Jump to content
Българският форум за музиканти

MEDELLIN

Members
  • Мнения

    115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    клавир

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Някъде у Вселената

MEDELLIN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

-2

Обществена Репутация

  1. Еи приятели здрасти пак. Един последен въпрос имам преди да си купя интерфеис с АДАТ. Ако изкарвам траковете записани в MPC-то към Samplitude през ADAT , записаните тракове в софтуера ще бъдат ли с ефектите които са ползвани в MPC-to. И също ще са хванати ли и ефектите които ползват различните звуци на синтезаторите записани в MPC-то. Примерно повечто звуци от синтовете ми са с лек ривърб, някои имат дилеи и тн ... Тези ефекти ще бъдат ли записани когато се експортва 8 моно трака наведнъж през АДАТ или ще се получат само сухи звуци без оригиналните ефекти към тях?
  2. presly, мерси за двете предложения. Кратко и ясно си ги написал, както трябва. Аз ползвам първия вариянт. И то от 4г .. Виж аз имам опит . В тоя случаи проблема не е от не знаене на нещо технически защото ако беше така вобще нямаше да си иазкарам музиката и нямаше да преживявам от това сума ти време . Ти си дал варианта да позлвам Семплитюд като slave, аз досега ползвах него като мастер и MPC като slave. Пре седмица четох от човек с моя проблем че взел да ползва обратния вариянт MPC master, сега карам точно така но пак се появява закъснението, макар че като че ли малко по на рядко. Не виждам логически каква разлика ще има между двата вариянта .. Много съм ти благодарен за описания втори вариянт които смятам още утре да пробвам. Вкусен ми изглежда ... Но само ме опасява да не е голяма играчка .. Ще опитам утре де и ще пиша как е ... Еии много ше се радвам ако се отърва от тоя вирус. Мерси много ! Обаче сега се сетих - миди фаиловете четох във форум не хващат pitch командите ако са ползвани по време на записа и други подобни изменения като tune ... Четох го не знам дали е така. Ако е вярно тоя вариянт ще отпадне просто ...
  3. Не, задал съм го като въпрос. Дефакто, незнам и чакам някои с опит да каже . Там където нямам опит не се изказвам, само търся помощ. Кажи ако имаш решение на задачата. Има ли начин стерео сигнала да се запази като изкарваш през АДАТ ? Сигурен съм че има, или ако няма не е фатално защото повечето големи студия работят по тоя начин. Няма как те да не са в час ... Специално аз като сравнявам кикове, синтове от моно на стерео има ушевадна разлика. Записа ще звучи по тесен и центриран ако обърна стереото на моно. Разбира се не всички звуци са стерео в оригинал , за тях не говорим.
  4. Не се опитвам да правя нищо с АДАТ. Аз още нямам АДАТ. По горе писах какво имам. Смятам да купя не АДАТ карта а интерфеис с АДАТ, РМЕ вероятно, и да си свържа АДАТА му към АДАТА на MPC-to. Това е. Да, едно миди е достатъчно за мултиттрак експортване. 8 канал, на всеки по един инструмент, както е записано в MPC-to. Значи ако саунда е стерео като го експортна моно (както ще е през адата) трябва да го дублирам и да панна двете писти за да звучи пак като стерео , така ли да разбирам ? Мерси за помоща !
  5. Еи мерси много за хубавите отговори приятели ! Нормално е да не ме разбирате ако сте нямали тоя проблем. Затова се опитах да обясня по подробно. Предполагам че нямате проблема точно заради това което VSTI казва че записвате много трака едновременно. И така всичко е в синхрон.Но понеже аз нямам в момента тая възможност записвам по един трак на веднъж. Но като дам РЕК от писито не подава миди сигнала точно на време към MPC-to, тръгва леко по късно и трябва да пробвам няколкои пъти. Освен това дори и да е в синхрон записаните уеив са със закъснение и не са по метронома на Samplitude ... Което е също неприятно и дава грижи. Просто няма точен синхрон между външния секуенсър и софтуера. Има специално разработени системи по тоя проблем ето - http://innerclocksystems.com/New%20ICS%20Products.html Само че не съм сигурен че ще мога да вградя тая система в моята верига. Затова за сега я оставям , но тя изглежда перфектна все пак. VSTI бях ти гледал саита скоро, продаваше някакви интересни инструменти та затова .. Поздрави за интелигентния труд и сърцатата работа - яко студио ! Вариянта с експорта на МИДИ в Семплитюда го знам но тои дори и не съм го пробвал защото ще е играчка да запиша 15-20 мидита в аудио, голямо нагласяне ше пада, а мен ми трябва сигурно НО и бързо. Че да ми остава време и за правене на музиката . Явно оставя варианта с АДАТА и нова карта. Предпочитам АДАТ пред 8 аналога щото не мога да си позволя още 8 кабелаци да ми се мотаят наоколо ... Да разбирам ли че моно сигнала не променя качеството си ако го направя в два трака и им дам ляв и десен PAN - това равнозначно ли е на оригиналния му стерео сигнал ? Има ли смисъл вместо карта с АДАТ да купя мултитрак рекордер и да записвам всичко от MPC-то на него ? Мерси за отделеното ценно време !
  6. Приятели здравеите ! Звукозаписа ми страда от известния проблем със синхронизацията между външен хардуер и компютър. Смесвам три синтезатора в AKAI MPC и от там изкарвам траковете и редактирам в Samplitude. Обаче някои от траковете винаги идват по късно записани. Просто Мидито от компа има проблеми с външен хардуер. Решавам за момента проблема като опитвам няколко пъти да запиша проблемния трак докато тръгне в синхрон. Това е адска мъка защото записвам по един трак на веднъж. Имам АДАТ и отделно 8 аналогови входа на MPC-то но нямам адат нито входове на картата ми която е малка M-Audio 192. Така че не мога да записвам 8 трака на веднъж. Компа ми е добър - интел 4 ядра 3,3 с 4гб РАМ. Но проблема е световноизвестен така че не става дума за комп. Специално за случая има изработени системи sync-lock, но са доста скъпи и не съм сигурен че ще имам място да го ползвам с моита карта. Този вариант го оставам резервен. Идеята ми е да ви попитам кои вариант ще е наи сигурен за успешна синхронизация - да взема някакъв мултитрак рекордър,хардуерен, на които само да записвам аудиото (по 8 трака на веднъж) от MPC-to и след това да го прехвърлям на компа ИЛИ да взема по голям и добър интерфеис като RME Multiface 2 и да ползвам неговия АДАТ и по тоя начин дори пак да дава закъснение поне 8 трака на веднъж ще са винаги в синхрон. Но от прочетеното в нета правя заключение че между два хардуера проблем с МИДИ времето няма, всичко е в синхрон. Докато между хард и комп е почти стандарт да дава проблем, дори и с добра карта (много хора се оплакват). Та искам да знам ако това е истина тогава направо скачам на външен мултитракер. С RME ще са в синхрон първите 8 трака но после може да се наложи играчка да вкарам в същия синхрон останалите 8 или повече тракове и пак рискувам главоболия, тъи като дефакто пак ще ползвам мидито чрез компа. От друга страна РМЕ са едни от наи добрите и качеството ще е лукс. А разбирам че някои от мултитрак рекордерите записват тънко, променят ...Незнам . Насочил съм се на тракер от тоя тип TASCAM 2488 NEO http://www.thomann.de/gb/tascam_2488_neo.htm. Другия вариянт е от рода на ALESIS HD. Но те се намират трудно а сегашните модели нови са много скъпи. И казват че те искали ежемесечна подръжка която била солена .. Също имам на предвид че като записвам през АДАТ или аналогови изходи всичкия сигнал записан ще е в МОНО. Това ще промени цялостния запис ако в оригиналия вариянт има стерео сигнали. Някои се оплакват че качеството от запис от моноизходите е по лош и предпочитат да записват по един трак на веднъж но от стерео изходите. Ако има някои с опит в тая свера ще съм благодарен да помогне
  7. Здрасти приятел. Съжелявам за бавния ми отговор, чак сега влизам ... КРК-тата ми вобще не съм пускал обява да ги продавам щото ме мързи да снимам да качвам ... . В нас са, но вече ги смених с EVENT 20/20 V3. Отдавна ги смених де ... КРК тата ги продавам. Не ми трябват, няма къде да ги ползвам. Давам ги за 350лв заедно. КРК Рокит 6. Пиши тука или на лична ако има нещо. Чау !
  8. Интелигентни мнения. Аз знам че звука зависи от сумати неща и това че наблягам само на акустични панели не означава че това за мен е първостепенно ! Виждам че някои хора така го приемат, но неисе.Живота,ежедневието,средствата и енергията на човека са ограничени. Затова просто решавам на кое мога да наблегна и за кое не е врме сега ... Не разбирам от акустичната наука, никога не съм я изучавал,от измерване, не познавам човек които ще се заеме професионално да ми обработва стаята ... това са все факти които са достатъчни да отложа ЗА СЕГА задълбочено анализиране и обработка на стаята ми. Просто в моя случаи е абсурдна идея за момента. Все пак слагам някаква акустика според моите разбирания защото винаги ще е по добре от колкото без никакава с голите стени - знам го от опит. Забелязах че на последните ми постове имам минусчета. Незнам на кои и с какво съм му толкова крив и ФАТАЛНО вреден, ще кажеш че говорим за живота и смърта. Това е детинщина за мен. Винаги съм бягал от дребни хора. Може ли да ми кажете с какво е наи сигурно да прикрепя бастраповете към стената. Доста са тежки а до тях имам скъпа техника и искам да съм сигурен че ше стоят като наказани ... .Въже,кабел,вериги,тел.... Каква примка да направя ... Незнам. Ето снимки. Куката е на стената а пластината е на панела и през дупката трябва да прекарам нещо и да закача към куката.
  9. L.K. нямам кънтене в стаята. Проблема ми е че не чувам добре ниските, но това е и заради малките ми монитори шестици също ...Сега идват новите. Много от музиката ми излиза доста по басово на други системи, което от повечето ниски вече идват и други проблеми - дръмовете се губят, средните мъгливи ... заглушена работа. Искам стаята ми да е максимално добра,а от там нататъка мониторите вече ше играят роля.
  10. sw1tched, висчко е ОК аз тук виждам само хора които искат да помогнат. Вече от там нататъка всеки със своите индивидуалности ... Цената на панелите ми излиза доста по евтино от готови такива от Европа или Щатите. А за самонаправа - аз не ставам . Ако сам ги правиш - да много по евтино е ! Намерих отговор за 120кг ватата дали върши работа за бастрапове и отговора е точно от собственика на realtraps Ethan Winer ,един от наи големите манияци които пише в доста форуми.Според него е добре. Rawx : Here, the best I've found is mineral wool 100mm 120Kg/m3 (Rockwool Rockfeu Coffrage), do you think this density is good for Basstraps ? Ethan Winer : That's probably not too dense and should work well. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:1l2eSDsztjYJ:forums.musicplayer.com/ubbthreads.php/topics/2254421/Re_Local_sources_for_rigid_ins+bass+traps+120kg+wool&cd=9&hl=en&ct=clnk&client=firefox-a&source=www.google.com
  11. Току що говорих с човека от фирмата които прави акустиките и ми ги прати. Тои каза да наистина е по твърда , не е на рола като по леката а на панели но каза че е нормално и каза нещо от рода че всико от 500 (или 5000 ) нагоре е с коефицент 1 ... Нещо от рода. Но понеже аз му казах още в началото че са за бастрапове и тои каза сега че за долните честоти е по добре да е по твърда дори и за средните ... Фирмата е www.acoustic-design.net. Виждам че правят сериозни неща , е вярвам да не разбират от нещо толкова начално ...Незнам. L.K, Размерите ма паната ако имаш предвид са 1м на 60см - 10 см. А стаята ми е 4-5-2.70. Ето къде ще ги сложа по два на ъгъл като дунапрена отстрани ще остане защото е безценен.
  12. jabs, нямам никакво разочарование от никои тук приятел.Нали си помагаме все пак.Просто забелязвам че праим малко по песимистични мнения за почти всички вариянти и човек като гледа от страни съвсем се обърква ... Обаче ти ме уплаши с тва че 120кг вата може да е прекалено твърда и да отразява което звучи УЖАСНО ааааа.Дефакто едва ли не слагам втори панел .. Аз незнаех че натам отива повишаването на тежеста на ватата. Но сега виждам че има логика де ... Мале дано не съм се прекарал и да не е толкова голяма разликата от 60кг и 120кг ...Че и парите не са малко. Дали ще е много зле ? Утре ги взимам. Да, знам че всички тея тънкости които обсъждаме трудно ще се забележат при слушане от обикновения слушател, но аз го правя съзнателно защото от това се и прехранвам, зависи голяма част от живота ми така че понякога и от наи малкия детаил можеш да спечелиш много - като качество на музика и пари разбира се .
  13. Аз съм осъзнал че едно нещо колкото по сложно е толкова по е ОТНОСИТЕЛНО. Досега говорихме че по тежката вата е за ниски честоти идеална, а сега горе се казва че 100кг не е добре да е ... На други места пък по американски форуми пише че повече от 60кг се обезмисля да е защото върши една и съща работа по нагоре .... 4 инча е от стандартите за бастрапове навсякъде, и ватата също е от стандартните решения така че ше ми е странно ако оборите и това мое решение за покупка на панели. Има и дуго ...По принцип съм усетил че винаги е по трудно за егото на човек да одобри нещо при някои друг човек, от колкото да го разочарова с мнението си. Особено в БГ предпочитаме да сме все критично и негативно настроени. Но както и да е ...
  14. Е от тая класификация горе, моята логика води че ватата е канцерогенна защото от клас3 има 508 вредни материала ... Нали така ? Объркана работа. Моите пана ще са с каменна вата 120кг/м3, 10см широчина.Ще ги слагам в ългите за бастрапове. Ще заменям дунапренените си бастрапове с тея. Доколкото се интересувах това е един от максималните стоиности за ниските честоти. Дори известните фирми виждам че ползват вата 60кг/м3 ... ОК ли е моя избор ?
  15. Мерси за помоща приятел ! Мен ме интересува не за работа с нея, защото там нещата са други, а просто дали ще е безвредно когато имам няколко пана с каменна вата около мен която е покрита с плат от горе.Сега .. всички големи производители на акустични пана си ползват вата нали - realbasstraps.com, DIY Bass Traps. Те са си вата. Но смятам че едно е да режеш,обработваш и да се ровичкаш по цял ден във вата друго е просто да стоиш до пана в които има вата облицовани с плат ... Нали така ? А това определение от излседването не ми е много ясно - ватата остава "некласифицирана" ...Тоест нищо. "not classifiable as to carcinogenicity in humans" .
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.