Jump to content
Българският форум за музиканти

Въпрос относно Mapex Falcon Direct Drive


Recommended Posts

Здравейте, съфорумници!

 

Принципно съм басист/китарист, но поради липса на барабанист с 2-3-ма приятели решихме, че няма да е зле аз да се занимая с барабани и да си свирим за кеф на "стари" години, вместо да гоним мадами по кръчмите, хаха.

 

Въпреки, че съм още новичък, отдавна имам допир с барабани и не бях имал кой знае какви проблеми, докато не се сблъсках с кардана си - MAPEX FALCON DIRECT DRIVE DOUBLE PEDAL

 

Снимка:

36188.png

 

Купих си го от Динакорд вчера, хареса ми движението и инерцията, но забелязах, че слейв педалът спира много по-бързо от главния. Също така се и усеща, дори и в нетрениран крак като моя.

Въпросът ми към вас е дали е нормално слейвът да е по-тежък поради наличието на карданна ос, или просто трябва да правя безкрайни сетъпи (дори да опитвам и с Pursuit cam, верига, strap).

 

Идеята ми беше да си го ползвам с монтираните GLIDE CAMs на него и точно като Direct drive педал. Тежестите, които съм сложил, са 10 грама.

 

Какво ме тормози в обобщение:

Десният педал при замах остава в инерция поне 15-20 "удара", докато левият "умира" още на 7-8-мото поклащане.

Също така, както споменах по-горе, усеща се по-голяма трудност при свирене в левия крак, дори и при отпусната пружина и еднакво настроена височина на фуутборда.

 

Ако ме питате защо съм купил такъв клас кардан, след като не съм добър в краката, отговарям незабавно - всички други, които бяха изложени там просто не ми харесаха. Изобщо не съм си мислил, че скъпата техника ще ме прави виртуоз, по-скоро се чудя от карданчето ли е проблемът, или е нормално да бъде така.

 

Ако е нормално, тогава сетъпвам по собствен вкус и практика му е майката, докато свикна :)

Моля за компетентно мнение!

Вие сте!

Редактирано от Akerfeldt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение,е че никога не може да се постигне еднакво усещане при левия и десния педал.

Според мен,ако приемем десния педал за 100%,при левия, след множество корекции може да се стигне до към 80-85%.

В твоя случай,гледам съотношението излиза 100 към 50-60%.

Би трябвало ,при такъв клас педал,и съответните настройки,да получиш значително по-добро усещане на левия педал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно инерцията, според мен е нормално левия да има по-малка такава, поради карето. Според мен за реална представа дали са еднакво настроени, трябва да пробваш с един и същи крак двата педала докато усетиш че са горе долу еднакви (никога не може на 100 процента) и както вече споменаха останалите, всичко друго е в краката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има два единични такива - същия проблем. След няколко месеца опити и настройки, пак нищо. Стигнахме до извода, че лагерите не са с едно и също качество и имат различно съпротивление. За да бъда максимално точен в описанието на проблема - двата педала се натискат с ръка еднакво и се пускат на свободен ход. Първия спира след пет-шест залюлявания, вторият (нормалният според нас) на 12 то и повече. Не еболка за умиране.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, няма ли още колеги с голям стаж на карданите да ударят и те по едно рамо? :godbless:

 

Иначе си мисля, че ако сменя GLIDE CAM-овете ще олекнат и двата педала и тогава инерцията ще намалее, но и времето за атака. И все пак преди експериментите моля някой да се включи, за да знам дали е от кардана като цяло, или пък съм случил на кофти бройка и трябва да я заменям някак си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че проблема е с лагерите, не го пиша току така - пробвали сме с верига, дайрект драйв и всички възможни камове - проблема остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ boreto : да ти кажа, съгласен съм с теб, че може да е така на 100% в лагерите, то и с китарите няма 2 еднакви. Е, за такива пари като става дума не би трябвало да има осезаеми отклонения в качеството, имайки предвид поста ти, че приятелят ти има 2 сингъл педала.

 

Позачетох се из разни дръмърски форуми и се стигна до извода, че законите на физиката важат в голяма сила за слейв педала. Така че май-май ще си пренастройвам плиткия мозък да свикна с тежестта и закъснението му, а другите аксесоари ще ги изпробвам само за варианта "удобен сетъп".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално при кардан, все пак се предава енергия и има загуба по пътя. Проблема се избягва с 2 каси :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Ще го имам в предвид, но за в бъдеще. Карданът вече не е в мен.

 

 

Моля модератор да заключи темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.