Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Ами аз работя от скоро с тази програма и понеже чух композициите ти и много ми харесаха исках да те помоля да ми кажеш със коя версия работиш демо или цялата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Добър ден!
Видях няколко "враждебни" коментари срещу въпросната програма (FL studio) и затова реших и аз

да си изкажа мнението. :)

Естествено, всеки различно приема програмата, но лично аз я използвам и разучавам (като любител) от 2-3 години и съм много доволен.
Програмата има много големи, професионални възможности, но това не прави всеки втори професионалист ;), т.е. ако нямате умения или въображение (аз мисля, че и от двете ми липсва, но това е друга тема :) ), не очаквайте да се случи чудо.

Относно "творенията" ми, ще се радвам ако получа някое друго мнение. :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Фрути лупс е страхотна програма , Рийзън също , стига да се ползват правилно ..и двете има достатъчно свои ВСТ инструменти , с които може да се правят много неща , но е истина че ако искаш да постигнеш висини трябва да използваш външни инструменти от всякакъв тип .Другото , което е много важно са демотата и на двете програми - както знаете и двете програми вървят с определено количество демо тракове , но ...те не са само за слушане - трябва да се използват и като учебни парчета и като готови монтажни установки с предварително наредени вст инструменти и най вече ефекти - просто слушаш демото , после изтриваш това , което е записано с него и почваш своя композиция с настройките , които вече са налице , при това направени от профи музиканти . Проблема доста често е най често срещания - че все пак в крайна сметка дори и да става въпрос за електронна музика в дъното пак стои това да имаш талант , опит , да знаеш какво искаш и да си много добре запознат със де що има излязло на пазара като вст инструменти и ефекти и съвсем не на последно място трябва да си доста добре запознат със музиката като цяло - най кофти е да правиш музика и да слушаш само такава в свободното си време - ставаш като кон с капаци и без да искаш почваш да ползваш цитати и прочие ..другото нещо , което трябва да не се забравя е , че електроната музика в съвремения вариант е доста елементарна от към мелодия  , хармония и ритъм в сравнение с много по стари стилистики .....едни голи ефекти и  модерен саунд не могат да заместят липсата дори на елементарна музикална подготовка ...  а за това не са виновни програмите ... препоръчвам примерно да се слушат някой от албумите на Джордж Дюк , Хърби Ханкок от 80-те и Крафтверк .... но както се казва всичко това е по желание разбира се ... зависи кой какво иска . Живи и здрави бъдете .Цеко  :metalist:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FL беше първия музикален софтуер , който някога съм използвал . Но не от сантименталност или носталгия ще кажа , че това е  велика програма , даваща възможност буквално на всеки  да твори в музикален аспект. И изобщо не се ограничава само в електронна  музика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..именно ...аз и досега го ползвам да си редя барабаните със Ез дръмър 2 - като миди установка ми е най удобна и най бързо става всичко  :virtuoz:

Редактирано от zanev 70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

трябва да си на ти със синтезирането .. да работиш с осцилатори .. а не с готови пресети .. това включва  настройки по енв-а (ADSR)..   веднъж на аутпут-а .. втори път на модулацията ако има такава  .. защото примерно ако имаш прекалено дълга опашка тоест релийс  ..   самата ти уейв форма започва да 'диша' в микса :) в повечето пресети има включен ниско-честотен осцилатор .. който ти играе роля на модулация .. може да е тремоло или вибрато но го има като опция  ..  повечето не го забелязват това .. дори и не го чуват понеже честотата на  сигнала обикновено е около 20 хц ..   а между другото шейпинга на формата ти е на първо место .. дали ще комбинираш трионовидна със синусуидална или триъгълна е въпрос на вкус и цел .. но самия контур ти играе важна роля в рмс-а на целия микс .. за това се акцентира върху амплитудно-честотната характеристика на сигнала .. умишлено тези характеристики се променят с цел да се намалят неблагоприятните ефекти от шума и съответно да се подобри съотношението сигнал-шум в спектъра .. нарича се емфазис и е част от процесинга .. пре-емфазисa ти увеличава  определени честоти (примерно високи) от някакъв интервал респективно за сметка на по-ниски честоти от друг такъв .. това ти спестява до някъде нежелани ефекти като сатурация .. премодулация .. нали все пак говорим за работа с 2 или 3 осц-та .. а за твоя дъбстеп е много важно това .. защото там се гони  яко лауднес за сметка на динамиката  ..   кът-оф филтрите ако са необходими  .. абе доста неща са .. трябва да се цъка неуморно :) това е моето мнение ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.