Jump to content
Българският форум за музиканти

Озвучители


olygofren

Recommended Posts

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Умението да убеждаваш и да отстояваш почерка си е част от музикантстването. Сценичната треска ряпа да яде пред всичките безумни преговори, които трябва да проведеш поотделно с всяка маймуна на организаторския клон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що, ако изискат някой друг ше ги биеш ли? :ph34r:

ти нали не го приемаш лично :)

аз изказвам мнение :) и за мен Жоро е правил най хубавия звук там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам и аз искам да задам един въпрос...може ли човек сам да се научи на нещото наречено озвучаване или дори с малка помощ...и до усет ли е или по скоро до оборудване? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами от всичко трябва да имаш.как ще се научиш да узвочаваш ако си нямаш хабер.а пък и ако си мислиш че е лесно много се лъжеш. :)

ако мислиш да се захващаш със нещо такова малееее.доста труд и нерви трябва да имаш.поне аз така мисля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за мнението... :headbang:

все пак мисля да се пробвам пък ако видя че не е за мен логично ще се откажа :think: :think: ам пак мерси ...чувствам се вече мн объркана :metalist:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми ти хем не разбираш от звук и озвучаване хем всичко рабираш, последно кое от двете:D?

Пич, много добре знам к'во искам и как трябва да звуча, то си е до слух, не до разбиране, ама да ходя да ти връткам потенциометрите ли. Ти за к'во си там? Да ми се дзвериш само и да ми се гъзираш? Пък и не всички сме с десет годишен опит (например), човек не се ражда научен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повлиян от скорошна дискусия, предлагам да си направим такава тема и да я боднем да се вижда. Нека всеки напише каквото знае за конкретни озвучители: име, координати за връзка и условия на работа (ако ги знае). Естествено със съгласието на самите озвучители, може някой да не иска реклама. И който е работил с някой от тях да напише впечатления, препоръки и т.н.

 

Мисля, че ще е полезно.

Аз бих дал координатите на един пич. През последната една година работим плътно с него, и сме доволни. На участията с осигурена апаратура пак си го водим, за да ни звукне. Поне вече ни знае репертоара и така е по-спокойно.

Теди Кръстников тел. 843 70 69 и мобилен 0899848623. Пича е от София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че трябва да знаеш къв звук искаш, но когато озвучителя ти пречи става сложно.

Практиката е доказала,че добре би било озвучителя да познава съответната група и репертоара и. Така той знае парчетата и всичко в тях. Резултата е

1. няма потънали или избили напред инструменти.

2. знае каде са солата и от кои инструменти са.

3. вокала и беквокалите каде, какви парти имат.

4. не е за пренебрегване и качеството на самите инструменти и на групата ;)

 

пс: това което е най-близо до пръстите, ушите и устата, наистина трябва да е на ниво.

/да свириш със Зумче за стотина кинта и да звучиш като с лампов Маршал зад който бог знае каква периферия има, няма как да стане/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че трябва да знаеш къв звук искаш, но когато озвучителя ти пречи става сложно.

Практиката е доказала,че добре би било озвучителя да познава съответната група и репертоара и. Така той знае парчетата и всичко в тях. Резултата е

1. няма потънали или избили напред инструменти.

2. знае каде са солата и от кои инструменти са.

3. вокала и беквокалите каде, какви парти имат.

4. не е за пренебрегване и качеството на самите инструменти и на групата ;)

 

пс: това което е най-близо до пръстите, ушите и устата, наистина трябва да е на ниво.

/да свириш със Зумче за стотина кинта и да звучиш като с лампов Маршал зад който бог знае каква периферия има, няма как да стане/.

:D:D;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че трябва да знаеш къв звук искаш, но когато озвучителя ти пречи става сложно.

Практиката е доказала,че добре би било озвучителя да познава съответната група и репертоара и. Така той знае парчетата и всичко в тях. Резултата е

1. няма потънали или избили напред инструменти.

2. знае каде са солата и от кои инструменти са.

3. вокала и беквокалите каде, какви парти имат.

4. не е за пренебрегване и качеството на самите инструменти и на групата :)

 

пс: това което е най-близо до пръстите, ушите и устата, наистина трябва да е на ниво.

/да свириш със Зумче за стотина кинта и да звучиш като с лампов Маршал зад който бог знае каква периферия има, няма как да стане/.

А, е т'ва е приказка! Ама, за да стане това озвучителя трябва да прояви некъв интерес, да бачка за тебе, за да бачкаш и ти за него. Трябва да ти е приятел един вид, да ти помага, а не да те насира, щото сте му антипатични или стила ви, разбираш ли, не го кефел (а тоя проблем е доста често срещан у нас).

Редактирано от DaInsane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че трябва да знаеш къв звук искаш, но когато озвучителя ти пречи става сложно.

Практиката е доказала,че добре би било озвучителя да познава съответната група и репертоара и.

 

.............

 

да свириш със Зумче за стотина кинта и да звучиш като с лампов Маршал зад който бог знае каква периферия има, няма как да стане/.

А, е т'ва е приказка! Ама, за да стане това озвучителя трябва да прояви некъв интерес, да бачка за тебе, за да бачкаш и ти за него. Трябва да ти е приятел един вид, да ти помага, а не да те насира, щото сте му антипатични или стила ви, разбираш ли, не го кефел (а тоя проблем е доста често срещан у нас).

По скоро проблема е, че някой пичове имали някакви кинти и си накупили техника. Всеки знае с апаратура се изкарват пари. А що се касае дали озвучителят се кефи на стила това вече е въпрос на професионализъм, който виж при българските саундмейкъри в повечето случай ЛИПСВА. В различните стилове музика има различни инструменти на които би трябвало да се наблегне.

Да не говорим за факта, че всеки стил си изисква своя баланс. Абе в общи линий то си до музикална култура и интелигентност. Не съм сигурен но все си мисля ,че и самата група е фактор за допринасяне на качествен звук. Никой не може да отрече,че не е минал по пътя когато групата не може да се намери на сцената. Тогава и господ не е в състояние да оправи мазелото. Фрашкано е стъпанари, които звукват някакъв лайф без да се интересуват за какво иде реч, важнодо е да приберат кинтите. Така тъпанарката му не може да вдене,че интереса е взаимен. "Аз работя за теб, а ти за мен" - май качествената комбина е по ефективна от соловата изцепка. /поне така си мисля/

Редактирано от MDFk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.