Jump to content
Българският форум за музиканти

Kalin_M

новаци
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    1

Kalin_M last won the day on Ноември 8 2018

Kalin_M had the most liked content!

Относно Kalin_M

  • Рожден ден 09/22/1976

Previous Fields

  • Инструмент
    Синтезатори и компютри

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Пловдив
  • Interests
    Синтезатори, звукозапис и миксиране, алтернатив рок, ска, пънк и т.н.

Последни посетители

888 профилни разглеждания

Kalin_M's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Обществена Репутация

  1. За звуци за синтезатори Yamaha можеш да ми пишеш на лични или на имейл kalin_m@gbg.bg, Имам почти всичко, което съществува за Motif XS, MOX, Motf XF, MOXF, както и доста за Montage и MODX.
  2. Ще се съглася с JetMan за звуковите карти, това са най-популярните предложения, като аз лично предпоръчвам UR22 на Steinberg (имал съм я, а сега ползвам UR44). Аз съм си фен на Steinberg/Yamaha и Cubase... За микрофоните, обаче, бих препоръчал някой от тези двата: Audio-Technica AT 2035 - https://www.thomann.de/intl/bg/audio_technica_at2035.htm SE Electronics X1S Vocal Pack - https://www.thomann.de/intl/bg/se_electronics_x1s_vocal_pack.htm Ползвал съм ги, имам ги и знам че работят добре за глас и акустична китара. Много близки резултати дават и двата, аз самия трудно мога да предпочета единия, но ако трябваше, сигурно щеше да е X1S, заради екстрите в комплекта. И двата имат по естествен звук от Rode NT1-A. Имай предвид, че ако ще записваш китара и глас едновременно за стийм ще е добре да имаш 2 микрофона... плюс съответните стойки за тях. Това си се трупа към цената. Ако ще ползваш един микрофон за глас и китара едновременно, тогава реално ще записваш звука на стаята и това как тя звучи ще има много по-голямо значение. А за това, освен "професионалните" решения с евтини (или не) китайски дунапрени по стените, можеш да помислиш за най-естествените звукови абсорбатори - шкафове или полици с книги, дебели хартиени (флийс) тапети, картини (истински платна, а не винили) и дебели килими. Така можеш да аранжираш пространството си в нещо, което което изглежда добре (за стрийма/видеото) и е функционално (намалява отразяването на звуковите вълни от повърхностите). Не става въпрос да е dead-silent, а да намалиш отраженията до ниво, което не пречи. ПС: Ако нямаше да снимаш, а само да записваш аудио, щях да ти кажа да сложиш няколко високи стойки за сушене на пране и да опънеш по едно дебело поларено одеяло върху тях, но за видео не знам дали ще е подходящо
  3. Така като гледам може и да стане, но силно ти препоръчвам да си вземеш аудио интерфейс, който е направен за това - за записи към компютър. Една карта Steinberg UR22 или Focusrite 2i2 ще е достатъчна. Но ако решиш през конзолата - микрофона ти отива в CH 3, синтезатора в някой от линейните входове и действаш. Само имай предвид на синта да му намалиш волумето в началото, че входовете на конзолата сигурно са -10dBV, а на синта изхода може да е +4dBu, да не изпържиш нещо
  4. +1 за SuperLux HD-681 EVO и от мен. Преди около два месеца ги поръчах за приятел, който искаше прилични, евтини слушалки. Бях чел хубави неща за тях и исках да ги пробвам от известно време. Останах очарован колко детайли дават и като цяло колко flat са. За цената си, разбира се. Добавил съм ги в листа си с to-have неща!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.