Jump to content
Българският форум за музиканти

Audiobody

новаци
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Audiobody's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Зависи от текст аранжимент, идеи като цяло. Най-често за типичните песни се среща това: интро, куплет (2 стиха), припев (1 стих), куплет (1 стих), припев (2 стиха), инструментал, куплет, припев (2 стиха) Но това е толкова субективно спрямо вска банда. Сам виждаш колко различни са положенията. Има си парчета, които влизат директно с припева.
  2. Братле, я извикай някой ел. техник да ти каже в кой токов кръг си вързан (от ел. инсталацията), че ако сте много маймуни на клона, нищо чудно да се получават такива "странични ефекти".
  3. Сиси, от 7-ми "Б" клас, ако знаеш само колко като теб има дори само в България, че и на твоята възраст и пеят с цели порядъци по-добре от теб. На тази възраст, ако някой почне да те прави певица, ще ти изтърси собствените си стремежи за ставане на такава. Да, ще те подготви, ще ти каже това-онова от първа ръка, как да пееш с микрофон, как не - също и разни такива. Пей си вкъщи, няма и нищо лошо да "се виждаш" по-добра от дадени певици по телевизията. Пеенето е продукт на най-специфичния от всички музикални инструменти и е неповторим като тембър най-малкото. Обаче е и съвкупност от много други фактори: емоция на първо място, музикален и ритмичен усет, в които трябва да включиш и дишането в ритъм, без да се окаже, че не можеш да си поемеш въздух на някои строфи от текста. По това, което чух от записите ти имаш още малко път да извървиш, за да се запознаеш с техническите аспекти на пеенето и още много път за да се научиш да пееш.
  4. Темата тук е много близка като дискусия с другата за свалянето на музика от торент-тракер сайтове. Има банди които правят влшебни продукции в студио или пък композитори за филмови музики, на които ще им е трудно да излязат лайв с целия антураж, камо ли пък турнета да правят с OST-а, промотирайки филма, който също може да се дръпне. Вълшебни продукции в студио стават и от не толкова добри даже откровено бездарни изпълнители. Някъде във форума се мяркаше една такава тема с връзки към съответни клипове в ютюбата. Значи на живо си е доста определящо. Останалото - кой колкото даде: един вид електронния вариант на уличния музикант "на шапка"! Е, кое му е лошото?!
  5. ^E, e... e? Айде пък сега нападки. Обитва се sw1tched и го прави завидно добре. А нека не забравяме, че всеки стил си има особености. Моят например е финал до запис и леко балансиране. Толкоз. Никакви пък мастеринги, пък полирания, пък децибелни изравнявания, флетчър-маншон полуобувка, мъхеста брада и други герои в кацата. За едната мп3-ка ли? Благодаря. Записите са отлични. Смесването е като картината, винаги можеш да добавиш още някоя краска и така да не усетиш, кога почваш да сговнясваш цялостната картина. Аз съм на следния приинцип. Ако почнеш да дълбаеш по микса повече от половин час, значи отиваш на зле и по-добре зарежи това сега и се върни след ден-два почивка и пак седни, но пак максимум половин час. Просто трябва да чуеш желания звук и да го нагласиш. Pif, никой тук не иска да прави от домашните си излияния, студийни конкуренти на инженери, дето ръчкат техника за 5 цифрени суми. Не че и да ги имам аз примерно ще направя "ебати якия микс" (още повече, че половин час ми е екзистенц-максимума пред компа, по отношение на микс). Тези неща си зависят от стила. Аз съм привърженик на метода "capture the sound" и съвсем не на "fix in the mix". Максимум балансец , в краен случай compression и EQ. настоящите примери на sw1tched биха били още по-полезни, ако ни изкара по 20 сек. семпълчета от всеки инструмент (примерно стерео запис).
  6. Значи какво излиза?! Че за конкретните семпли, за конкретните ми слушалки (за 22 лв.) и за конкретните ми уши и слух, нулеви настройки на EQ, семпъл две ми звучи по-добре?! Изобщо не виждам логика, ама е така. И едното и другото просто е различен ефект на звука. Лампата си криви по един начин, транзистора по друг, а сигурно софтуерните симулации по трети начин. Важен е крайният резултат.
  7. Audiobody

    Death

    Жалко че не си намерил някакво midi да направиш ритъм секцията (вокалите ги остави). Така много се замазва, но добре си разучил парчето.
  8. Трябва ти добър усет за ритъм и "да гледаш" на мястото на акордите и сричките във времето като на "удари", но и да съумееш да ги разпределиш между ръцете си и дихателния апарат. Накратко - усет за ритъм. Нищо повече. Направи си записчета, писни ги, ще ти кажем как си се справил(а). Аз например като бях на 16-17 (тогава хванах китарата) се тренирах с "Come As You Are" на Nirvana. За целта е перфектна.
  9. Според мен има леко позасилени височки, може би за сметка на плътни среди, каквито не усещам. Касата е стандартно прекомпресирана пък според мен с типичния пънч във високите - нещо кето не харесвам особено в преекспониран вариант. Китарите звучат доста "клавирно" като семплирани на някои места (може и да е от ефект или нещо подобно). Вокалите според мен за този колежански рочец са си отлични, даже перфектни. Баса също като за този стил, макар че го няма в плътнежа отдолу. изобщо в плътните среди доста липсва месце (може би отчасти причината е имено в китарния звук, ако той трябва да замени баса отдолу, а самия бас да си остане бръждящ). Абе пътища много. Само вокалите ми харесват и соло-барабанчето с томовете и фуса. Чинелите също са подходящи при изменени други условия.
  10. Както ти идва отвътре. Аз и по двата начина процедирам. Приятел ми е давал текстове и по тях съм измислял акорди, мелдоии... също и обратно дрънвам два акорда, три и пак започвам да тананикам нещо.
  11. Наистина не е посочил какъв тип филми ще прави, щото от колежански комедийки до всяккави там драми за ценители музиката е различна. Принципно филмовата музика е за настроение. Най-уникалните са бекингите на "Том и Джери" (старите класичекси епизоди) и всичките там анимации! Феноменални са просто. Ако искаш семпло, но супер въздействащо - Angelo Badalamentti. Той е страхотен. Ennio Moriccone също.
  12. Филмовата музика иска доста широк кръг от познания. Едва ли ще ти поверят голяма продукция, затова първоначално ще си вкъщи, като всички нас. Ще се нуждаеш от много добър компютър (за правдиво звучене на оркестрациите, а не само с General MIDI звуците). Вероятно ще ти трябва двуядрен компютър с поне 2GB RAM. Предполагам програмите ги знаеш сам: за оркестрации - EWQL (East-West Quantum Leap: пиана, шрайх, гласове, перкусии) огромни библиотеки за този VSTi (EWQL) за композиране - Sibelius, Finale (за нотиране) Всичко има сега, но ако искаш можеш да го даваш както преди 20 или 200 години. С лист, молив и 100 човека оркестър с инструментите си. Ама не ми се вярва, освен ако наскоро не си ударил 6-ца от тотото.
  13. Audiobody

    Nile - Sarcophagus

    Трепач! Само малко ми свисти във високите, но може да е от ушите.
  14. My Own Summer китара: Schecter Omen 7 Extreme (stock pickups) | кабел | Creative Audgy (с драйвер Kx Project) | Reaper (DAW host) | бас (broomstick VSTi) | барабани (Addictive Drums VSTi) | китари една вляво и една вдясно (Guitar Rig 4 VST със заредена банка Metal - Puppetmaster) EQ има на вкус върху някои канали на барабаните, на китарите е общ, на баса има също на вкус.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.