Jump to content
Българският форум за музиканти

Sharky Fatass

новаци
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Sharky Fatass

  • Рожден ден 01/30/1974

Previous Fields

  • Инструмент
    барабани

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.chvor.com
  • ICQ
    48684812

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Съвременна тежка музика... но не само... май си падам по всичко в което има яко "groove" и "cool beats"...

Последни посетители

358 профилни разглеждания

Sharky Fatass's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Ха-ха-ха... не съм много силен по физика, но май не си чел внимателно: 1. Ниъде не се споменава за конус ("тръбичка" обикновенно НЕ означава конус) 2. Тази тръбичка е отстрани на изолациата на антифоните и няма директен отвор към "шумната" среда. 3. Идеята с плата върху тръбичката допълнително намалява звука. и т.н. Като го опитах - работеше добре и сега ушите не ми пищят 15 часа след репетиция. За антифоните от Бриколаж - мислия че сините са по-силни (заглушават повече) освен това с тях ми се струва че изглеждам малко по-малко кат идьот.
  2. Идеята с плата върху дупчиците ми се струва удачна - ще пробвам. Антифоните мисля че бяха в диапазона м-у 16-25 лв. "Пич" - нали за това си говориме с тея антифони, дупчиците и плата - хем да чуваш хем да не оглушаваш.
  3. Ха-ха-ха! С Боби работихме заедно по "трохата" но той после се захвана да свири по клубове с друга група. Не съм ходил да го гледам но знам че правят сташно шоу.
  4. Някой спомена че си говорим в сегашно време. Според мен в Стейн работят много старателно и Десо наистина ги разбира нещата (за по-тежкиа звук). Лятото на 2004 записахме там едно парче (вижте наCHVoR.com - Crumb in the Trachea). Не че си е наше и нали не говориме за качествата на групите но ми се струва че стана много яко... не знам дали може на друго място да се запише толкова яко за този стил.
  5. Олигофренда е записван доста отдавна ('97) в същото ъндерграунд студио (има си име ама няма да го казвам да не му правя (анти)реклама) и даже не съм го змесвал аз... В Стейн е записвана "Crumb in the Trachea" - аз лично мисля, че стана много добре. На живо ни писна да свириме (освен на малки партита за тесен кръг приатели) защото няма никакво удовлетворение (а не искаме да свириме други неща)... Тъпо е да ходиш да свириш някаде или да си дадеш парче в радио и да те гледат все едно си последната утрепка и те ти правят страшна услуга - за пари да не говориме.
  6. Благодаря за коментарите! Записите са правени в едно ъндерграунд студио и съм ги смесвал в нас на Кул Еедит. С изключение на първото парче - Стейн студио. За шрифтовте - чувал съм че не е добре да се слагат нестандартни защото ако човека който гледа страницата ги няма всичко става шит. За дизаина - цветовете - зе знам... ние винаги сме си представяли че сме по-тежки отколкото явно сме и за това. Анимираните гифове съм ги правил сам... идеята беше да са като от стара 8 мм. лента на камера. Малко като от някой страшен филм. За вокала - винаги съм си мислел че е много добър - можеби наистина нещо в записите...
  7. Чакайте - не се бутаите... един по един моля!
  8. Sharky Fatass

    Chvor

    Чудех се дали да го постна тук или в "какво, каде, кога" ама надявам се ша ма прощаате! Бихте ли погледнали страничката ми, там има и музика. Понеже сам съм я правил (страничката) и ми е интересно как ще ви се стори - и страничката и музичката (така и не успях да накарам посетителите ми да пишат мнениа във форума). www.chvor.com Обективни и критични, дълбоки и аналитични мнения са добре дошли! Мерси предварително!
  9. Мисля, че в рекламни къщи правят едни много хитри лепенки изрязани с ниаква яка машина и само си ги лепиш... Не знам обаче дали става за истински шарени картинки (снимки и такива неща) Освен това вероятността да ти се скапе звука май е съществена (самите лепенки са си дебели...)
  10. Намерих веднъж в нета една "книжка" която ми беше мнооого полезна. Казва се "Drum Tunning Bible" не си спомням автора или от къде я изтеглих, но мисля, че Google има отговора на този въпрос. Надявам се, че с англиискиа си ОК и - успех!
  11. Ха-ха-ха... хрумна ми че за моите прозрачни пластмасови барабани Акуариум ще си отижат и на вид и на име - само запушвам дупките за декомпресия и си пускам рибки.... ха-ха-ха!!! А сега сериозно: Аз по принцип (май така излиза) доста силно млатя... опитвал съм различни кожи (аквариум още не съм) - т.е. Ремо и Еванс. Последните ми Ремо ме разочароваха страшно - черен пин страйп - на вториа месец ми падна объчка на 13" том... Сега съм с Еванс... не помниа кой модел точно - напоследък не се замислям много за това ама май трябва... В общи линии копувам каквото намеря на комплект (нещо или нямам късмет или сабдяването в БГ е под секва). Еванса са с покритие - едослоини на последниа запис които правих звучат супер па не знам.
  12. "Барабани - Ludwig Vistalite (12",13",16" - toms; 14"/6,1/2" Snare (set); 13"/4,2/3" Steel snare; 22" Bass (set). Чинели: Sabian Hand Hammered - 14" Fussion Hat; 16" MH Crash; 18" ML Crash; 20 MH Ride; 16" Lite China; 12" Lite Splash. Tama BlackCowbell 12 Tama Iron Cobra Twin Pedal Tama & Ludwig Hrdware Evans Drumheads Valeto 3B drum Sticks Егати и подробностите спретнах... Абе по-накратко готини барабани. Някои от вас може да са ги виждали по някви клипове (Red Hot имаха един клип с такива) - Това са прозрачните модели на Лудвиг - моите са сини (за разлика от очите ми)." :arrow: Това си играх да напиша в "самопредтсвяне"...
  13. Хе-е-е-ей!!! Сори пичове зарових се да "давам акъл" по другите топици и не виждам колко сте мили с мен! Мерси за топлото посрещане!!! Ангри Самоан... така като ни гледаш свириме ли някаде... и какъф е смисъла...? Сигурно си има топик за това... но ако няма ще направя и "ще излвя гневно душа"
  14. Аз лично си купих навремето едни дъмбели от Ремо нарочно направени за каса - те са два - един за цялата кожа и един само за краищата. На репетиция винаги съм с двете (звука е доста по-тих и плътен). На живо - също - помагам на озвучителя. Интересно беше че при последните записи в студио бях "на чисто" - без никакво заглушаване и съм супер доволен от звука. Не знам но може би зависи и от барабаните... Четох някъде, че каса се настройва винаги на предела на отпуснатото - предполагам че тогава просто няма какво да кънти толкова.
  15. Аз лично доста неща на тази тема съм пробвал... Ако не държиш особенно на звукоизвличането в началото можеш просто да си вземеш някои комплект който да ти върши работа и за "истинско свирене" и да напълниш корпусите (значи да си имаш и резонансни кожи) с някакъв уплътнителен материал (дунапрен, намачкани вестници, руго) и/или да опънеш под кожите (така и не знам защо още им викаме така) някакви парчета плат (лице или гръб на стар т-шърт, чаршаф и т.н.) - просто сваляш кожата, опъваш плата върху корпуса натикваш кожата отгоре опъваш малко плата и настройваш - това всъщност си е един прост "дъмпинг". Мисля, че така най-добре запазваш филинга на акустичните барабани (имат дори и слаб тон), научаваш се на правилна постановка, имаш си комплект, който можеш и да използваш съвсем пълноценно. Проблема с чинелите истава но големи парчета плат жърху тях много помагат (естественно звукът отива на кино но ... какво да се прави. Всичко това е доста очевидно и сигурно си помислил за него но все пак... I hope this helps!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.