Jump to content
Българският форум за музиканти

BREAKDOWN

Members
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Excellent

About BREAKDOWN

  • Rank
    Редовно навъртащ се
  • Birthday 07/12/1977

Previous Fields

  • Инструмент
    n/a

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.musicworld.bg
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  1. То за това е хубаво да се чете. А като не става с четене, става с питане.
  2. Мога ли да запитам защо се позва за тази цел усилвател с миксер за 100V линия? Това е усилвател за оповестителна система! Що дирят в него китари, бас китари и барабани???
  3. ^ гарантирам ти, че дори в Америка никой не продава 5000 китари на ден, и на тамошните магазини също никой нищо не дава без пари. Няма производител на този свят който би дал стока на консигнация. Не и при производителите на музикални инструменти и апаратурата край тях. Дори много рядко има възможност за отложено плащане.
  4. Ще отговоря на бързичко: Да, всяка струна се купува. Това е една от причините да е почти невъзможно в магазините ни да има всички модели на всички марки. Да, инвестициите за вносителите са огромни и финансовият риск е изцяло техен. И не, не сме перачници. Кой ще се хване да пере пари баш с китари
  5. Да, Метро работи така, но вносителят на шоколадите (примерно) ги е купил от Milka (примерно) и проблемът си е лично негов, не на производителя Интересни теми занимават българският музикант в тези жеги btw
  6. (поне така си мслиш ти)
  7. В Гоце Делчевско някой ги прави. Трябва да търсиш връзки в тоя регион.
  8. Бройките и на визитките и на брошурите ще ти стигнат, че и ще си ги приберете наобратно. Изложенията в IEC, особено профилираните не се радваха доскоро на кой знае каква посещаемост. Сега с метрото и с новия паркинг не зная как е, но принципно ако не е авто-изложение някакъв особен наплив не се забелязва. А иначе след около 17 години наблюдение отблизо на българските изложения, категорично мога да заявя, че от тях няма абсолютно никаква полза и почти винаги не си оправдават разходите, хамалогията и инвестираното време в тяхната подготовка.
  9. BREAKDOWN

    Палки с надписи

    Обади им се по телефона
  10. @Vihro, преместете я където и да е, стига да има полза! И не правете така, хора, моля ви! Не оставяйте нищо в колите, защото изчезва за 60 секунди!
  11. За съжаление това е поредната такава тема... Пускам я по молба на Дънди от АКАГА. В събота посред бял ден, в центъра на София, на бул. "Витоша" колата му е била разбита и от багажника са откраднати кейс с всичките му чинели Paiste 2002: - 14'' medium Hi-Hat - 16'' medium crash - 17'' medium crash - 18'' medium crash - 19'' medium crash - 22'' medium ride както и YAMAHA DTX Multi 12. Моля ако някой чуе или разбере нещо, да ми звънне на тел. 0886 64 5386
  12. Странна работа. В нито един извън български форум до момента не са ми отговаряли с "ползвай търсачката" или "намери си сам". А не е като да не съм писал в доста. Последно, миналата седмица зададох наглед простичък въпрос в Motifator и ми отговори човек от YAMAHA, при това не лаконично и без препратки. Очевидно е въпрос на ерудираност и желание за комуникация. Ще се върна към "оная тема за доставките от Томан" в която сме дъвкали на незнам колко екрана технологията и начина на поръчване, барабар с всички бъгове, проблеми и подводни камъни. Е, въпреки всичко получавам поне няколко пъти в седмицата мейл със приблизително следното съдържание: " ...научих от форума на Muzikant.org, че чрез вас мога.... (и т.н и т.н), бихте ли ми обяснили как става...." И въпреки, че в темата почти няма неизяснен момент, аз вместо да метна един линк, обяснявам процедурата от А до Я. Тези въпроси ги задават същите тези "новаци" които ги задават и тук и не бива да им се сърдим. Вероятно примера който дадох със себе си не е идеално точен и някой би казал, че това ми е работата, но си мисля, че освен това нещата опират и до призвание и желание, а едва ли някой от нас влиза насила тук. Ако бъдем малко по снизходителни и позитивно настроени към 'незнаещите" няма ли това да ни помогне за казуата да имаме един по-добър форум? П.п, според едно скорошно проучване 29% от съвременните младежи не са пипвали книга. Щем нещем трябва да им тъсим филмчета....
  13. Това е сериозен проблем! Дано не ме щракнат някоя сутрин на Орлов мост!
  14. BREAKDOWN

    Дъщеря ми Калина

    Еха! И аз като горд татко на една Калина, няма как да не те поздравя! Щерките са нещо много специално, а с това име още по, така, че да ти е здрава и много да ви радва
  15. Всъщност, трябваше да се обадите по телефона още преди 2 дни когато се е случила случката. Това е правилния начин за решаване на такива казуси. Въпреки, че мейл все още не е получен стойката ще бъде сменена. Необходимо е само да ми се обадите по телефона за да се идентифицирате, тъй като все още не знаем нито името ви нито адреса на който трябва да доставим новата стойка. Темата дотегна на хората, тъй като се превърна в публично решаване на спор между потребител / търговец, без изобщо такъв спор да е възниквал. Тя се превърна в такава и защото аз се включих в нея иначе просто би останала като тема с лош отзив за продукт. Но понеже много от членовете на форума знаят, че присъствам тук, макар и като частен потребител, не беше възможно да не отговоря. В противен случай тезата, че "няма да ви бъде обърнато внимание" би се потвърдила. От друга страна ние сме най-обсъжданата фирма във форума и благодарение на тези отзиви много основателни оплаквания бяха взети под внимание и проблемите отстранени. От много време полагаме усилия да бъдем приятели на музикантите, а не просто търговец или техен враг. Надявам се в съвсем близко бъдеще този тип "включвания" да стават от официални фирмени акаунти за да бъдат нещата регулирани до край. По въпроса за "малките" и "големите" проблеми бих искал да ви уверя, че това разделение много отдавна не съществува. Ако един малък музикален магазин би имал интерес и време да разследва дори един дребен казус за да се убеди, че повредата е или не е гаранционна, то за една голяма компания е значително по-лесно да го реши в полза на клиента си. Без значение дали става дума за част от комплект който струва 480 или 4800 лв. При всички положения, обаче правилния подход е да се дискутира проблема между страните. Форума не е комисия за защита а потребителя. Тук може да бъде даден основателно лош отзив за нещо, но едва след като са изчерпани всички други възможности. П.С. ------------------- Докато пишех поста goldcobra се свърза с мен по телефона и се оказа, че дори се познаваме лично, защото е участвал в конкурса Sofia Drum Day и даже мисля, че беше спечелил награда Та очевидно комуникация му е майката
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.