Jump to content
Българският форум за музиканти

MusicRoom

новаци
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    китара, пиано, барабани

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.musicroom-bg.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София - център

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

MusicRoom's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Здравейте, не е срамно човек да пита, кагато не знае. Ще ви бъда благодарен, ако ми дадете насока. Работя с много елементарна звукозаписна програма - Audacity. Нямам цел да правя записи с професионално качество, а така, само за да си записвам мои идеи. Проблемът е в латенцията при наслагване на записи. И не само. За сега правя прости записи с един микрофон за скайп. Всъщност проблемът ми е следния...става дума за записване основно на китари; имам 4-канален миксер Беринджър и професионални микрофони. Препоръчаха ми да си взема M-audio. Това дали ще реши въпроса с латенцията??
  2. Освен в Продавалника, има акустични китари с метални струни в Музикалния магазин на Пиротска 3. За окололо 100 120 лева има прилични.
  3. Въпросът е интересен и има повече от един отговор! Първо - един акорд винаги е в съотношение с други акорди, т.е. свирене в тоналност. Абсолютно всички парчета, които слушаме са в някаква тоналност ( изключвам атоналната музика). Също така различните акорди могат да се изсвирят на много места по грифа на китарата. Но има и един такъв момент, който е в сферата на релативния слух - възможно е да имаш усет към само само един тон, интервал или акорд...
  4. Да, комбинацията Лес Поул и тремоло наистина не върви Иначе Епифон имат разкошни модели.
  5. Няма абсолютно никаква причина китарата да не понесе тези струни . Ако все пак даде отклонение, това е признак, че китарата по начало не е читава.
  6. По принцип всеки тип свирене на китара е свирене с пръсти - както с лява, така и с дясна ръка (дори и при свиренето с перо) . Лявата ръка извършва тоноизвличането, а дясната - ритмиката. Добре е по принцип тези две неща да вървят паралелно, но е трудно да се дадат общовалидни формули. Все пак ще ти дам един съвет за раздвижване на дясна ръка... само на една свободна струна...свириш първо само четвъртини ноти (няколко такта), после осмини (пак няколко такта), половини...важно е да е с метроном. Така се изгражда усета за ритъм,а от тук нататък и акордите ще се усвоят по-лесно.
  7. Без учител е малко по-трудно, но не е и напълно невъзможно. Има доста неща от ел. теория на музиката, които би могъл да разгледаш и осмислиш сам. Например нотната грамотност не е задължителна, но помага много, независимо в каква стилистика искаш да се развиваш.
  8. Е, стига де. Те само се шегуват, не е толкова страшно!
  9. Школите на Любен Панайотов в момента се продават само на едно място - Малкия Цум на ул. Пиротска. Музикалния магазин на последния етаж. http://musicroom-bg.com
  10. Здравей! Много добър метод за усвояване на акордите с баре е следния: Свириш, да речем, една хармония от акордите C (до), Am (ла минор), F(фа), с условието, че само Фа е с баре. До и Ла минор ще звучат добре, но на Фа ще има засечка, и това е напълно нормално за всеки начинаещ китарист. Целият номер е в това, да се опиташ да свириш акордите в ритъм ( с метроном), без да обръщаш никакво внимание, че акодрът Фа не звучи като хората. Дори и ужасно да звучи, гледай да си в ритъм. И, разбира се - много повторения! По този начин ще видиш, че постепенно ще се изчиства звученето, а и пръстите ще свикват с позициите. По-добре е така, отколкото да свириш часове наред само един акорд.
  11. Поставяне на правилна постановка, усвояване на “изпълнителско дишане“ - специален начин за водене на въздушната струя, който позволява с едно кратко вдишване да се изпълняват дълги фрази; обща подготовка по проблемите, свързани със звукоизвличането, както и всичко останало, имащо отношение към формирането на музикалната култура - елементарна теория на музиката, солфеж и т.н. За начинаещи и напреднали. Подготовка за музикално училище и Музикалната академия. Тел.: 0884 214 849. E-mail: info@musicroom-bg.com
  12. Здравей, можеш да идваш на уроци при нас, ето сайт www.musicroom-bg.com

    Намираме се в София, на бул. Христо Ботев №129. Преподавател е Кирил Македонски - асистент преподавател в МА и бивш тромпетист на група Сленг.

    Уроците се провеждат в удобно за теб време.

    Поздрави!

  13. Ако все още търсиш учител по тромпет, може да надникнеш тук: www.musicroom-bg.com При нас преподавател е Киро Македонски, който в момента е и действащ преподавател - асистент в Музикалната академия. За повече информация пиши на мейл:info@musicroom-bg.com или можеш да се обадиш на тел. 0885/003 170
  14. Здравей, разгледай този сайт www.musicroom-bg.com Ако все още търсиш уроци по флейта и си от София, мисля че това е един много добър вариант за теб. При нас преподавател по флейта е Николета Хайтова. При интерес можеш да пишеш на мейл:info@musicroom-bg.com или да се обадиш на тел. 0885/003 170 Поздрави!
  15. Веднага отговарям! Виж тук: http://musicroom-bg.com
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.