Jump to content
Българският форум за музиканти

patient

Members
  • Мнения

    381
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    2

patient last won the day on Юли 18 2011

patient had the most liked content!

Относно patient

  • Рожден ден 10/16/1979

Previous Fields

  • Инструмент
    нож и вилица

Contact Methods

  • AIM
    pataroka
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    21470369
  • Skype
    pataroka

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    долината на река Балига
  • Interests
    секви

patient's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

64

Обществена Репутация

  1. Всъщност отговорът, който търсех е, че това е първият грамофон с директно задвижване... Но както винаги, Валяк, по-подготвен си отколкото е необходимо
  2. А я да видим някой сеща ли се кой е този грамофон и с какво е толкова известен?
  3. А я кажете за ситопечата... Като пуснем новата партида тениски, колко му е да пуснем и кожата със същото сито...
  4. Като стана дума за Ампег и Джес Оливър, жалко е как през последните години хората забравиха, че тази марка е дала много не само на басистите. Името е Еверет Хъл - годината е 1961, а изделието се казва Reverberocket. Това е първият усилвател с вграден Reverb ефект. Ироничното около този усилвател е, че създателят му ненавижда рокендрола, но точно рокендрол китаристите се влюбват в него. Първоначалният вариант на комбото се състои от предусилвателна секция с 2х6SL7 и 2х6SN7, изправител 5Y3GT, крайно стъпало 2х6V6GT с изходна мощност 15 W RMS @ 8ohm. Комбото има три входа озаглавени - китара, микрофон, акордион; волюм, тон, ривърб контрол и два контрола за тремоло.
  5. Beyerdynamic правят отлични микрофони, но стерео микрофоните не са им силата. От прочетеното досега, мога само да вметна, че ако не искаш компромис с качеството, може да се наложи да инвестираш малко повече. Мога да ти дам пет предложения - нареждам ги не по цена или технически параметри, а по преки впечатления по отношение на възможностите им: 1. DPA 3503 Stereo Kit w. 4003 (ако цената няма значение) 2. Neumann RSM 191 (не съм сигурен произвежда ли се още и дали не го замениха с някаква модулна система) 3. Sennheiser MKH 418-s 4. Audio-Technica BP4029 5. Sony ECM 680s
  6. ^ Простотията винаги си я е имало - само дето сега и се дава повече гласност, а едно време се полагаха повече усилия да се цензурира... Така че, Валяк, съветвам те да последваш шопската максима "Оти че се косим, като че ми мине." Нейсе, и тая хубава тема започна да се оспамва, апелирам модераторите да забършат последните офф-топик постове, за да може темата да остане едно от малкото форумни кътчета за чиста и полезна информация.
  7. ^^^ Първо - не ти пъхам думи в устата и чети внимателно, преди да се палиш. Няма да давам препратки към други теми, щото не ме кефи да се заяждам. Поне не нарочно. Второ - Аз пък бих казал, че темата (както много други подобни във форума) е тъпа на фона на коментара ми. Не се обиждайте - нали сме толерантни към чуждото мнение, все пак... Трето - Сигурен съм, че хилядите музикални училища и академии и техните възпитаници ще застанат твърдо зад теб и ще бранят твърдението ти, че музиката не е наука с живота си... Четвърто - Прав си! Чувствителността на слуха на даден човек не се измерва с мултицет - прави се с аудиограма. За съжаление, обаче, аз поне не съм запознат за метод за изследване на степента на (само)внушение, което е по-големият проблем при развитието на подобни дискусии. Пето - Може и да не ми отговаряш (а можеш ли?)...
  8. Стената на втората снимка мачка... Като порасна, ще си сглобя една такава и ще изселя кресливите си съседи
  9. ^ Такива по форумите с лопата да ги ринеш - и кой от кой по-по-най-велик... С по-по-най-чувствителни уши... ^^ Мда, не за първи път ме обвиняваш, че вярвам на науката, а не на врачки и форумни доайени. За съжаление до горното ти грешно, но широко адмирирано твърдение ни докараха съвременните производители, които в партида от 2000 лампи я имат 5 с еднакви показатели, я не. Ще постна отново линк към една тема, която явно много от вас са забравили, а някой явно не са и погледнали. Хубаво е да се говори с факти, а не наизуст... http://www.marshallforum.com/marshall-amps/31194-mullard-reissue-vs-original-physical-comparison.html
  10. Лампите се мерят - не се слушат... Ама... Какво разбирам аз...
  11. patient

    Cubase/Nuendo

    Имам следната драма: Win7 64-bit, Phonic HelixBoard 24 64-bit драйвери - USB, Cubase 5.1.1 32-bit (няма да обяснявам защо е 32-битов, че е незаконно ). Отвреме-навреме се губи сигнала в Cubase, контролния панел на драйверите на Фоника не засича дропаути, пробвах с различни настройки за големина на буфера - без резултат. Същата комбинация, но на друг компютър с 32-битов Win7, върви безпроблемно - правил съм няколко часови 16-канални записи. Възможно ли е проблемът (вероятно софтуерен), да идва от разминаването 32/64-бита или съм изпуснал да тествам нещо друго някъде по веригата...
  12. Всякак може - само не се пробвай да подаваш сигнал от SpeakerOut на кубето към миксера, че да няма звуково-светлинни ефекти... П.П. А пардон обратното беше с ефектите...
  13. Това дали при музиката е така или не (щото само слушаме, а не гледаме), е един много тънък и слабо изследван въпрос, на който се съмнявам някой от съфорумниците да е достатъчно квалифициран, за да успее да даде категоричен и аргументиран отговор, освен вече споменатите твърдения "защото така е искал да го представи авторът". Психоакустиката се опитва да изследва подобни явления и тъй като самата тя като наука е още пеленаче, трудно може да отговори на въпроса еднозначно. Не е сигурно, че изместването на даден инструмент в ляво или дясно създава само пространствено усещане. Не е ясно и дали усещането е едно и също при десняк или левичар... Ама ако някой иска да ги разнищва тия въпроси, не мисля, че е тук мястото (а може би и времето)...
  14. Голяма зала "България" - когато и каквото и да е... А ако има и нещо на орган още по арно... И тогава елате да ми кажете кое е вляво и кое вдясно...
  15. И няма да опресниш спомени, а ще създадеш нови само за конкретното място, с конкретните музиканти, свирещи конкретното произведение, разположени и ръководени от конкретния диригент. Това е магията на класическата музика и затова тя се различава от записаната, така както театърът се различава от киното. Музиката хилядолетия наред се е случвала на място, на принципа "само тук и сега по този начин и никога повече същото". След това в едни не толкова далечни времена се е появил звукозаписът и хората дълги години са се стремяли да пренесат "живото" звучене в него, после се появиха компютрите и сега хората се опитват да изкарат звук на живо така, както са си го наредили на компютъра... Въобще - деградация отвсякъде...
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.