Jump to content
Българският форум за музиканти

the_man_who

Members
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About the_man_who

  • Rank
    Навъртащ се
  • Birthday 03/22/1977

Contact Methods

  • AIM
    ivaylo.milanov
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    28266110

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  1. Искам да благодаря на Gregg за предоставената възможност. Baby Thomas като цяло добре резюмира събитието. Моето очакване беше да има голям наплив от хора и предимно да слушам/гледам и за това избрах да взема с мен малко по-нетипична китара, както и да пренебрегна предварителната подготовка. Относно ефектите. И четирите са страхотни и като визия и като звук, като всеки си има специфичен характер и човек най-добре би могъл да избере за себе си този, който му пасва най-добре като ги пробва лично. Всичките реагират много добре на динамично свирене и притежават предостатъчен запас от драйв. Лично на мен ми допаднаха повече в режим на нисък гейн. Фаворит ми е синия като с най-балансирано звучене и вероятно с приложение в най-широк спектър от стилове. Веднага след него е оранжевия който въпреки, че предлага най-много драйв звучи приятно и при ниски нива на драйва. По характер ми напомня до някъде любимия ми руски big muff със своите много плътни ниски и леко fuzzy високи, но без да ми липсват среди. И да. Наистина звуковото налягане по време на тестовете беше доста силно за мен.
  2. the_man_who

    Проблем с продукт на Line 6

    +1 за wireless-а. В доста системи прави сериозни пуканки ( поради особености на драйвера) и е хубаво да се спира при работа с ASIO.
  3. the_man_who

    Метални перца

    Металните пера определено подобряват атаката. Няма проблем със стандартните струни, но не така стоят нещата със струните с покрите като тези на Elixir и DR при които покритието си заминава почти ведага в точката на контакт с метално перо. Конкретно алуминиевите пера на TECKPICK съм забелязал, че цапат пръстите при употреба и по тази причина ми стоят неизползвани. За специалните случаи, когато търся остра атака ползвам едни направени от бронз ( не си спомням марката, но ако някой се интересува ще проверя и споделя ). По въпроса за еластичността - твърди са определено. Също има любители на пера направени от мед ( copper ) и един пример за звук с тях .
  4. the_man_who

    Lexicon Omega Usb

    Ползвам такава под XP и съм пробвал под Win7. Картата е class compilant и ще запали и без нейните драйвери като обикновена аудио карта, но за пълноценна работа е необходим специализираният драйвер. - Преампите са добри както и хардуерният контрол. За непретенциозни има задоволителен набор от входове и изходи. - 48kHz/24-bit е съвем достатъчно за повечето аудио приложения ( Аз обикновено записвам дори на 44.1kHz/24-bit за да избегна ресемпирането ) - Официалният драйвер е ужасен. Качва латенцията по своя преценка и както каза kolio_k, не е много приложим за VST в реално време. - Аз преминах към ползване на драйвер от usb-audio.de и нещата с латенцията се оправиха съвсем задоволително ( поне за мен ), а имам подозрения, че и звукът се подобри. Драйверът обаче не е безплатен. Не знам дали някой може да убеди Lexicon да започнат да го предлагат специално за техните карти от техния сайт. - Има проблеми при работа с някои лаптопи. Проблемът е най-вече в конкретните USB Портове. - Задължитено трябва да се спре Wi-Fi при работа с лаптоп - иначе стават пуканки.
  5. Изглежда KORG-a е свързан с USB кабел към PC. Ето какво пише в ръководството му по този въпрос: Значи имаш два варианта: 1. Използваш нормален захранващ адаптер и махаш USB кабела. Т.е. използване на KORG-a и Roland-а без участието на компютър. 2. Използваш любимия си MIDI sequencer software за да направиш MIDI THRU към MIDI OUT-a на KORG-a P.S. за сега допускам, че MIDI кабела работи.
  6. Значи, опитай следното нещо за да провериш MIDI връзката. Сързването на MIDI OUT на KORG към MIDI IN на Roland-a е правилно. 1. Пусни Roland-a в нормален режим ( а не режим sound module ). 2. Смени Sync режима на INT ( Internal ), ако не е настроен така. Би трябвало да е така за нормална работа. 3. Използвай PART SELECT за да избереш някой от 8-те part-a. 4. Опитай да свириш нещо на клавишите на KORG-a. Би трябвало да се чуват изсвирените ноти със звука на избрания part в предната стъпка. Според ръководството MIDI канала на външното устройство няма значение при този начин на използване. Верoятно Roland-a работи в OMNI ON режим, т.е слуша на всички канали и се грижи да изпраща получените MIDI съобщения ( и ноти в това число ) към избрания part. ( Това ми дойде като идея след като прегледах Chapter 12. Using MIDI от ръководството на Roland-a )
  7. Синхронизация може би не е най-правилния термин за това, което искаш да направиш. Предполагам, че искаш просто да използваш Roland-а като звуков модул "свирейки" на KORG-а. За целта трябва да превключиш Roland-a в режим sound module. Ето какво казват в knowledge base-а на Roland: По-нататък препоръчвам да се запознаеш с MIDI имплементациите на двата продукта. Не разполагам с нито един от тях, но има основни неща при работа с MIDI устройства. Поздрави и успех! P.S. Вероятно ще ти се наложи да направиш настойки на MIDI каналите на KORG-a.
  8. the_man_who

    Lightsnake Usb?

    Мда сега като чета не съм се изразил съвсем ясно по отношение на DPC latency ( споменавайки го само като latency ) и наистина не е едно и също с audio latency, но има връзка. Значи става въпрос за това дали драйверите в системата ( не само аудио, а и всички останали ) си вършат работата достатъчно пъргаво иначе резулата е "пуканки". presly го е обяснил добре.
  9. the_man_who

    Lightsnake Usb?

    Понеже стана въпрос за лаптопи, USB, latency и драйвери не е лошо да се проверят възможностите на машината, която ще се ползва преди да се направи разход за хубав интерфейс, който може и да не помогне особено. Ето тук има една чудесена програмка за проверка на latency - http://www.thesycon.de/eng/latency_check.shtml. С нея установих, че Dual-Core лаптопът ми DELL ( може да се каже, че е тип "канцеларски" с ужасни USB портове ) се справя в пъти по-зле от стария ми десктоп с Pentium4, особено при пуснат wi-fi. Колкото до драйверите, ако тези които идват с USB интерфейса не се справят добре си струва да се провери дали драйверите от http://www.usb-audio.de няма да свършат по-добра работа ( ако има поддръжка за конкретния интерфейс разбира се). При мен определено има огромна разлика за Lexicon Omega спрямо заводските. Тези драйвери не са безплатни, но известно количество производители ги предоставят заедно с интерфейсите си. Поздрави, Иво
  10. the_man_who

    Bottleneck

    В РФ дават да се пробва - просто ги попитай учтиво. Слайдовете на Dunlop се отварят без да се наруши целостта на опаковката. Аз си взех моя от там и пробвах поне 2 преди да намеря този, който ми е удобен. Не препоръчвам купуване без проба освен ако не знаеш точния размер, който ти трябва.
  11. the_man_who

    Поръчка на ефект от Америка

    Въпрос на късмет. По-едрите като размер или по-тежки неща ( към 1кг и повече) съм забелязал, че спират на разменната пощенска станция...Обикновено предаването включва участие на митнически инспектор и нещата се случват по негова преценка...Често спорят за цената, ако има неразумно ниска такава написана в/у пакета и искат разпечатка примерно от eBay за да видят какво е платено. Също така съм получавал камион на BOSS пратен с USPS в местната поща без грижи. Както и по-едри пакети пратени с EMS пак без грижи.
  12. the_man_who

    Кое бихте си купили?

    При MXR нещото, което наричат hardwire bypass не е пълно изваждане на ефекта от веригата в изключено положение. Т.е от страната на китарата ( входа) ефекта е все още закачен дори и в изключено положение подобно на повечето уа педали да речем. В някои случаи се наблюдава загуба на високи честоти. Този вид свързване наистина пропуска сигнал и без захранване, но не е истинското нещо. Има източници в интернет, които твърдят, че carbon copy е наистина true bypass... Колкото до това, че звучи супер - спор няма.
  13. the_man_who

    Кое бихте си купили?

    И Memory Toy и Memory Boy имат потенциометър за регулиране на микса между директния и delay звука. Вероятно Toy е пуснат на пазара с цел да се бори с Carbon Copy, но според мен е по-зле като качество на звука. В същност в Carbon copy единствено не ми харесва това, че не е true bypass и от опита ми с други MXR камиони... ще яде от тона в изключено положение, ако няма активен буфер преди него. При Memory Boy интересния момент е възможността за използване на expression pedal за създаване на пълни извращения. Като цяло уж е евтин вариант на Memory Man Deluxe, но и Boy и Toy са далече като звук. Ако бюджета е нисък вероятно Memory Toy е супер като се има предвид цената и е наистина аналогов delay с true bypass и малко фиксирани модулации, но само толкова. Ако липсата на true bypass не е проблем MXR е по-качествения избор спрямо Тоу според мен. Аз като цяло съм малко предубеден към така наречената XO серия на Electro Harmonix и имам подозрения, че са гонили ниска цена за сметка на качество на звука... Друг не скъп аналогов delay с подобни възможности на горните на който може да се обърне внимание е Malekko Ekko 616, но дали и кога ще има нова серия от него не е много ясно...аз за съжаление пропуснах първата. Повече информация и демо тук Дано да съм бил полезен. Поздрави!
  14. the_man_who

    Задачка :)

    3 ?
  15. the_man_who

    Разликите между два Gibson-а

    Бялата е със златен хардуер и от там цената нагоре... пише, че я има и с хром ( вероятно с една идея по-евтино ).
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.