Jump to content
Българският форум за музиканти

Kurt Uvash

Members
  • Мнения

    520
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Kurt Uvash

  • Рожден ден 07/24/1980

Contact Methods

  • AIM
    ad-xok
  • Website URL
    http://myspace.com/adxok
  • ICQ
    301864712

Profile Information

  • Location
    София
  • Interests
    музика, архитектура, електромагнетизъм, момичета

Последни посетители

1338 профилни разглеждания

Kurt Uvash's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Аз под "мазно пеене" пеене разбирам някои "заучени техники" за вибрато и издихания (особено в краищата на думите и фразите) като например ресторантското пеене ("I Just Call To Say I Love You" кавърите със самосвирки CASIO) и някои музикални риалити тв-формати. Ям си, пия си и си пея квото мога. Алкохол не мога да пия... освен максимум биричка или чаша вино и вода. Могат да се дадат много примери за мазно или още маниерно пеене, които хич не ме кефят. Пример за нормалното пеене са Freddie Mercury, Micheal Jackson, Васил Найденов. Мазното маниерно пеене си личи... и по това се отличава добрият певец от лошия, мазния. Изобщо въпросът не опира колко високо или ниско можеш да пееш, силно или слабо и прочее глупости. Който иска - пее.
  2. Дал съм грешен линк. Ето за това ставаше дума:
  3. Наскоро попаднах на ето това видео, но също и музиката е ненормална: Визия: http://www.silvanderwoerd.com Изпълнител: http://www.myspace.com/lollyjaneblue Къде са те, къде сме ние?!
  4. Само за някой специфичен '80-тарски пиниз или нещо от сорта... иначе - не.
  5. "Индийската, Китайската, Арабската и други "екзотични" - неосновани на познанието музикални култури." На това съждение му подхожда определението: сащски синдром (по аналогия с балканския или шопския за Витошата)
  6. Kurt Uvash

    Apple Logic Pro

    Аз също. При все че хич не искам да се отказвам и за миг от Reaper, заради когото пък аз се отказах от Cubase, макар и без да си блъскам главата.
  7. Ха, ти ме разби! Барабаниста е добър обаче.
  8. Аз не харесвам термините: дисонанс (неблагозвучен) и консонанс (благозвучен). Индиански племена от векове си пеят с вълчи квинти. Араби имат такива модулации на "четвърт тонове", че просто ми изкарват душата от кеф, въпреки че модерната им музика е по-строго съвместима с 12-ЕТ. Изобщо, ако вярваме на историята с Питагор и ковачите, значи по същество квинтите (квартите) и мажор-терците (минор-секстите) са консонансите. Октавните са ясни. Но не е така. Обикновено само квинтата + квартата и мажорната терца са благозвучните. На мен девятките (секунди но в по-високия регистър) също са ми благозвучни и не мога без тях. А също и секстите... идеални са ми за модулации, ако имам някъде. Мажорните терци са ми приятни само в определени случаи. В други са все едно да ми слагат захар в меда... сиреч, излишни са ми. Може още доста да пиша така, но няма нужда. 12-ЕТ е съвсем ясен строй, както като произход, така и като станал вече нещо като навик. Понякога усещам неговите блуждаения в терците и квинтите, но обикновено го отдвам на ненастроеност на инструмента (китари и най-вече пиано). Съвремените клавирни и китарни звуци са толкова неакустично-моделирани, че това едва ли е от значение. При акистични инстументи обаче е доловимо, но се обира с просто вибрато. 12-ЕТ се съдържа в разширението на пентатониката и дори в самата пентатоника. Рационалната, Питагорова пропорция 3/2 си е съвсем норамлно нещо: 1/2*, 2/2*, 3/2, 4/2*, при 5/2 започваме повторение и няма смисъл. За да се вместаваме между 1 и 2 ще трябва да дробим повече. Така си идват 5/4, 7/4 (я как изпуснах 6/4, хм-м защо ли ). После пак се повтаряме. Значи продължаваме с 9/8, но и 11/8, 13/8 и 15/8. Хм-м-м, защо ли знаменателите са някак си "октавирани". Дали пък някъде там няма да открием хармониците 1/8, 1/6, 1/5, 1/4, 1/3, 2/5, 1/2, 3/5, 2/3, 3/4, 4/5, 5/6, 7/8 Дали не пропуснахме другите прости отношения. Я да видим: 4/3, реципрочно на 3/4, 6/5 интересно, дали пък не получих някъде "белите клавиши" на пианото. Интересно: 1/1 9/8 5/4 4/3 3/2 5/3 15/8 2/1* (октавка) Дали пък ако не взема по-големи прости числа и ги събирам в прости оношения, няма да получа по-консонансни хармонии, защото ще съм по-дискретизиран в рационално отношение и рационален точен строй? Едва ли... това са локуми.
  9. Някои видео-клипове на Queen са също наивно-смешни в голяма степен. Помпозни обаче е по-точното определение.
  10. Ами не е 12-тоновата ЕТ скала. Може да се каже същото и за 24-ЕТ, която пък ще се доближи до арабските строеве и индийските. А може и само на пентатониката да останем: китай, африкански държави Аз го написах локумно-сладко по-горе, ако не са го изтрили де... за дробите и логаритмите. Почти аналогично както с квинтовата Питагорова стълбичка и октавната такава и къде най-близко се засичат те. И ако се вгледаш още по-отблизо може и да видиш защо всичко е сведимо до събиране.
  11. Супер яко е. BlueZone като цяло ли имаш предвид за блек-метъл визията или не си дослушал нататък, че това е пародия, като онази дето BlackBird пусна наскоро за подобна в стилово отношение банда: The Black Satans мисля бяха и Reckless Tide. П.п. Съвсем друго си е например това: http://www.youtube.com/watch?v=tHhZ2LThpv4 и още: http://www.youtube.com/user/behemothoffici...lend=1&ob=4
  12. Kurt Uvash

    Apple Logic Pro

    Как 6000 лева. Абе хора аз да не съм проспал "розовото бъдеще". Един сносен MacBook 2500-3000 лв., а Logic Pro e maksimum 800 lv. общо 4000 лв. Е, да... ако и за китара и микрофон са даени още 2000 лв - разбирам. Дай боже всеки му...
  13. казваш от много време, че ще пуснеш някакъв подобен пост или дори лънк към сайт, в който си написал обяснения на тези порблеми. На мен малко ми остава да оформя цялото си подобно виждане за нещата в типчиния ми неконформистски стил на писане. Демо вариантът го бях пускал преди две години, макар и доста бъгло засеганти да бяха нещата. Тоя път съм се постарал и във дизайнерско отношение. Това ми отнема най-много време, защото всичко вътре ще е с векторни илюстрации. Давай твои неща, че ми е адски любопитно всяко виждане по тия въпроси. Цветозар също може да се впусне в своето виждане. Всяко виждане е полезно, защото друг може да не е видял някой момент и да се досети нещо впоследствие.
  14. Математечески казано - да. Но никой не е длъжен да може да мисли само чрез числата. Затова е моят "кич". От историята е известно, че ако мислиш само в числа - полудяваш. Защото връзките помежду им отразяват дори "невидими" за нашия реален свят неща, които обаче са си там. Като редицата на Фибоначи и Златното сечение, простите числа, логаритмите (природа на трептенията), и не на последно място, че нашата реалност е само идея, концепция за разстояние между кои да е две точки. и още по шантаво, че само идея за една точка проектирана от себе си по даден вектор. Който е гледал "Свещената геометрия" може би е видял това нещо само че геометрично изразено там. И сечението, като следствие на тази идя, познато като vesica pisces. Оттам наличие на среда - частици, атоми... бла-бла глупости. И тази среда се трансформира - енергия (звук, светлина, температура и прочее "сетивни частни случаи"). Нищо повече. Интересното на тази среда е, че тя е мултиплицаирано подобие на себе си, също както ще го кажа с най-големия си възможен кич, грифът за китара между 12-то и 24 прагче е същинско подобие на грифа между 0 и 12-то прагче... а така също и на целия гриф. Математиката само описва това цялото нещо със също толкова нереалните обекти, каквито са числата. Те са идеята на съзнанието да опише само себе си. И цикълт е затворен. Който още не вярва, ето кратка насока: За беда, ние си мислим, че отсечките изразяващи максимално близо корените на показаните числа, свършват някъде, доакто числовите корени - не. Също както е с хипотенузата в правоъгълния триъгълник. Уж реално тя има краища в пространството, но числово това не е така. Именно това е матрицата на това, което наричаме пространство и среда, в която се разпрострянява така наречената енергия - трансформация на пространството в себе си. Тази рансформация търсят умове хилядолетия наред и то не само човеци.
  15. Евтиме, аз го казах - никога не съм свирил с усилватели освен в едно клубче преди 8-9 години... 10 даже. С лампов усилвател marshall, но нито помня модел - нищо. И ръцете ми останаха на оня оригинален Гибсън, който ми бе преотстъпен от собственика на клуба да свиря. Просто не свирех аз. То всичко само си свиреше. За един 19 год. младеж свирил само на кремонска китара и чат-пат разни транзистрони вефове и вермони, си беше направо оргазъм. Та те оня момент тогава ми е вдигнал много летвата да търся това което търся. С пари е ясно - всеки може. BlackBird съвсем правилно контрира. И едното и другото и двете да позлавш е въпрос на усет как да ги ползваш.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.