Jump to content
Българският форум за музиканти

шони

новаци
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    китара

шони's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. хайде сега и Аз да попитам,защо системата не ми прави регистрация в базара,направо ми омръзна да опитвам...защооооооо???????
  2. Здравейте,вчера(28.09.2014г.) запуснах тази простотия(може би е простотия щото Бай Добри не си е свършил работата както требе) и останах мнооооооооо разочарован,не че много разбирам,ама да дадеш входа на маса,пота за броя повторенията на мин. и да ти плъзват пукания(най-вероятно от генератора),самовъзбуждания и други дразнещи смущения...това вече не го приемам,ако има вариант(доказан разбира се),това чудо да работи с ограничени възможности,но стабилно(без да дразни техниката и ухото)нека пише.Аз лично за краткото време в което си поиграх с ехото стигнах до извода,че ако сложа един тример последователно на пота за броя повтаряния т.е. да се елиминира възможността за напълното намаляне на пота ,се постига някакъв задоволителен компромис цена/качество.
  3. Евтиме за наше общо съжаление си много прав,явно там където работя аз си държат на традициите,морала и качеството(при нас не съществува конкретни пазари или второ,трето,пето качество)
  4. Здравейте съфорумници,истината е,че трябва да се уважава труда и старанието на всеки,не само на думи,но и финансово. Марката си е марка защото се е доказала в цял свят с ниво на качество(каквото и да е то и ценови клас) и всеки търси това,което е подходящо индивидуално за себе си. Ниския клас на дадена елитна марка не е компромис със качеството на изработката и дълговечността на изделието,а е компромис със възможностите на този продукт. Всички знаем азбуката,но не всички можем да говорим като оратори...,така е и при конструирането на възли и агрегати и каквото и да е. Какво означава смотан или гаден ОУ...той си има параметри,които всеки инженерен екип преценява,че този ОУ би вършил идеална работа тук,но не би се справил с друга задача някъде другаде. Номера на ОУ в най-кратка форма ни съобщава какво стои срещу нас.Дали ще го произведат японци,китайци или марсианци,той трябва да отговаря на първичните параметри заложени от първия производител,в противен случай си купуваме имитация на даден продукт. Дори и да попаднем на менте то със сигурност параметрите ще са други,тогава получаваме не този резултат,който сме очаквали да получим,а получаваме нещо различно,което може да ни изненада-положително или отрицателно,(прочетете книгата"НЕСЛУЧАЙНИ СЛУЧАЙНОСТИ" и ще разберете колко велики открития са направени,докато великите умове търсят нещо друго. Аз работя като представител на световна фирма и знам,какво е нисък и висок клас и ниво на оборудване,но във всички случаи НЯМА КОМПРОМИС СЪС КАЧЕСТВОТО И ДЪЛГОВЕЧНОСТТА,ИМА РАЗЛИКА ВЪВ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ(ЕКСТРИТЕ) И ЦЕНАТА,НО СИ ИМА КЛИЕНТИ ЗА ВСИЧКО. И всички производители правят така,напр. един и същи ДВГ на лек автомобил има различна мощност при един и същ обем,идеята е получаваш това за което плащаш и разграничаване на ниския от високия клас...плащаш кренвирш-получаваш кренвирш,плащаш суджук-получаваш суджук..и в кренвиршите има месо,колкото и да е малко и в суджука има соя,колкото и да е малко,но разликата не е малка. И подкрепяйте хората,които правят неща,които ни радват,за да ни радват повече за по-дълго време,защото ако ги няма нахъсаните и дерзаещите ВИЕ знаете какво ще се случи. Успех на всички кадърни и работещи...за мързеливите не казвам нищо те и без това би ги домързяло да прочетат до тук .
  5. елиминирах всички шумове от китарата си и вече 2-3 седмици нямам абсолютно никакви ядове,дори си промених схемата за свързване на адаптерите и сега всеки адаптер се усилва и намаля независимо от другите без да ги товари и всичко е ок.
  6. Здравейте отново хъмбъкерите ми се делят(но не ги ползвам разделени връзките са запоени до една),но шумовете прииждат на талази на талази мазно мазно от нищото,вярно че китарата беше направена като луд със задника си без никакъв тертип и желание но елекртически погледнато всичко си беше наред,китарата си свирукаше и какво се случи един ден: Свириш си и след около час започват едни шумове които оприличавам все едно получавам радиограма(пюл......пюл,пюл...пюл,пюл,пюл+шумотевица) изключвам всичко псувам и пуша включвам долу горе бива,след половин час се повтаря За ваше инфо свира с корг пандора мини свързана с лаптоп без зарядно през usb за смяна на семплите че е по-лесно и от слушалковия изход на лаптопа подавам сигнал на пандората към aux входа да си свиря(чисто и просто като къпан полицай),като се случи това тичкам към работилницата китарата се отваря-проверява кусури няма тествам кусури няма каявам се вкъщи свирукам ОК и след половин час отново като чели адаптерите ги хваща калпазанлъка...изключват се лаптопи телевизори и всичко което поражда смущения жената и детето остават при тъщата аз се събличам гол за да няма статично електричество от дрехите китарата шуми като Марица при пълноводие всичко се прибира а на следващата вечер все едно нищо не се слувало и след ден два отново луд да станеш а аз смятам за че имам добри познания по електроника,лошото е като нямаш и идея от къде идва проблема просто при мен не беше нормалния шум от китара а беше ужас необясним защото ката стане така включвам китарата на клийн канала на кубето и шуми здраво а знам като си е нормално всичко и през дисторжен без ноиз гейт си е къде къде по-тихо аз преживях кошмар бе хора,а сега китарата е много тихичка дори си позволих вече да правя преработки по нея иначе не си позволявах за да бъде системата елементарна и по-лесно да локализирам проблема и стази платка и екранировката нещата са супер и още един въпрос понеже оловото доста добре екранира от електро магнитни смущения и радиация а припоя съдържа и калай и олово не е ли добра идея медното фолио да се калайдиса понеже казвате че медта не е добър екран,ще съм благодарен да чуя мнения.
  7. разлика има и то голяма,предстои и екраниране на адаптерите по начин споделен от съфорумниците(фолиране)...(аз лично идея си нямам от къде влязоха всички тия брумове и шумове, вечерта си свирукаш...ок->прибираш->на следващата вечер започваш да свирукаш а на практика брумиш шантава работа)
  8. здравейте приятели и фенове на китарата,тази тема(гадния проблем с екранирането) ме накараха да се регистрирам в този чудесен форум и да споделя моето преживяване с екранирането.Имах щастието да се светна на решение,когато тотално ми писна от шум,брум,тръц и пръц.Моята китара е с hot rail humbucker x 2бр.+стандартен хъмбъкер на бриджа и шумовете дойдоха направо от нищото,луд да станеш.Като я отворих беше всичко свързано по тази схема ,която коментирате със обща точка на замасяване но полза никаква.С китарата сме се местили и на други места,където си е свирила нормално ама ядец,та какво направих Аз и видях голяма поза. 1.не всичко съм екранирал защото ще правя още промени по китарата и нямам снимки. 2.екранирал съм само отделението за потовете. 3.РЕШЕНИЕ:Взимате едно парче двойно-фолиран стъклотекстолит за изработка на печатни платки,оформяте го с формата на отделението за потовете(разчертавате го долу-горе с молив и режете със зеге и дооформяте на шмиргел,докато се получи добре),след това на тази "основа" можете да пробиете отвори за потовете и така първо монтирате потовете на "основата",след това от вътрешната страна на китарата правите фрезинг на отворите на потовете за да могат гайките им да потънат в дървото,а основата да си легне без напрежения в отделението,проявете същата фантазия и за ключа ако е възможно(при мен се получи перфектно). 4.като изработите това направете следното:вземете латун медно или бронзово фолио(продаваха го в магазини ЕЛИМЕКС),изрежете си лента,която на практика ще копира вътрешната страна на отделението,това копие го запоявате за основата,която изработихме и получаваме един "съд" с неправилна форма,който на практика е нашия звезден център,капачките на потовете и всичко необходимо също се запояват към тази основа само че запояваме където на нас ни е удобно защото напрактика изграждаме всичко в самото сърце на звездния център а и не даваме пари за скъпи екраниращи спрейчета(всички знаем как се спекулира с някои стоки) и нещо много важно преди монтажа направете електрическа връзка между двата слоя на фолирания текстолит(пробийте отвор вкарайте проводник и запоете двата слоя един за друг 5.на подходящо място запоете подходяща пружина,която да опира в задния капак след затварянето му.Аз лично съм запоил на волум пота една "U"-образна пластина от термозащита на бойлер(хем проводник,хем пружина хем си има и сребърна контакторна пъпка,която опира в задния капак) 6.Върху основата може да си монтирате подходящи мини лустер клеми чрез които да свързвате адаптерите без да ги запоявате, и понеже вече всичко е във фарадеев ковчег можете за вътрешни връзки да използвате неекраниран проводник(екранът е и вреден капацитет),при окабеляването си правите малки"Р"-образни носачи от обикновен не лакиран едножилен проводник като основата на носача се запоява перпендикулярно на основата,а през отвора преминава съответното кабелче идеята е да не доближаваме масата защото става капацитет и на практика се получава бобина свързана паралелно със кондензатор,а това е трептящ кръг и можете да прихванете закодирано съобщение от чужда галактика.Затова колкото и да се мъчим да намалим шума се обатачваме повече заради физиката на адаптера и екранировката,но това е едно решение не измислено от мен а видяно в сериозни професионални апаратури,които не са свързани с музиката Аз разгледах китарата като генератор на сигнали,чиито сигнал трябва да излезе такъв,какъвто е в действителност. Поздрави и успех в начинанието не е трудно даже е приятно.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.