peshoy2k Публикувано Януари 16, 2005 Share Публикувано Януари 16, 2005 абе ако от програмата сонар, кубейс и т.н. експортвам от 96 килохерца на уейв файл за диск например или няква мп3 трябва ли да енкоудвам или некви такива работи предварително, защото някй ми беше казал преди време нещо от рода ама аз не знам прав ли е бил и ако е така как става тва нещо и има ли някаква файда от туй Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshoy2k Отговорено Януари 16, 2005 Автор Share Отговорено Януари 16, 2005 а и ако се сменят битовете също дали се прилагат някакви допълнителни работи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YA-YO Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 1. Защо работиш на такава резолюция хабиш си харда..... 2. ОК най накрая преди експорта слагаш на края на миксера некой добър дитер на 16 бит за да смъкне резолюцията без големи загуби 3. Според теб по добре ли звучи - повече от 44 кц 32 б флоат Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobalan Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 според мен 48 звучи определено по добре от 44. За нагоре - супер, но не е задължително. Мисля че няма да имаш проблеми със смяната на честотата за непрофесионални записи, а Налбантов е прав - дитера е задължителен. Най хубаво е да експортваш в честотата на която работиш и на 24 или 32 бита и след това на мастеринга да смъкваш, ама.... както си решиш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki123bg Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 С други думи е достатъчно да се записва 24bit/48KHz и после да се сваля на 16/44.1? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YA-YO Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 С други думи е достатъчно да се записва 24bit/48KHz и после да се сваля на 16/44.1? да при аудиги нямаш друг избор....с 48 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanDTr Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 (Редактирано) С други думи е достатъчно да се записва 24bit/48KHz и после да се сваля на 16/44.1? Ако имаш възможност записвай колкото се може на по-голяма резолюция, но до 96KHz според мени на 32 бита ако ти позволява hardware-то. 192 KHz е стандарт в DVD-то. Иначе стандарта на компактния диск е 44.1KHz и 16 bits. Предимството на 32-то бита е, че трудно правиш overload За повече информация моля @Phile. Редактирано Януари 16, 2005 от IvanDTr Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki123bg Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 Да, в момента нямам особен избор. В същност с текущите ASIO драйвери - 16bit/48KHz. Мислех дали да не си взема едно EMU 0404 или EMU 1212M и затова ми е интересно как е добре да се правят записите. Предполагам, че при 24/96, хард диска ми (7200rpm/8Mb cache) ще се справи с 5 - 6 аудио-трака, въпросът е дали си заслужава. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanDTr Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 Ами има клиенти, които го искат, но за България ме съмнява, че някъде ще се чуе разлика. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki123bg Отговорено Януари 16, 2005 Share Отговорено Януари 16, 2005 Имам едно такова съмнение и затова не бързам особено много с покупката, но пък се твърди че е по-добре заради ефектите - да се налагат върху звука с по-висока резолюция и после всичкото това да се свали на колкото е необходимо. Не ми трябва особено качество, просто почвам да се зарибявам на тази тематика и ми е интересно да понауча това онова Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Share Отговорено Януари 17, 2005 според няква книжка за звукорежисура дето имам тука пише че 192 кхц се равнява на качеството на цифровите магнетофони или нещо от рода беше абе в общи линии че е супер. може би просто ми се струва, но мисля че звука е наистина по-добър :think: разликата е още по-голяма като работя със семплери, е, поне така ми се струва де не знам все пак може би на едни хубави монитори ще се усети най-добре Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fortissimo Отговорено Януари 17, 2005 Share Отговорено Януари 17, 2005 24 bita ti dava teoreti4na dinamika 144 db, a 192kHz 4estotna lenta ot 96 KHz.A dali ima6 monitorite za tova neznam Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Share Отговорено Януари 17, 2005 въпроса ми е чисто практичен а не теоретичен примерно 44 кхц sampling rate е от 0 до 22кхц а 48 стига до 24кхц и така нагоре. мн добре знам че това е над чуваемия спектър но според мен има и въздействие / чуваемо/ върху чуваемия спектър Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YA-YO Отговорено Януари 17, 2005 Share Отговорено Януари 17, 2005 въпроса ми е чисто практичен а не теоретичен примерно 44 кхц sampling rate е от 0 до 22кхц а 48 стига до 24кхц и така нагоре. мн добре знам че това е над чуваемия спектър но според мен има и въздействие / чуваемо/ върху чуваемия спектър Да бе сутринта конвертирах един проект в 48 и нещо сигурно ама май по ясно ама пак ше чуя де Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Януари 17, 2005 Share Отговорено Януари 17, 2005 Тва е много спорно да ти кажа - "звуковото налягане" от честотите над 20 Кхц го има, само дето на малко хора им "е чуваемо". А че има разлика има има. Отделен е въпроса дали имаш техниката и ухото да я чуеш. Винилите имат респонс до 50Кхц например... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.