Jump to content
Българският форум за музиканти

Confused

новаци
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Confused

  • Рожден ден 11/15/1985

Previous Fields

  • Инструмент
    Китара, Вокал

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.myspace.com/theconfusedband

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Confused's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Ооо аз още се изнервям като се слушам. Иначе в началото когато се чух за първи път бях буквално потресен
  2. Ами ако микрофона ти е динамичен можеш директно да го бутнеш в входа на аудио картата и ще си работи супер. А за кондензаторните и аз искам да попитам- има ли някакво евтино решение за фантомно захранване. Не ми трябва миксер, а само фантомно. Мисля че въпросът ми е по темата.
  3. Ами аз основно се кефя на мощни дълбоки гласове, особено ако успяват да пеят високо (Phil Anselmo, Chris Cornell, Corey Taylor, Sully Erna). Изключение правят тези които пък компенсират с уникален стил или пък с интересно отношение към пеенето като цяло (Kurt Cobain, Layne Staley, Serj Tankian). Страшно ми е гот да слушам много високи и драматични вокали като Cedric Bixler-Zavala от The Mars Volta или Jack White от White Stripes. А Robert Plant си е вечния номер едно за мен. Общо взето клишето вокала да качи една октава на припева работи перфектно за мен. Получава се драматизъм и въобще е яко Страшно гот е също да чуеш агресивно пееща жена. Например Lacey Mosley от Flyleaf и Hayley Williams от Paramore страшно ми действат. А за Otep Shamaya от Otep няма какво да говориме. Тя ме комплексира като я слушам, има три пъти по мощен глас от моя, но доста хора не я харесват защото попрекалява с дрането А иначе не ми харесват прекалено нежни мъжки гласове прекаляващи с въздишките и фалцетите, но това сигурно е защото слушам съвсем друг стил музика. А за поведението на сцена всичко е относително и много зависи от стила. Например Kurt Cobain и особено Layne Staley стърчат като талпи през повечето време, но имат такова излъчване че направо ти се завива свят.
  4. Confused - Алтърнатив, град София. Линк: http://www.myspace.com/theconfusedband
  5. Къде от България може да се закупи? За нова става въпрос.
  6. Оф все се оплитам с тея диапазони... ще гласувам като имам достатъчно нерви да си изясня нещата... Сорри за Офф-а...
  7. Confused

    ФУКНЯ

    Ами довечера ще си взимам ето този микрофон - Sennheiser e865 http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/04846# . И преди бях с Sennheiser но от по-нисък клас. Доста ми го хвалят, а и бил концертния микрофон който Sting ползвал. Вярвам че ще е готин защото досега нищо лошо не съм видял от тази марка. Някой от вас да има някакви впечатления от него.
  8. Благодаря за хубавите думи Скоро ще има още песнички и евентуално още един remix на друго парче. В момента навивам едни фенове да го направят. Интересно ми е как ще прозвучи направено от чисто електронна бандa.
  9. Thnx Иначе записвам с различни версий на Acid Pro(най-вече 4 защото след това почват да я омаскаряват а след като мина към Sony направо не ми се говори). Знам че не е професионална и повечето хора ползват Cubase и други, но съм си с тая програмka от вече 7-8 години и съм си свикнал. Иначе китарите директно в пулта. Имам възможност да ги записвам и през кубе, но търся максимално стегнат и изчистен звук, а като записвам през кубе винаги става едно разлято, особено при скорости над 170bpm. Сигурно е щот съм си слаб китарист хах. Иначе обикновенно хората се чудят как изкарвам такъв звук на акустичката след като я записвам с вокален микрофон и чесно да си кажа и аз не знам. За баса използвам one-shot семпли и после го редя. Има разни работи които са с свирен бас, но пак заради стремежа към максимално стегнат звук предпочитам да е с семпли. Общо взето правя всичко на Acid и накрая мастерирам с Sound Forge. За лууповете-ами имам доста голямо количество библиотеки с семпли и loop-ове които нарязвам допълнитетелно в Acid i обикновенно компресирам доста злобно. Използвам ги главно за барабани и от време на време за разни текстури и стрнични звуци за окраска. Също така се занимавах с FruityLoops ама тая програма е способна да ти скъса нервите, пък и очевидно трябва солидна занимавка докато избягаш от типичния й глух звук без никакъв хит. Стремежа е цялото това нещо да стане на лайф банда, но засега сме само двама-аз и един китарист. Ако има навитаци да пишат. Cheers!
  10. Качихме drum'n'bass remix на същото парче. Стана доста sick Ще се радваме да го чуете. Последно е в плеара нa myspace защото не е представително за стила на проекта. http://www.myspace.com/theconfusedband
  11. Confused

    Confused

    Ами нова песничка... Ще се радваме на мнения защото малко завиваме и отиваме към леко по-малоумен и отговарящ на името ни стил хах http://www.myspace.com/theconfusedband
  12. Confused

    Дрезгав глас

    Хахахах. Скърцане Много як лаф!!! "-На какъв инструмент свириш? -Еми ей тука поскръцвам с една банда."
  13. Confused

    Дрезгав глас

    Здрасти. Ами това което си го дал е по скоро дране, а не задиране. Пича си вика доста сериозно. Аз няма да ти давам съвети защото макар и да дера от сума ти време не съм учител и общо взето не мога да обясня какво точно правя. Но преди време бях попаднал на едно DVD - "Zen Of Screaming" в което имаше доста полезни съвети за дране и за рок пеенето изобщо. Мисля че още трябва да го има по чуждестранните тракери. А иначе по мое лично мнение един от най-великите в областта си остава Layne Staley от Alice In Chains и човек може да научи много просто като го слуша. Давам си любимото видео на Junkhead - http://www.zazz.bg/play:6796fc36 . Просто къртииии! Edit: Ето линк към торента на "Zen Of Screaming" - Този линк го махам, заради правилата на форума ни! - IgniteAll
  14. Много благодаря за хубавите думи. Продължаваме напред с удвоени сили
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.