Jump to content
Българският форум за музиканти

bianco

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    никакъв

Profile Information

  • Gender
    Male

bianco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Ами освен ако си го преписал от уикипедия
  2. Първо не съм ти никакъв Патиланчо моля не ме обиждайте ,това че не съм със музикално образование като вас не ме прави тъп, имам две висши образования едното от което е право въпреки че не работя в тази сфера.Виж какво господине аз имам всестранни музикални интереси които се менят постоянно, така че не ми давай съвети дали да се oтпиша от темата защото мога да започна нова тема и още сто такива ,има много други неща който въобще не се разискват в този сайт.ако не бях аз никой от другите потребители на сайта не би му хрумнало да пита за музикалните множества(защото едва ли много от вас въобще са чували за тях)а аз като добродушен музикален невежа с добро чувство реших да задавам въпроси. вместо това вие ми гледате правописа и ми правите адски глупави забележки сякаш съм в час по правопис(а тези грешки ги правя от бързина тъй като нямам цял ден за губене). Искам да попитам това музикален сайт или по точно форум ли е или форум за наставления и коригиране на правописа,ако е така МОЛЯ модераторите на сайта преди даден човек да се регистрира тук да бъде изпитан по правопис като напише една страница без грешка за 1 час ако не направи грешка и го изпише без проблем чак тогава да стане потребител на този форум.
  3. извинявай но тука не сайт за български език или пък сайт за корегиране на правописни грешки или пунктуациони такива , не занимавайте с глупости моля ви, ако не желаете да пишете по темата въобще не си правете труда да правите злобни коментари или да ми гледате правописа така че мога да пиша без или със запетайки или точки те не са важни а информацията която ще ми дадете но явно тук в този сайт хората с това се занимават. вижте ако искате да приключа с тази тема, само кажете и повече няма да ви досаждам с тези неща.ЯСНО
  4. еее стига де бейби томас поправих си грешката а ти още ми го натякваш,дори се извиних за нея.благодаря за информацията км7 интересно ми беше да разбера подробности някой доцент или професор дали преподава тези теории в бг музикалните университети или тези теории са повече от екзотика във българия и се набляга на другата общо приета теория.всъщност повечето от вас са с музикално образование в този форум интерестно ми е да разбера коя е най трудната музикална дисциплина която вие сте изучавали или коя музикална материя за вас е най трудна. защото въпросната теория на музикалните множества има много общо с математиката а това подсказва нейната сложност, а какво мислите вие кое според вас е много трудно за научаване в музикалната теория.предварително благодаря на тези който ми отговорят на въпросите който поставям
  5. здравейте, мен ме интересува теорията на музикалните множества които сега ми са много по любопитни от теорията на мелодията.благодаря все пак за бързите реакции и отговори.извинявам се много за пунктуационните и правописни грешки
  6. здравейте,мина много време от предишният ми пост но явно към тази тема теория на мелодията няма никакъв интерес или повечето хора тук изобщо не са компетентни, или не ги вълнува темата.интересат ми към музиката сега е друга насока коята е също толкова интерестна колкото и тази тема.докато разглеждах в интерет в уикипедия за теорията на музиката видях дял от музикалната теория наречен теория на музикалните множества и се зачудих какво пък е това и разбрах от статията в уикипедия че между музиката и математика има нещо общо, тъй като в тази теория се говори за музикални операции досущ като математическите.транспониране,инверсия,умножение,допълване а също така и ретрограден и пермутации в музиката. и идва моят въпрос таз теория съвсем нова ли е тези понятия за вас нови ли са, в българия някой изучавал ли ги е и въобще теорията на атоналната музика изучава ли се, ами сериализъм или schenkerian анализ. който ми отговори много ще му бъда благодарен за отделеното време
  7. здравейте,оставям на мнение че вие или изобщо не се интерсувате от тази материя или теория на мелодията или мелодическият анализ са ви изкючително чужди и все едно аз ви говоря за теоремата на уилсън или какъв е периода на разпадане на радиоактините вещества,предполагам че повечето от вас са със музикално образование или са професионални музиканти,а аз който съм на 100000 светлини години от музиката като образование и месторабота се вълнувам толкова много,много моля тези който имат познание и влечение към тази сфера на музиката да пишат и някой който е чел втори и трети том на към теоретичните основи на мелодика на професор христов да ми каже каква материя има разположена вътре защото аз съм от малък град ямбол и тук никъде не мога да ги намеря, ако съм бил малко рязък или с нещо съм ви подразнил моля да бъда извинен
  8. Здравей Вяра Иванова,благодаря ти много за отделеното от теб време за да отговориш на мойте въпроси,но според интернет речника мелодиката е наука за мелодията, аз съвсем се обърках честно казано инстумент ли е или наука мелодиката. На въпроса ти дали смятам да ги използвам тези понятия за анализиране на музика, не просто ми е адски любопитно защо никъде в бг нета а във гуугъл на английски нищо не мога да намеря за мелодика, нима професор христов си измислил това понятие мелодика и се употребява само в неговите трудове.затова попитах дали някой не го изучавал в бг или чужбина като самостоятелна дисциплина. а на въпроса какво е анихилация и низходяща рефлекция(бях написал пефлекция, досадна грешка, извинявам се), ще го напиша дословно както е във учебника. низходящата рефлекция се получава при вертикално обратно строена фактура(това пък какво ли е аз съм чувал само за фактура тази която ти я издават когато си купиш нещо)при поставяне на водещото мелодическо протичане в баса и превръщане на горните гласове в хомогенно акомпаниращи.рефлекцията изменя съотнощението на мелодическите сили съсредоточени върху отделни моменти от което и да било мелодическо подреждане.а анихилацията представлява ново понятиие за 1973 когато е писана книгата,анихилацията представлява състояние при което отделният мелодически интервал загубва част или дори цялото си мелодическо и интонационно значение ,собственият си смисъл,престава да действа с очакваното внушение, но действието на отделният интервал е винаги в контекста на мелодическият порядък ,предварително очакваното от него може да бъде винаги коригирано от логиката на хоризонталното протичане. надявам се да не съм досадил на теб а на другите в форума със многословието си но много искам някой който познава тази материя да сподели. о не няма да се откажа да питам и да се интересувам защото си мисля че тук в този раздел все се коментира хармония полифония, ноти акорди но никой не задава въпросите който задавам аз за мелодията и нейната теория защото тя има теория и не по малко важна от хармонията и солфежа ,смятам аз, ще бъда много доволен ако освен ти вяра и други потребители на форума си кажат думата по този въпрос МодЕдит: Айде стига с тоя CAPS LOCK!!!
  9. Здравейте аз съм нов тук във форума и във сайта като цяло. Харествам музиката много 3 години съм учил в музикална паралелка и имам някакви остатъчни знания по музикална теория, за това бих искал да фокусирам вниманието ви теорията на мелодиката, преди 1 месец заглеждах в библиотеката няколко книги и ми попадна "Към теоретичните основи на мелодика" на професор Димитър Христов.стана ми интересно разлистих я и прочетох една страница от книгата, повярвайте ми нищо не можах да беше написано сякаш за академик или професор. Може ли някой да ми каже от форума какво означава линеарно тризвучие, мелодически фигури, мелодически дисонанси, низходяща пефлексия или анихилация. Въпреки че имам тази книга и съм прочел тези уроци или статии нищо не мога да разбера, а и в интернет не мога да намеря нищо за теория на мелодиката, а съм много любопитен друг дали е изучавал тази дисциплина мелодика.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.