Джаксън

 

но от друга гледна точка

 

Джаксон невиждам с кво са по добри :?: :!:

 

Свирил съм на Кустом джаксон за 2500 $

 

и пак като си хвана ибанеза за 1000 евро на цена която съм го взел преди време смятам че просто йаксона е една мижитурка!

 

 

твоето мнение явно е продиктувано от мусиката която свирисх и слушаш

 

а не от обективна преценка!

 

ако избираш китарат на базата по популярност в стилово отношение

 

е едно

 

но всички мастерс свирят на Ибанез и то не заради парите

 

а просто защото няма по удобна китара за инструменталисти

 

ако ме разбираш кво искам да кажа

 

а метал кат очерен и умрял може да се свири и на ибанез

 

пук и не важен само инструмента а кожата на пръстите :wink:

 

тва е от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ibanez са китарите с най-готините грифове.

 

То е ясно, че не може да се каже еднозначно кои са по-добрите китари. За иструментален рок като Сатриани, Вай и т.н. Ibanez определено са по-добри (и то не само заради грифовете), но пък Jackson са си може би най-добрите китари за по-тежък метъл. Онзи ден свирих на един чисто нов Jackson WRMG (а аз имам Ibanez RG320FA) и трябва да призная, че ако искам да свиря death/thrash/black метъл, това е страхотна китара точно за тези стилове, а и визията и е 100% хеви метъл :) Обаче за солца и акустични изпълнения, определено по ми допада моя си Ибанец. Та излиза, че този Jackson (купен нов 1330лв) е малко по-добър от моя Ибанец (840лв) и то само заради адаптерите (Powersound са си зле, EMG Hz са по-добри адаптери особено, когато става въпрос за музика с повече жица).

 

Но пък иначе евтините Jackson-и от JS сериите са доста по-зле от евтините Ибанец от RG сериите (като моя, още RG370DX и тн). Всички са ми казвали, че откакто Fender купиха Jackson (5 години ли станаха ?) да си купуваш Jackson от евтините серии си е жива преебавка.

 

И все пак ако трябва да отговоря... абе дайте насам един Ibanez JEM и един Jackson KV2T King V, пък тогава ще преценя кое е по-доброто :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно ше взема да не се съглася с някои от горните!!!

 

Аз лично имам Jackson PS2 HSS с Jackson адаптери made in Japan 1999 и Ibanez RG320 HH V7 и V8 адаптери made in Japan 1996. И ви казвам че този Jackson е една класа по-добър от този Ibanez по повечето показатели.

Ibaneza има 3 предимства които за мен са минимални: почти незабелижимо по-големи прагчета, по-удобно разположение на volume knob, и заоблена форма на тялото там кадето се съединява с грифа.

Jascksona има по-тънък гриф, задната му страна е по обла (по-С-образна), докато на Ibaneza е по-П-образна. Електрониката (говоря за отношение сигнал/шум, останалото е субективно) е очевидно по-добра - за това съдя по пачовете на процесора ми. Тремолото е много по-стабилно от това на ибанеца, след 4 години усилено опъване все още стои настроено, докато това на ибанеца изпърдя още на първата година. Предполагам че тук тайната е в сплавта на пружините: тези на джаксъна са по-бели на цвят...

Е, наистина джаксъна е по-скъп, 1200 DM от Германия срещу 705 лв от Трактор за ибанеца, но все пак са купувани по различно време и от различни държави. Като класове смятам че са еднакви.

 

а колкото до JEM-овете - пипал съм 2 през живота си и определено си предпочитам джаксъна: ужасни тремола и ужасни грифове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A що се отнася до скъпите Jackson-и made in USA: съвсем малко по-добрата електроника под формата на маркови адаптери, оригинален Floyd Rose (за който не съм убеден че е по-добър от джаксън копието му) и абаносовия фретборд по никакъв начин не оправдават 4 пъти по-голямата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jascksona има по-тънък гриф, задната му страна е по обла (по-С-образна),

 

Тва да разбирам е хубаво?! :think: Да ама ако свириш на мандолина..

Аз харесвам възможно по широки грифове.

Ц-образната форма е силно не удобна понеже нямаш достатачно упора на палеца.

 

Електрониката (говоря за отношение сигнал/шум, останалото е субективно) е очевидно по-добра - за това съдя по пачовете на процесора ми.

 

ми купил си си кофти модел...

 

а колкото до JEM-овете - пипал съм 2 през живота си и определено си предпочитам джаксъна: ужасни тремола и ужасни грифове

 

е тука направо ме уби както е известно Lo pro edge и по ранното edge

са едни от ная добрите floating brigde-ове правени някога. Което се потвърждава от личния ми опит също.

 

Както и да е не ми се ще да те убеждавам коя китара е по добра.Все пак тва си е различно при всеки човек-всеки си има някви виждания и предпочитания.

 

пс Ще си позволя да вмъкна отговора на Стiв Вай на писмо от негов фен.

 

Hey Steve, I am Joni Visuri from Finland and I heard that you have a Jackson Soloist. I have a Soloist too and it is THE BEST GUITAR ever. Now I don’t understand why you are playing with Jems -- I am not saying that it sucks but really, an all-access neck is not really a match for neck-thru or lo-pro Edge for original Floyd Rose.

(no name given)

 

"Well, I don't know, Joni. I had three Soloists and the neck broke on every one. They just don't feel half as nice to me as my Jem does. Understand that I played the Soloist when Ibanez was but a gleam in my eye. I bulit the Jem around my playing style so it fits very well. I'm sure the Jackson is still a nice guitar, it’s just a matter of preference."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и Алекси Лайхо смени Джаксъна с ЕСП ама тва не значи че е по-доволен от тях. Просто като му се счупил грифа (бал съм го как го е счупил) от Джаксън му казали че ще отнеме 1 месец да му направят същата китара и той се изнервил и вземал друга. Два месеца след това сподели с един журналист, че бил мого доволен от сегашхата си китара като модел, но звука на Джаксъна си оставал несравнимо по-добър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

>Тва да разбирам е хубаво?! :think: Да ама ако свириш на мандолина..

>Аз харесвам възможно по широки грифове.

Казах тънък а не тесен! На широчина са еднакви

 

>

Електрониката (говоря за отношение сигнал/шум, останалото е >субективно) е очевидно по-добра - за това съдя по пачовете на >процесора ми.

>

>ми купил си си кофти модел...

ми мисля че V7/V8 си е стандартна конфигурациа за среден клас RG

 

>Lo pro edge и по ранното edge

>са едни от ная добрите floating brigde-ове правени някога. Което се >потвърждава от личния ми опит също.

на какво се базира твоя опит?? само не ми казвай че така пише по форумите...

Щото съм убеден че и на двата джема трмолата им бяха трагични.

 

аз не че искам да се заяждам с някой, просто споделям лично мнение. Но опредено ме дразнят хората дето пишат глупости из форумите. Нямам предвид този форум, а harmony-central преди всичко.

 

PEACE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми мисля че V7/V8 си е стандартна конфигурациа за среден клас RG

 

320 е средено нисък клас един вид. инак да V7/V8 стандартни са но що си мисля че 320 е със power sound както всички 1XX, 2XX, 3XX :?:

 

на какво се базира твоя опит?? само не ми казвай че така пише по форумите...

Щото съм убеден че и на двата джема трмолата им бяха трагични.

 

ми на свиренето на абсолютно всички модели тремолота(с изключение на Зиро резистенс) на ибанец в тва число аз лично съм притежател на Ло Про Едж и Ло ТРС2 както и пробването на кви ли не китари с оригинални и лицензирани флойд роузове [Тук вмъкни квито се сетиш ;)]

да вмъкна че само факта че на Ло Про ръчката е на жак което му дава преднина от 10 точки. :wink:

 

PEACE

:) Подкрепям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано никога не съм знаел какъв точно модел е. Мисля че от вътре на грифа пишеше 320/нещо си. Е, като 320 е на вид, само дето хъмбъкерите нямат первазчета, ами са направо хванати за тялото.

V7/V8 са - това се вижда от самолет:-)

А тремолото какво беше точно не помня Lo Pro ми се взрти в главата, ама не съм сигурен. Ако знаеш онлайн каталог с катринки ще го разпозная...

А за тремолата дето си пробвал: Jackson-ско копие на Floyd Rose пробвал ли си???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тремолата дето си пробвал: Jackson-ско копие на Floyd Rose пробвал ли си???

 

Това наистина живо ме интересува, щото мисля да си взимам Jackson JS30, а той е с такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тремолата дето си пробвал: Jackson-ско копие на Floyd Rose пробвал ли си???

 

Това наистина живо ме интересува, щото мисля да си взимам Jackson JS30, а той е с такова.

 

Това което писах по-горе се отнася за JT500 тремоло.

JS30 е със новата му разновидност JT580. Такова не съм тествал собственоръчно, но ако пружините му са същите нямаш проблеми.

Но да ти кажа честно JS-серия не бих си купил. Най-малкото не ми е приятно да ми я е пипал некъв индус:-)) Като гледам и грифа е по-дебел... Не знам дали си струва за единия Floyd-Rose подобен ъпгрейд.

DK2 е най-доброто съотношение качество/цена според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.