Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Здравейте, съфорумници!

Принципно съм басист/китарист, но поради липса на барабанист с 2-3-ма приятели решихме, че няма да е зле аз да се занимая с барабани и да си свирим за кеф на "стари" години, вместо да гоним мадами по кръчмите, хаха.

Въпреки, че съм още новичък, отдавна имам допир с барабани и не бях имал кой знае какви проблеми, докато не се сблъсках с кардана си -[b] [color=#0000ff]MAPEX FALCON DIRECT DRIVE DOUBLE PEDAL[/color][/b]

[color=#0000ff][u][i][b]Снимка:[/b][/i][/u][/color]
[img]http://img.musicworld.bg/big/8/8/1/36188.png[/img]

Купих си го от Динакорд вчера, хареса ми движението и инерцията, но забелязах, че слейв педалът спира много по-бързо от главния. Също така се и усеща, дори и в нетрениран крак като моя.
Въпросът ми към вас е дали е нормално слейвът да е по-тежък поради наличието на карданна ос, или просто трябва да правя безкрайни сетъпи (дори да опитвам и с Pursuit cam, верига, strap).

Идеята ми беше да си го ползвам с монтираните GLIDE CAMs на него и точно като Direct drive педал. Тежестите, които съм сложил, са 10 грама.

[color=#0000ff][u][b]Какво ме тормози в обобщение:[/b][/u][/color]
[color=#0000ff][i]Десният педал при замах остава в инерция поне 15-20 "удара", докато левият "умира" още на 7-8-мото поклащане.
Също така, както споменах по-горе, усеща се по-голяма трудност при свирене в левия крак, дори и при отпусната пружина и еднакво настроена височина на фуутборда.[/i][/color]

Ако ме питате защо съм купил такъв клас кардан, след като не съм добър в краката, отговарям незабавно - всички други, които бяха изложени там просто не ми харесаха. Изобщо не съм си мислил, че скъпата техника ще ме прави виртуоз, по-скоро се чудя от карданчето ли е проблемът, или е нормално да бъде така.

Ако е нормално, тогава сетъпвам по собствен вкус и практика му е майката, докато свикна :)
[b]Моля за компетентно мнение![/b]
[b]Вие сте![/b] Редактирано от Akerfeldt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Лично мое мнение,е че никога не може да се постигне еднакво усещане при левия и десния педал.
Според мен,ако приемем десния педал за 100%,при левия, след множество корекции може да се стигне до към 80-85%.
В твоя случай,гледам съотношението излиза 100 към 50-60%.
Би трябвало ,при такъв клас педал,и съответните настройки,да получиш значително по-добро усещане на левия педал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Двата педала се настройват по абсолютно един и същи начин, останалото е в краката. Това е моето верую.
Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Относно инерцията, според мен е нормално левия да има по-малка такава, поради карето. Според мен за реална представа дали са еднакво настроени, трябва да пробваш с един и същи крак двата педала докато усетиш че са горе долу еднакви (никога не може на 100 процента) и както вече споменаха останалите, всичко друго е в краката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Един приятел има два единични такива - същия проблем. След няколко месеца опити и настройки, пак нищо. Стигнахме до извода, че лагерите не са с едно и също качество и имат различно съпротивление. За да бъда максимално точен в описанието на проблема - двата педала се натискат с ръка еднакво и се пускат на свободен ход. Първия спира след пет-шест залюлявания, вторият (нормалният според нас) на 12 то и повече. Не еболка за умиране.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря за мненията, няма ли още колеги с голям стаж на карданите да ударят и те по едно рамо? :godbless:

Иначе си мисля, че ако сменя GLIDE CAM-овете ще олекнат и двата педала и тогава инерцията ще намалее, но и времето за атака. И все пак преди експериментите моля някой да се включи, за да знам дали е от кардана като цяло, или пък съм случил на кофти бройка и трябва да я заменям някак си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това, че проблема е с лагерите, не го пиша току така - пробвали сме с верига, дайрект драйв и всички възможни камове - проблема остава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
@ boreto : да ти кажа, съгласен съм с теб, че може да е така на 100% в лагерите, то и с китарите няма 2 еднакви. Е, за такива пари като става дума не би трябвало да има осезаеми отклонения в качеството, имайки предвид поста ти, че приятелят ти има 2 сингъл педала.

Позачетох се из разни дръмърски форуми и се стигна до извода, че законите на физиката важат в голяма сила за слейв педала. Така че май-май ще си пренастройвам плиткия мозък да свикна с тежестта и закъснението му, а другите аксесоари ще ги изпробвам само за варианта "удобен сетъп".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това е нормално при кардан, все пак се предава енергия и има загуба по пътя. Проблема се избягва с 2 каси :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря! Ще го имам в предвид, но за в бъдеще. Карданът вече не е в мен.


Моля модератор да заключи темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Може би трябваше да си дадеш шанс и да свикнеш, всеки е тръгнал от нулата, няма друг начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Similar Content

    • От aeon
      Привет на всички. Изчетох доста неща из интернет и навсякъде казват, че в този модел на Pearl P-3002 Direct drive double bass pedals левия педал няма закъснение, както е в 99% от двойните педали?
       
      Заслужават ли си действително парите тези педали? https://www.thomann.de/intl/pearl_p3002d_demon_doppel_pedal.htm
       
      Някой свирил ли е с такива педали?
       
×

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.