Jump to content
Българският форум за музиканти

paralax

Members
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно paralax

  • Рожден ден 06/20/1976

Previous Fields

  • Инструмент
    тръбен ключ

Contact Methods

  • Website URL
    http://parallax.1gb.bg/
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

paralax's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. paralax

    Guitar Rig

    Здравейте, колеги! От скоро разцъквам GR5 и съм очарован от възможностите на програмата. Човек само време и желание да има, чудеса може да сътвори! Освен това са я направили супер непретенциозна, щом работи с китара, директно забучена в микрофонен или линеен вход. Това, което ме дразни е, че не мога да ползвам новите ампове Hot Solo+ и Van 51. Щом заредя пресет с тях, веднага ми предлага да рапортувам на Бил Гейтс. Дали причината е в операционната система (Windows XP Sp3), дали компютъра е слаб (1.8 GHz 768MB ram) или просто е кофти кракната? Пробвал съм два релииза: 5.0.1 и 5.0.2, всичко друго работи перфектно, тези два ампа - не. Някой от вас имал ли е подобен проблем?
  2. Боре, ще го светна, ако съм забравил. Ти не се жалвай, че ти е седнал на стола, щото за теб има цял диван при нас в студиото, ама ти се изпозатри като китарист в Кюстендил. А ни чакат разни записи и ще ми трябваш...
  3. Аз телевизора отдавна го изхвърлих, но във Vbox-а попаднах на няколко "избрани моменти" и верно ми иде да събирам четата и да хващаме гората...
  4. ^^Хоста е N-Track Studio, до колкото си спомням е подобен на Cubase. Предполагам, че е до настройки, но не съм се задълбавал много. Сега събирам стотинки за това: http://www.tc-helicon.com/products/voiceworks/ , със сигурност ще ми свърши по-добра работа от AVOX-а.
  5. Добър е AVOX-а, както и останалите плъгини в пакета. Особено ме радва артикулатора. На хармонайзера така и не успях да му задам хармониите в реално време през миди клавиатура
  6. paralax

    sysex transfer

    Много отдавна работих с Cubase, но съм почти сигурен, че има възможност за Sysex трансфер. Сега съм с n-Track Studio, ето как става при мен: Свързвам мидитата на компютър и устройството, задавам в настройките на програмата правилните MIDI IN и OUT (компа е с 3 аудиокарти), от падащо меню View избирам "MIDI System Exclusive banks" и се отваря една таблица. В нея се записват миди събитията (MIDI Events) и през нея могат да се получават и изпращат въпросните SysEx. Като заредя в таблицата файл с разширение .syx мога да го изпратя към устройството. Файла може да съдържа информация за настройки, звуци и т.н. За да получа такъв файл от устройството, трябва да задам командата от него, докато таблицата е в режим Receive. Така си правя бекъпи на всички джаджи, които имат MIDI порт. И аз не съм много навътре в нещата, дано съм помогнал.
  7. Не, няма да се наложи. Но не те съветвам да включваш и клавир и микрофон в една уредба. Гласът има нужда от "специално отношение". Не забравяй, че щом си отвориш устата, никой няма да те слуша какво правиш на клавира. Иначе за марките - бягай от Behringer, въпреки че всичко вече се прави в Китай. Всъщност, ако не бяха толкова некачествено направени, като замисъл са страхотни. Съветвам те да си включваш всичко директно в пулта, а ако ти трябва монитор си купи монитор.
  8. ^^ Колегата ме изпревари
  9. За изхода от пулта добре, но за входа мисля, че е по-удачно да използваш някой от стерео каналите. Така от Aux1 тримера на всеки канал можеш да подаваш към ефекта колкото искаш силен сигнал (за всеки канал се регулира поотделно), а с фейдъра на стерео канала добавяш сигнала от ефекта в микса до желаното ниво, като имаш и EQ и панорама само за процесирания сигнал. При това положение Aux1 на стерео канала трябва да е на 0, за да няма feedback.
  10. Здравейте, колеги! Дойде време да реша проблема със заземяването на ел. инсталацията в студиото. Тъй като разполагам с трифазен ток първото, което ще направя е да отделя една фаза само за контактите в апаратната. Въпросите ми са за нулата и зануляването (заземяването): 1. От препатили глави съм чул, че трябва да се забие някакво желязо в земята, което да е свързано с нулата на ел. инсталацията. Колко дълбоко трябва да е забит въпросния кол и от какъв материал трябва да е – железен винкел, мед, поцинкована тръба...? 2. Какъв тип трябва да е кабелът (СВТ, ШКПТ...) и какво трябва да е сечението му - става въпрос за около 20 метра, от които 3 са на открито? 3. Удачно ли е да направя трипроводна инсталация, т.е. да разделя нулата от заземяването или да забравя изобщо за нулата на ЧЕЗ и да разчитам само на бучнатия кол? При това положение как ще се държат трифазните ел. уреди в къщата и няма ли да се появява брум при включване на някой от тях? 4. Какво ще ми препоръчате да монтирам като защита срещу токови удари? Не говоря само за късо съединение в някой усилвател, трябва ми нещо, което да изключва при „примигване” на тока или свръхнапрежение. Моля за вашите съвети и споделен опит. Поздрави!
  11. ЛУДНИЦА (То така става, като изпуснат клавириста...). Пиша след 50-тото прослушване, на 3 чифта колони и 2 чифта слушалки, но отдавна не ми се беше случвало нещо в този раздел да ме грабне от раз. Към "Фейтноуморско" бих добавил за инструментала и "кингдъмкамско". Идеята е страхотна, изпълнението е на ниво. Разбира се, всеки си има вкус, аз примерно бих избрал по-разчупена мелодия за вокалните партии и бих ги прибрал по-назад в микса. От 3:27 започва един клавир, който трябва да изпъкне. Тембралното съчетание на инструментите е перфектно! Панорамите също. За нищо на света не пипайте китарите! Внимавайте с тези леки промени, които предстоят на микса. Трябва наистина да са много леки. Поздравления, все такива да ги дробите!
  12. Текст: +++! Аранжимент: +++! Изпълнение: Как мога да чуя запис с по-добро качество?
  13. Всеки тълкува чуждото слово по своему и в това е чарът. Следейки словоизказа на хората около нас, можем да добием представа не само за техния образователен ценз, но и за интелектуалното им състояние и душевно богатство като цяло. Поради наличието на свободно време и без каквито и да е претенции, си позволявам да споделя с вас личните ми прозренията, относно това, което авторът е искал да каже, както и разсъжденията, благодарение на които съм стигнал до тях. Като начало, нека опитаме с наличните думи, абстрахирайки се от правописните и пунктоационни грешки да съставим текста наново. Според мен, той би трябвало да изглежда така: „Вярно ли е, че не става? Макар да струва 1200 лв. саунда му бил гаден. Моля ви, кажете, защото мисля да си вземам такъв.” Да започнем с разбора по ред: „Вярно ли е, че не става?” – Вариант 1 „Вярно ли е, че става?” – Вариант 2 Кой е верният вариант е задача, над която и CyberGene, и Synthy разсъждават, но която само авторът може да разреши. И в двата случая обаче липсва подлог, т.е. не е ясно за мъжки полов орган ли се говори, или за нещо друго. Изхождайки от заглавието на темата приемам, че става въпрос за Roland Exr5s. Е, нормалният въпрос, който следва е „За какво да става/не става?”. Имайки предвид, че това е форум за музиканти, изключвам възможни отговори като „дъска за гладене”, „сноуборд”, „холна масичка” и приемам за вярна хипотезата на Stoyko Lisichkov, а именно „за свирене на гьобеци в заведение тип "Мазе 20кв метра". „Макар да струва 1200 лв. саунда му бил гаден.” Тук също може доста да се гадае, относно дефиницията на „саунд”, „гаден”, както и комбинацията „гаден саунд”. Твърде субективен е въпросът дали 1200 лв. са много или малко пари. Това, което се чете „между редовете” е, че авторът е получил негативна информация относно функционалните възможности на въпросния Roland. Основавайки се отново на гореспоменатата хипотеза, източникът на информация са „колеги, които свирят в заведение "Вмирисан партер 50кв метра", в чиято компетентност дори самият автор очевидно се съмнява. „Моля ви, кажете, защото мисля да си вземам такъв.” Тук идва проблемът с удовлетворяването на молбата, тъй като вероятно става въпрос за закопуването на въпросния инструмент, но „вземам” в случая може да се дефинира и като противозаконно придобиване на имущество, което по същество е престъпление. При това положение, помоленият/попитаният може да даде отговор от типа на „страхотен е, вземай го”, което го прави подбудител, респ. съучастник. Като заключение ще използвам клишето „няма въпрос без отговор”. Моят отговор е в по-горния пост. Дали авторът заслужава вашия, преценете сами. Наясно съм, че осмиването на простотията няма да ни избави от нея, но смятам, че пренебрегването й по-скоро вреди, отколкото помага. В една култова за мен книга бе казано, че за да получиш отговора за живота, вселената и всичко останало, трябва първо да формулираш въпроса. Извинете за умишления спам, весели празници и благодаря за рибата!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.